וווואאאאאאייייייי איך כולם איתלהבו מאירלד! ^^

איטוש91

New member
וווואאאאאאייייייי איך כולם איתלהבו מאירלד! ^^

והינה אני, חושבת שזה המקום ההכי משעמם בעולם... ^^ אני גרה פה כבר 4 שנים ובאמת שהכל פה נישאר כל הזמן אותו הדבר! כמעת כל הזמן יורד גשם, מזג האוויר קר וקודר, התילבושת מכוערת ולא נוחה וכולם הולכים ושותים כל סוף שבוע. וככה זה פה כל הזמן. אני חייבת להודת שזאת באמת מדינה מאוד יפה וירוקה ומה לא, אבל החיים פה ממש משעממים... האנשים אולי ניראים לנחמדים אבל הכל פה פלסטיק, אין פה אנשים שיגידו לך משהו בכנות, ואם כבר זה אחד במיליון. לבאו לבקר ככה ל שבועיים יכול להיות סבבה, אבל לגור כאן ממש לא כיף... אני רוצה לישראאאאללללללל!!!!! אבלללללללללללללללללללללללללללללללללללל אם אתם כבר באים לפה בכל מקרא, אז אתם חייבים לבקר: - )השכונה)Temple Bar - Temple Bar (bar) - Jamason's Whiskey Factory (they give out free samples!!!) -, הבית כנסת, אם באמת אין לכם מה לעשות! The Synagogue, Terenure, Dublin 6w. - The Moher Cliffs (the tallest cliffs in Europe) - The Giats Cause Way, up in the north -Dublin Zoo!!!!! גן חיות... חחחח -The Jewish Museum - Grafton St. -, The counties in the west, Donegal, Sligo, Kerry, Clare, Galway dont go to limerick, its famous for its cocain dealing..... שם הכי ירוק, קצת כמו בשר התבאות עם עמקים ונחלים וארמונות ו מה לא... אם אתם רוצים לדעת עוד משהו, תישאלו אותי ותיכחו אותי בחזרה לארץ איתכם!!!! ;)
 
גם אני כמוך

מה שאת צודקת - וכמה שאנשים מתעקשים שלא לראות את אירלנד האמיתית. שום דבר לא קורה באירלנד - ואם כבר קורים דברים - זה תמיד קשור לכסף (כמובן ששתיית בירה היא היא בילוי המועדף). לכולם נראה שהבילוי בפאב הוא 'מגניב' ונחמד מאוד. נסו אתם עצמכם ללכת לפאב יום יום או אפילו פעם ביומיים-שלושה - ותראו כמה זמן תחזיקו ככה. השיעמום שולט בכל, השמש שבעזרתה אפשר לצאת החוצה בסנדלים וטי שירט חסרה פה מאוד. כל יום יכול להיות יום גשום. האנשים פה עושים כל יום אותו דבר - איזה שיעמוםםםםםםםם !!! הם לא מכירים דברים שונים ממה שהם עושים - ואפילו כשהאנשים פה נוסעים לספרד ויוון ולמדינות שמש - הם עושים מה שהם תמיד עושים - שותים בירה !!! מאוד מבין אותך בעניין הצביעות והרגשת הפלסטיק. אנשים חושבים שפה גן עדן אבל זה רחוק מזה. גם אני רוצה לישראל ! נכון שבישראל יש הרבה חרא ודברים קשים, אנשים רעים והחיים לא קלים, אבל אם יש דבר אחד שאי אפשר להגיד על ישראל זה שיעמום. גם אני רוצה לישראאאאללללללל
 

dmoshea

New member
סיפור מוכר..

טיילתי במזרח עם כמה אירים והדבר היחיד שהם ידעו לעשות מבוקר עד ליל זה לשתות בירה
 

jonbaum

New member
אני מסכים שפאבים הם דבר בלתי נסבל

ולכן, למרות שאני גר באירלנד כבר 8 שנים הייתי בפאב אולי פעמיים. כך גם אשתי (שהיא אירית), כל המשפחה המורחבת שלה, וגם כל החברים שלנו לא הולכים לפאבים אף פעם. אז יש גם אירים שלא הולכים כל יום לפאב. אבל יש לי שאלה: אתה אומר שאירלנד משעממת, אבל אני כל כך עסוק משחר ועד שקיעה שאני לא מרגיש את זה בכלל. אתה אומר שלא קורה שום דבר באירלנד. מה אתה רוצה שיקרה? מה כל כך חסר לך? פיגועים? (עד לא מזמן אירלנד היתה בירת הפיגועים של אירופה, אגב). רחובות סגורים כל שני וחמישי בגלל ביקורים של הנשיא בוש וראש ממשלת בריטניה? אני לא מנסה לתקוף או משהו כזה, אני פשוט שואל. כולם כאן מדברים על צביעות. הייתי השנה בארץ אחרי העדרות של 7 שנים, וכל הזמן צעקו עלי שאני לוקח יותר מדי זמן לקנות כרטיסים בתחנת רכבת או לא אוסף את העודף שלי מספיק מהר. באירלנד לא מתנהגים כך, ואם קוראים לזה צביעות אז אני מעדיף צביעות. אני לא מעוניין לדעת מה כל אחד חושב עלי, במיוחד כשמדובר באנשים שאני בכלל לא מכיר.
 
