והכל בסופו של דבר הוא הבדל של גישה

והכל בסופו של דבר הוא הבדל של גישה

אני מתאמנת די הרבה שנים בחדר כושר של רשת מסוימת ונחשבת מנוית פלטינום שלהם. בגדול מה שזה אומר זה שיש לי הנחות על מוצרים שלהם ואני יכולה להיכנס למועדונים שלהם ברחבי העולם בלי לשלם. בשנה האחרונה הם שינו קצת את תנאי המנוי כך שהכניסה ברחבי העולם מוגבלת לכמות מסוימת בשנה והכניסה בארץ, למועדונים ברמה זהה או נמוכה יותר. אני מספרת את זה כי בימים אלו אני עוברת דירה ולכן התעניינתי בלהעביר את המנוי לסניף קרוב יותר שהוא גם בדרגה גבוהה יותר.

לפני שבוע ניגשתי לאחת הפקידות שהייתה שם, פקידה שלא הכרתי עד לאותו רגע. השירות שלה היה רחוק מלהיות יעיל, נראה כאילו אני בעיקר מפריעה לה. דבר שאגב, אף פעם לא נתקלתי בו במועדון הזה. היא הסתכלה על פרטי המנוי שלי, אמרה לי שאני אצטרך למלא טופס ותהיה תוספת תשלום (שציפיתי לה). כל ניסיון שלי להבין מה תהיה תוספת התשלום העלו חרס והיא הפנתה אותי למועדון אליו אני רוצה לעבור. כלומר - נפנפה אותי במילים אחרות.

היום אחרי אימון, החלטתי לנסות את מזלי פעם נוספת. הפעם הייתה פקידה די וותיקה. גם היא העלתה את פרטי המנוי שלי רק שבניגוד לפקידה הקודמת ראתה שהמנוי שלי וותיק ושקיבלתי את התנאים של הפלטינום לפני שינוי תנאי המנוי. היא ביקשה ממני להמתין וביררה - מסתבר שאני יכולה ללכת למקום החדש מבלי לשנות את פרטי המנוי שלי ומבלי שתהיה לי מגבלה ולא רק זה - כשיסתיים שנה הבאה המנוי שלי, אוכל לחדש אותו בסניף הנוכחי וכך להמשיך ליהנות מהמחיר הזול יותר.

מעבר לעובדה שאין ספק שהפקידה הזו הייתה יעילה יותר ואדיבה יותר, היא פשוט הוכיחה לי פעם נוספת שכל מה שצריך לעשות זה להגדיל טיפה ראש ולדעת לשאול שאלות, בעיקר את השאלות הנכונות, במסגרת העבודה.
 
למעלה