ווואייי, תגידו בבקשה, מתי החזירו את

ווואייי, תגידו בבקשה, מתי החזירו את

"צעירים חסרי מנוח" ??? לא ידעתי שהם חזרו, עד שבמקרה גלשתי לכאן, כצופה ותיקה בסידרה, ומבינה לפי התגובות, שהחזירו את הסידרה. אגב, האם הסידרה משודרת כמו שהיה קודם או, שיש שינויי בזמנים ??? תודה על התשובות.
 

דבירית

New member
היא משודרת כל יום ה 17:35

והשידור החוזר הוא למחרת ב 08:35 ובעיום שישי ב 10:00 כל הפרקים הסידרה חזרה אם איני טוועה בספטמבר. עכשיו רקע ללארי שהפליל את ניק ניתנה הזדמנות שניה כי הוא סיפר את כל האמת עליו ועל מאט קלארק במשפט וראו שההוא אדם ביסוד ונעי נתנה לו עבודה בז'בו כפועל מנקה. התגלה לנו שמיס בראניה היא בעצם שליחה של מייקל אבל לא לדמויות. כריס חזרה מראוסטרליה וראתה אתת פול מנשק את איזבלה ולכן לא פגשה אותו חזרה לאוסטרליה ושלחה מסמכי סגירושין לפול. מרי מיודדת עם בראניה. אוליביה ממשיכה לסרה לתת למלקןולם לראות את בנו ובקרוב יחל המשפט. שרוון בהריון מהתקופה שמאט קלארק סימם אותה וניסה לאנוס אותה. וטרישה ממשיכה לשתגע וזזה הולך ומחמעיר. היא רואה חזיונחות של מאט. עכשיו היא ואביה אצל מייגן בבוסטון. קולין חזרה והתגלה שסטיב בגד באמה. בראד מנסה לחדש את הקשר עם בתו ומצליח אבל זה לא לרוחה של אשלי אם יש לך שאלטות אתה מוזמן לשאול מקווה ששעזרתי.
 

python 4

New member
אכן, הסדרה חזרה לפני כחצי שנה

החדשות הטובות - לא קרה שום דבר מיוחד מאז. הבריאנה אותה בריאנה והג'יל אותה ג'יל. את יכולה לחזור לצפות כרגיל (כמו שעידית כתבה, כל יום ב- 17:35) בלי להפסיד שום דבר מיוחד!
 
למעלה