וואי אני רואה שאנשים אוהבים שאלונים

וואי אני רואה שאנשים אוהבים שאלונים

אז הינה שאלון שהמצאתי: האם אתה אוהב את ראש גדול? 1 . השעה עכשיו 16:59 אתה נמצא: א. מול הטלוויזיה ממזמן! עוד דקה מתחיל ראש גדול ואני לא רוצה לפספס! ב. איפושהו... אני במילא בא כמה דקות אחרי תמיד ההתחלה לא מעניינת... שיר פתיחה ומה היה בפרקים הקודמים... ג. רואה טלטאביז! אחלה תוכנית! 2. פגשת את אחד בהשחקנים של ראש גדול אתה: א. מת ב. מבקש חתימה ג. מזה? מי הם השחקנים בכלל? 3. בדרך כלל אתה רואה את ראש גדול ב: א. גם בחמש וגם בשבע וגם בשידורים החוזרים. ב. בחמש או בשבע מה שיוצא ג. אני לא רואה בכלל ראש גדול... 4. יש עונה שנייה אתה: א. ממזמן אני חוגג.... בקבוק בירה ביד ומסיבה כול יום בבית! ב. ממש שמח! ג. שמחת זקנתי! אפילו את הראשונה לא ראיתי! 5. לסיום: מה אתה חושב על ראש גדול? א. סדרה מדהימה!!! אין אין עליה! ב. סדרה בסדר.. יש יותר טובות... ג. תזכירו לי שנייה... מה אמרתם שזה ראש גדול? אם בחרתם בעיקר ב-א': אתם אוהבים שרופים של הסדרה!!1 אתם בטח נמצאים עכשיו מול איזה פוסטר ענק של הסדרה ומנשקים כול אחד מהשחקנים אם בחרתם בעיקר ב-ב': אתם אוהבים את הסדרה אבל לא כול כך... הייתם מעדיפים סדרה אחרת אם הייתה לכם אפשרות... אם בחרתם בעיקר ב-ג': אתם מקרה אבוד אנשים! המ אתם עושים בפורום הזה?
 

VmaayanushV

New member
עונהה

1 . השעה עכשיו 16:59 אתה נמצא: ג. רואה טלטאביז! אחלה תוכנית! 2. פגשת את אחד בהשחקנים של ראש גדול אתה: ג. מזה? מי הם השחקנים בכלל? 3. בדרך כלל אתה רואה את ראש גדול ב: א. גם בחמש וגם בשבע וגם בשידורים החוזרים. 4. יש עונה שנייה אתה: ב. ממש שמח! 5. לסיום: מה אתה חושב על ראש גדול? ב. סדרה בסדר.. יש יותר טובות...
 
עונה על השאלון

1- מול הטלוויזיה, צופה ב"ראש גדול". 2- אפ אני אפגוש את אחד השחקנים, אומרת להם שלום.... הם כמעט בני גילי. הם בני אדם ככולנו. 3. צפיתי ב"ראש גדול" גם בחמד ולפעמים ,גם בשבע. 4. עונה שנייה: איזה כיף, שמחה מאוד! אחלה סידרה, שמדברת לבני נוער, בגובה העיניים. 5. מה שרשמתי בתשובה מס' 4. חחחחשאלון נחמד, העיקר שהוא בנושא "ראש גדול.
 
עונה

. השעה עכשיו 16:59 אתה נמצא: א. מול הטלוויזיה ממזמן! עוד דקה מתחיל ראש גדול ואני לא רוצה לפספס! 2. פגשת את אחד בהשחקנים של ראש גדול אתה: א. מת 3. בדרך כלל אתה רואה את ראש גדול ב: א. גם בחמש וגם בשבע וגם בשידורים החוזרים. 4. יש עונה שנייה אתה: א. ממזמן אני חוגג.... בקבוק בירה ביד ומסיבה כול יום בבית! ! 5. לסיום: מה אתה חושב על ראש גדול? א. סדרה מדהימה!!! אין אין עליה!
 
קצת פאדיחות כי לא ראיתי ראש גדול חח

גדול?1 . השעה עכשיו 16:59 אתה נמצא: א. מול הטלוויזיה ממזמן! עוד דקה מתחיל ראש גדול ואני לא רוצה לפספס! ב. איפושהו... אני במילא בא כמה דקות אחרי תמיד ההתחלה לא מעניינת... שיר פתיחה ומה היה בפרקים הקודמים... ג. רואה טלטאביז! אחלה תוכנית!
2. פגשת את אחד בהשחקנים של ראש גדול אתה: א. מת ב. מבקש חתימה
ג. מזה? מי הם השחקנים בכלל? 3. בדרך כלל אתה רואה את ראש גדול ב: א. גם בחמש וגם בשבע וגם בשידורים החוזרים. ב. בחמש או בשבע מה שיוצא ג. אני לא רואה בכלל ראש גדול...
4. יש עונה שנייה אתה: א. ממזמן אני חוגג.... בקבוק בירה ביד ומסיבה כול יום בבית! ב. ממש שמח! ג. שמחת זקנתי! אפילו את הראשונה לא ראיתי!
5. לסיום: מה אתה חושב על ראש גדול? א. סדרה מדהימה!!! אין אין עליה! ב. סדרה בסדר.. יש יותר טובות... ג. תזכירו לי שנייה... מה אמרתם שזה ראש גדול?
 

בתאל5

New member
עונה על השאלון

• אז הינה שאלון שהמצאתי: האם אתה אוהב את ראש גדול?ברור 1 . השעה עכשיו 16:59 אתה נמצא: א. מול הטלוויזיה ממזמן! עוד דקה מתחיל ראש גדול ואני לא רוצה לפספס!
ב. איפושהו... אני במילא בא כמה דקות אחרי תמיד ההתחלה לא מעניינת... שיר פתיחה ומה היה בפרקים הקודמים... ג. רואה טלטאביז! אחלה תוכנית! 2. פגשת את אחד בהשחקנים של ראש גדול אתה:פגשתי את גור מורד ..(הוא בבצפר שלי) א. מת ב. מבקש חתימה ג. מזה? מי הם השחקנים בכלל? 3. בדרך כלל אתה רואה את ראש גדול ב: א. גם בחמש וגם בשבע וגם בשידורים החוזרים. ב. בחמש או בשבע מה שיוצא ג. אני לא רואה בכלל ראש גדול... 4. יש עונה שנייה אתה: א. ממזמן אני חוגג.... בקבוק בירה ביד ומסיבה כול יום בבית! ב. ממש שמח!
ג. שמחת זקנתי! אפילו את הראשונה לא ראיתי! 5. לסיום: מה אתה חושב על ראש גדול? א. סדרה מדהימה!!! אין אין עליה!
ב. סדרה בסדר.. יש יותר טובות... ג. תזכירו לי שנייה... מה אמרתם שזה ראש גדול? אם בחרתם בעיקר ב-א': אתם אוהבים שרופים של הסדרה!!1 אתם בטח נמצאים עכשיו מול איזה פוסטר ענק של הסדרה ומנשקים כול אחד מהשחקנים אם בחרתם בעיקר ב-ב': אתם אוהבים את הסדרה אבל לא כול כך... הייתם מעדיפים סדרה אחרת אם הייתה לכם אפשרות... אם בחרתם בעיקר ב-ג': אתם מקרה אבוד אנשים! המ אתם עושים בפורום הזה? |
 
למעלה