וואלה,אני אוכלת את עצמי כבר יומיים

gala Bap

New member
וואלה,אני אוכלת את עצמי כבר יומיים

וואלק, קודם אהלן :) יום שישי אחותי הגדולה סחבה אותי איתה לאיזה מועדון או פאב אנערף לא יודעת מה זה בת"א שניקרא "סוף הלילה" סבבה, ישבנו שם נרקבתי כאילו אין מחר, חבורה של בני 30+ מחפשים נואשות חברה, אבל סבבה.. היה מצחיק. פתאום, עולה לבמה איזה בחורצ'יק ומתחיל לשיר... הוא התחיל באיזה ג'אז מוזר שגרם לי להרים גבה ופתאום אני מוצאת את עצמי רוקדת כמו שבלולה מטורפת , הוא עשה אשכרה ראגיי טוב!!! שמעתי איזה שיר שתיים שאני לא מכירה אבל בעיקר קאברים לשירים מוכרים של בוב ואפילו הפתיע אותי באיזה שיר של אלפה בלונדי. פשוט בהיתי בו מוקסמת ותהיתי מי הוא - אמרו לי שהוא אומן הבית והוא מופיע שם כל ימי שישי ... אז אם יש לכם מושג מי האחלה גבר הזה שעשה לי שמח על הלב אני באמת אשמח לדעת. bless!
 
יו גלית.. בא לי להביא לך כאפה!!

את יודעת מזה כאפה?!?!?! אחת מצלצלת כזו שתוכלי לשים עליה איזה שיר.. אולי כמה שירים ומהכאפה ייצא רידים!!!!!! אנ'לא מאמינה היית שוב בתל אביב ולא הרמת טלפון?????? זה כבר פעם שנייה!!!! פעם הבאה אני באה עד ערד מעיפה לך שתי לאטמות, נשארת ליומיים וחוזרת הבייתה חח.. וביום שישי שדיברת עליו (17.3) הייתה מסיבה מעולה בסלואו משה... וכמו..כמו.. .... הפסדת אותה =( יאללה חסר לך אם לא תרימי טלפון פעם הבאה!!! ראי הוזהרת!!!! -כשף!
 

gala Bap

New member
חה חה חה חה :)

הייתי אצל אחותי, הייתי צריכה להיות איתה אונליין... כללל הזמן לא היתה לי אפשרות לקום ולנסוע לסלואו משה אישה :) פשוט בואי כבר לערד.
 
למעלה