וידאו גיימפליי מהיטמן החדש(פחות או יותר)

וידאו גיימפליי מהיטמן החדש(פחות או יותר)

לא הרשים אותי בכלל...הגרפיקה לא נראת משהו(בעיקר הדמויות)ולא נראה שיש שום חידושים במשחק...
אף פעם לא הייתי מטורף על הסדרה הזאת ולא נראה לי שזה המשחק שישנה את דעתי..אבל כמו שאני תמיד אומר: הלוואי ואני טועה...

 
למה שיהיו שינוים? איזה שינוים היית רוצה?

להיטמן יש טוויסט מאוד מקורי למשחקי התגנבות, במקום להתחמק ישירות מהאויבים אתה מתחפש לאנשים אחרים ומסווה את עצמך ומתכנן את ההתנקשות המושלמת לפרטי פרטים.

אין משחקים שמציעים את החוויה הזו, אז למה שישנו את זה? מה הם היו צריכים להוסיף כדי שתרגיש שזה מדבר אליך לדוגמא?
הם מתקנים את כל הבעיות של המשחק הקודם וחוזרים לעקרונות האמיתים של הסדרה.

המשחקים האלה מפוצצים בreplay value יותר מכל משחק התגנבות אחר. הם לא לכל אחד זה ברור לי וזה לגיטימי לגמרי.
לא לכולם יש חשק לשחק באותם המשימות שוב ושוב כדי לקבל דירוג SSS בכל משימה, פשוט עד היום מעטים המשחקים שנתנו לי אתגר וסיפוק גבוה מזה.

אני רק מקווה שהם ישחררו מספיק משימות בדצמבר :)
 
מה זאת אומרת למה שיהיו שינוים?

משחקים בסדרה חייבים להשתנות ולחדש דברים לא משנה כמה הם טובים, אחרת הם פשוט קופאים על השמרים...
תשאל את מפתחי AC שהתאהבו ביצירה של עצמם וכמעט לא מחדשים את הנוסחה ובגלל זה המשחקים האחרונים שלהם נראים כמו שהם נראים...
מה הם היו צריכים להוסיף כדי שאני ארגיש שזה מדבר אלי? שאלה קשה..אין לי ממש תשובה אחת אבל הייתי מברך על כל חידוש..שיזחל, שיחקור את האוייבים שלו, שיהיה לו איזה גאדג'ט חדש...
תראה את סדרת MGS...אין דבר כזה שממשחק למשחק הם לא מבצעים שינוים וחידושים בגיימפליי..זאת אחת הסיבות גם למה הסדרה הזאת היא האהובה עלי...
אני מסכים שסדרת היטמן מאוד מקורית וטובה בכל הקטע הזה שיש עשרות דרכים לחסל את המטרה שלך ואני לא חושב שהם צריכים לנטוש את זה..אבל האלמנט הזה קיים כבר מהמשחק הראשון..אפקט הוואו כבר ירד הרבה...
תמיד חייבים שינוים וחידושים...
 
IO פיתחו 5 משחקי היטמן ב15 שנה.....

יוביסופט פיתחו ב8 שנים, עשרה משחקי AC..... בגלל זה רוב האנשים שאוהבים את הסדרה הזו לא מרגישים שהנוסחא המצוינת שלה נשחקה עם השנים.
להפך, אני חלק מאיזה פורום מעריצים לסדרה ואנחנו תמיד מדברים שם כמה לא קיבלנו מספיק משחקים.

למה 47 צריך לזחול? מה זה יתן לו? הוא לא מתחבא כל הקטע זה להיות ממש מול העינים של כל האנשים בלי שהם ידעו שהרוצח היה ממש מולם, והתחפש
לשליח פרחים לדוגמא. חקירה של האויבים שלך? זה ממש מנוגד לעקרונות הסדרה. המשחקים תמיד הענישו אותך אם היו עדי ראיה לרצח, או לכל אחד
משלבי התכנון שלו, לא יכולת לקבל דירוג מושלם אם זה קרה, ואם ממש פישלת המשימה היתה מתחרבנת לך.