גון שבת שלום לך הקינאה אחי הקינאה אוכלת

אותם הם חושבים שבאירלנד לא עובדים כלומר אנשים שותים בירה כל היום ,כלומר אין תעשייה אין חנויות אין נהגי מוניות ואטובוס ,אף אחד לא עובד רק שותים בירה ,הם גם לא משלימים עם כך שלא תקבל כדור בראש בפאב או במסעדה מחייל של אברגיל או אבוטבול ,הם גם לא מוכנים להשלים עם העובדה שבפאב האירי תחזור חי ולא בארון כתוצאה מדקירה . קצרה היריעה מלפרט את ההבדלים בין אירלנד לישראל ,אבל מזוכסטים ישנם בכל מקום בטח כמה אחדים גם באירלנד ,אבל כמו בארץ ישראל ?קיצור גון אשריך, אגב סיימת לנגב את הזיעה מאז שחזרת מישראל ? ובאשר לפאב כל דבר שנעשה במידה ומסב לך הנאה הוא נסבל .אלא מאי הכותב שכתב אולי מובטל ,ולכן אולי משעמם לו בחיים .
 

jonbaum

New member
לא יודע מי מקנא במי ועל מה

אבל בוא נהיה מציאותיים לרגע. אין שום ספק שיש לא מעט אירים ששני הדברים היחידים שמעניינים אותם באמת הם GAA ובירה, בדיוק כמו שיש המוני אנגלים וסקוטים שמתעניינים אך ורק בכדורגל ובירה. לי אין דבר ולא חצי דבר משותף עם השכבה הזו, ואין שום חוק בעולם שמכריח אותי לבוא איתם במגע. אם הייתי חי באיזה פיזדיולוך עם 150 תושבים, חור שבו יש רק מכולת ופאב, אז הייתי יוצא מדעתי ובאמת אין לי מה לחפש שם. אבל בדבלין אני מוצא אנשים שמעניינים אותי, (יכול להיות שמדי פעם הם גם הולכים לפאב אבל מצדי שיעשו מה שהם רוצים כל עוד הם לא מצפים שאני אלך איתם גם) ויש לי חיי חברה וחיי תרבות מלאים. אגב, גם בפאבים אירים יש לפעמים מקרי דקירה/יריות ושאר ירקות.
 
גון דבלין זו לא עיר שאתה יושב בקפה או בים

ולפתע פתאום אתה מת ,או במיקרה הטוב פצוע ,זה בדבלין אין ,ורק על זה אני אישית מקנא בך .
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אני חזרתי לישראל מאירלנד גם... ביומיים הראשונים הייתי בהלם תרבות, מהגסות הישראלית שהספקתי לשכוח. נסעתי מתל אביב להרצליה וכמות הצפצופים ששמעתי היתה יותר ממה ששמעתי כל השהייה שלי באירלנד. ואם אתם חושבים שנימוס זה צביעות... על זה באמת אין לי כבר מה להגיב.
 

jonbaum

New member
זה דווקא מאוד ישראלי לחשוב שנימוס זה צביעות

זה משהו שהתחיל עוד בימי החלוצים, ששאפו לזרוק את כל הגינונים האירופאים הבורגנים ולהקים חברה לגמרי חדשה של "דוגרי". המשקעים מזה נשארים עד היום לצערי. זה משהו שנתקלתי בו כל הזמן גם ביפן - ישראלים שכל הזמן התלוננו ש"היפנים אף פעם לא אומרים מה שהם מתכוונים", ואני תמיד עניתי שהם אומרים בדיוק מה שהם מתכוונים (לפעמים בדרך עקיפה ועקלקלה), הבעיה היא שאתה לא מספיק מודע לתרבות ולדרכי ההתבטאות שלהם בשביל להבין את הרמזים. אותו הדבר בדיוק באירלנד - האירים לא אוהבים להגיד דברים באופן ישיר, ולוקח זמן עד שמבינים את סגנון הדיבור העקיף שלהם. אגב, כבר התאקלמתם בארץ? היה קשה לחזור?
 
למעלה