והנה ביקורת מעניינת על הערב

יוסי7ק

Active member
נחת! נחת!

"אבידן אולי גנב את ההצגה, אבל לא משני הפרשנים המובילים ברוק הישראלי הנוכחי. מצד אחד שלומי שבן האחד והיחיד, מלווה את עצמו בפסנתר, וכרגיל בביצוע מלאה השראה וכוונה ל"דומם עם זוג נאהבים" ול"דאווין של שיר מחאה" שתפור עליו ככפפה. שבן ללא ספק הוא הפרשן המרשים ביותר של אריאל; מצד שני, מארינה מקסימיליאן בלומין הצעירונת, שבגילה המוקדם זכתה גם היא לפרשן שני שירים של המנוח: ב"אולבבו", מאחורי הפסנתר, הרשימה יותר, עם שליטה מופלאה בשיר, בקול ובקהל, ואת "טרמינל" הפכה לכר תצוגה ליכולת ההגשה שלה. עם פרשנים שכאלה היצירה של מאיר אריאל תזכה לחיים ארוכים ." אז לא רק יוסי חרסונסקי מטורף על מרינה
גם עמוס אורן תולה את ההצלחה על כתפי שלומי שבן ומרינה האדירה
 

יוסי7ק

Active member
אחרי שקוראים כאן

http://www.meirariel.org.il/twists/terminal.htm את יובל ואת אופיר איך אפשר להגיד שמרינה "לא מבינה"? בשמיעה הראשונה של טרמינל שלה הייתי מאוכזב מ"אבדן המלודיה". אחרי עוד כמה שמיעות התאהבתי בביצוע. הוא הכי מתאים למה שעומד (תרתי משמע?
) מאחורי טרמינל? בכלל, אחרי מעקב ארוך אחרי הקריירה של מרינה מלהקת הג'ז קומון בונד, דרך ערבי תרבות לכבוד כמה יוצרים ועד להופעה האחרונה שלה, התבוננות, אני לא מכיר הרבה מוזיקאים בני 20 עם הבנה כל כך עמוקה ופרשנות כל כך מדוייקת לטקסטים כמו מרינה! ועוד משהו שרציתי להגיד - בלי קשר לנושא מרינה - "ושמיטה כהלכה אתה כבר יודע לעשות שאתה רץ לקחת עוד ועוד אדמות?" כי יותר מדי אריאל זילברים וקוזקים נגזלים אחרים כותבים פה בפורום. לא נכנסתי הנה לויכוחים פוליטיים, אבל לנוכח מה שעולה כאן שוב ושוב גם לא בא לי להתקרנף ולשתוק. לחשוב על כך שבגלל שכמותם ושכמות גולדה לא הוחזרו השטחים לחוסיין כשהיה אפשר - לחוסיין - לא לפלשתינאים - חלום רטוב היום גם של הימין המתון.
 
למעלה