חקירות זה הכי עדי ראיה, וזה הורס את האווירה של הסדרה הזו.

זה לא שהרעיונות שלך לא טובים, הם פשוט לא מתאימים לסדרה הספציפית הזו ולאופי שלה, כל מה שאמרת מתאים לסדרות התגנבות אחרות, לפי דעתי.

אני לא יודע איך נהגת לשחק בסדרת היטמן, אם ניסית להשיג דירוג SSS בכל משימה ואם ניסית להשיג דירוג SSS בכל משימה ביותר מדרך אחת....
כל זה, נותן אינספור דרכים חדשות לשחק את המשחק הזה ולראות את היופי שבסדרה, אבל שוב זה לא לכולם כנראה וזה לגיטימי.

בנוגע לחדשנות כל משחק בסדרה הוסיף משהו עיקרי לנוסחא, אפילו היטמן 5 עם כל השנאה שלי כלפיו,נתן לך אפשרות להציב אתגרים לחברים שלך, ולסמן
להם מטרות שהם צריכים לרצוח.ולהציב להם קריטריונים שאסור להם לעבור עליהם במהלך הרצח כדי לעמוד באתגר.

אמנם אנחנו לא יודעים הרבה על היטמן 6 מה שכן ידוע זה שכל תקופת זמן מסוימת IO תוציא משימה ייחודית שתהיה בה מטרה חדשה להתנקשות
שהאתגר הוא לרצוח את המטרה הזו תוך X ימים, ואז המשימה הזו יורדת מהרשת ואם אף אחד לא רצח את המטרה היא ממשיכה לחיות.

לא ראיתי משחק שעשה דבר כזה.
 
כמו שאתה מבין אני לא מומחה גדול להיטמן...

אולי בגלל שאני אישית לא מתחבר לגיימפליי הייתי רוצה שינוי..אם למשחק יש פאן בייס גדול שאוהב את המשחק כמו שהוא אין לי הרבה מה להתווכח...
השינוים אגב שדיברת עליהם הם בקטע הקומפפטיבי אונליין ולא בגיימפליי עצמו...
ועוד דבר: בלי לזלזל או להעליב ממוצע הציונים של הסדרה הוא לא מאוד גבוה אז כנראה שיש עוד לא מעט אנשים שחושבים כמוני...
 
רוב משחקי היטמן יצאו בימים שהיה בהם יושר עיתונאי....

אף אחד לא חילק בימים האלה תשעיות ועשריות בקלות כמו היום, גיימספוט, ואפילו IGN היו אתרים על רמה שאפשר לסמוך עליהם. בימים ההם משחקים שמקבלים 8.6 בגיימספוט זה היה מצוין, לראייה משחקי אגדי כמו fallout 2 גם זכה לציון 8

זה שיש לך את IGN של היום שנתן להיטמן 5 ציון 9, וזה שמחלקים לכל משחק של 8 עשריות ומכתירים כל משחק כ"יצירת מופת" זה לא מלמד על היטמן
אלא על הסטנדרטים והרמה העיתונאית שצנחה עם השנים.

בגדול, אני לא יכול לשכנע אותך שזו סדרה טובה, זכותך לחשוב שלא, אלה משחקים מאוד מתודים מאוד איטים למי שרוצה להגיע בהם לשלמות, דורשים
עצבים וסבלנות של ברזל ולא כולם מוצאים בזה סיפוק והנאה, זה ברור לי, אני עד היטמן ומאז, לא מצאתי שום סדרה שמנסה לספק את הפנטזיה הזו
להיות רוצח שכיר, ולתת לך כל כך הרבה כלים לעשות את זה, כולל לביים תאונות..

בכל מקרה אלה משחקים טובים מאוד שמגיע להם המקום שלהם בשוק, לצד משחקי ההתגנבות האחרים.
 

amithas190

New member
היטמן 5 הוא קלון לסדרה אדירה

לי אישית יצא לשחק בכל כחד מההיטמנים, הראשון היה פורץ דרך וקשה בטירוף .
כל משחק שיצא אחריו רק שיפר את הנוסחא ,עד שהגיע החמישי עם ראיית באטמן ומצב שעוצר את הזמן - חידושים שממש הרסו את המשחק.
&nbsp
תוסיף לזה את זה שמזהים אותך גם בתחפושת .... ממש על הפנים
&nbsp
נקווה ש 6 יחזיר אותנו למקור
 
הראיית באטמן היתה נוראית באמת


אצל באטמן ואפילו ספיידרמן הראייה הזו היא רעיון מעולה, בהיטמן זה הורס את כל המתח וחוסר הוודאות שאתה כל הזמן נתון בה. "יצליח לי להתנקש לא יצליח לי, מישהו יכנס בדלת או לא..." המון מתח ודריכות כי הכול כבר ידוע לך. יהיו כאלה שיגידו שתמיד היה אפשר להסתכל בהיטמן במפה, ולקבל ממנה את מיקום האויבים, בולשיט אני אף פעם לא הסתכלתי במפה אף פעם.

מה שהכי הפריע לי זה הצייקפוינטס, והרגעים שהמשחק החליט להיות MGS/deus ex/כל משחק התגנבות אחר. פתאום אני צריך להתחבא? וואט דה פאק.
כמו שאתה יודע, הכוח של הסדרה הוא בשלבים ענקיים שהם בעצמם סביבות sandbox.

מי יכול לשכוח את המשימה הזו בהיטמן 2 בווילה של הגנרל הרוסי ההוא, שהצלחתי להשיג בה דירוג SS קפצתי מהתרגשות.
ברור שרצח באחוזה הזו את כולם למשל, קיבל משחק משעמם תחת, אבל דאמ מה יותר מספק ממשחק שמציב לך רק שני קרטירונים פשוטים לשלמות.

1.תהרוג את המטרה שלך בלבד ביריה אחת/או חנק. אל תהרוג אף אחד אחר
2. דאג שלא יהיו עדי ראייה"

חוץ מההדרכה הפשטנית הזו המשחק זורק אותך לעשות את זה איך שאתה רוצה.

 

amithas190

New member
הסדרה הזו סיפקה כל כך הרבה שלבים בלתי נשכחים

רק במשחק הראשון הווילה של הסוחר סמים , ההתנקשות במלון, הג'ונגלים
ברביעי- וילת הפלייבוי , המועדון heaven & hell
 
אתם אנשים חשוכים שמפחדים מקידמה...

ולמזלכם נראה שמפתחי המשחק רוקדים לפי החליל שלכם...
לחזור למקורות נשמע לי כמו משפט שהגיוני ומקובל להגיד על משחקי מכות כמו MK או סטריט פייטר..פחות על משחק אקשן\התגנבות...
גם לי היה קשה בהתחלה שMGS החליטו לעבור לעולם פתוח..היום אני מקבל את זה באהבה...
אל תפחדו מהקידמה..היא טובה לכם..לכולנו...
 
זו לא קדמה, זו הזנייה של הסדרה לטובת הקהל הרחב.

בטח שלסדרה כמו היטמן יכולה להיות חזרה למקורות. מקורות הסדרה הם שלבים ענקים שהם sandbox ענק, תצפיות על אויבים, תכנון מתודי של ההתנקשות/הרדמה שקטה של "טועים בדרך" מציאת התחפשות והנתיב שהכי מבטיחים רצח קר שלא משאיר סימן.

כל זה לא יכל להתקיים בשלבים הקטנטנים של היטמן 5 ואיך שדפקו שם את מנגנון ההסוואה, אי אפשר היה להסוות את עצמך נורמלי ובקושי היו שלבים שבכלל היה לך מה לעשות עם התחפושות האלו כי השלבים היו בגודל של מלונה של כלב.

הקהל הרחב שהוא לא הארדקורי כלפי הסדרה בכלל לא איכפת לו מהמשחק, למה המפתחים צריכים לשנות את הנוסחא בשביל אנשים שלא איכפת להם?
אם היתה איזושהי סדרה שמעתיקה את הנוסחא של היטמן ונותנת לך לשחק רוצח כמוהו, ועושה הכול מודרני יותר וטוב יותר, אולי היה מקום לשינוים, אין לסדרה הזו אלטרנטיבה.

העולם הפתוח לא פגע בMGS אני מוכן להמר על יד שמאל שלי שהוא רק הרחיב את האופציות של ההתגנבות, היטמן 5, עבר הקטנה של הסביבות בשביל
חוויה סינימטית מחורבנת.

MGS 5 הרוויח בענק, היטמן 5 הפסיד.
 

amithas190

New member
אגב חוויות סינמטיות, לא צריך להקטין שלבים בשביל זה

שיחקת בפארקרי 3 ?
עולם ענק + חוויה סינמטית , משחק אדיר
 

amithas190

New member
אם הקדמה היא שכל המשחקים יהיו פחות או יותר זהים

כלומר
עולם פתוח + ראיית רנטגן + כוחות על.. אז לא תודה .
יש דברים שלא כדאי לשנות ויש משחקים שצריך לשמור על הייחודיות שלהם
&nbsp
יוביסופט עשו טעות , וזה קורה הרבה אצלם - שמוטיבים ממשחק טוב כמו באטמן מועתקים למשחק אחר שבו הם לא מצאימים .
-רק כדי להגיד שחידשנו משהו.
 

מישהו 2

New member
היטמן אחד המשחקים החזקים

פעם אחרונה ששיחקתי היה ב- blood money, ובאחת המשימות אתה מתחיל מחוץ לבית מלון, לבוש בחליפה ומזוודה שבתוכה סנייפר רצחני.
הבית מלון פשוט ענק ומפורט בצורה מוגזמת על כמות החדרים והאינטרקציות שאפשר לעשות בפנים.
אני מדבר על איזור עם בריכה, מעליות, קומות , שירות חדרים , מזנון, בר, הימורים.
והמשחק פשוט אומר לך, תתנקש בככה וככה וזורק אותך ללא שום הדרכה לגבי מה שאתה צריך לעשות ואיך אתה צריך לעשות.
אתה אפילו מקבל חדר משלך במלון, עם טלוויזיה והכול ואפשר לעבור בין חדרים מבחוץ. ויש לך 15 דקות לסיים את המשימה.
בקיצור אני זוכר שזה נורא הרשים אותי בזמנו, לא יודע כמה פעמים עשיתי את המשימה בלי לסיים אותה חח
&nbsp
השאיר עליי רושם גדול בזמנו... מעניין איך יהיה המשחק החדש
 

eran_le

New member
לדעתי אלמנט ההתגנבות לא עבד מספיק טוב במשחק

לפחות ב 1 ו 2 בהם שיחקתי. היו שם משימות מדהימות. הרעיונות ממש טובים. אבל, המימוש לא משהו כי אלמנט מהותי בעניין הוא ההתגנבות - התחזות לשליח וכו', וזה לא עבד מספיק טוב. לקח לי ולחברים בזמנו עשרות ניסיונות בכל משימה של ניסוי וטעיה בהם למרות שאתה מרגיש שאתה עושה דברים נכונים אתה מתגלה וזה די מקלקל את כל העניין. כמו שכתבת "לא יודע כמה פעמים עשיתי את המשימה בלי לסיים אותה" - משהו שם לא זרם מספיק טוב. עדיין משחק בלתי נשכח.. כי מן הסתם כשעושים משהו המון פעמים זוכרים אותו יותר טוב :)
 
זה באמת משחק של ניסוי וטעייה, קלעת.

זה משחק של לנסות את אותו 300 פעם ולהתקרב לשלמות בביצוע כל פעם עד ההצלחה המיוחלת, מסכים בהחלט. מובן לי גם למה זה מעצבן הרבה אנשים
בנוגע להתגנבות, זה באמת מה שאמרת עניין של ניסוי וטעיה לגלות איזו תחפושת עובדת טוב יותר ואיך להתנהג איתה בעיני השומרים. נוסף על זה גם צריך לדעת לקרוא את מד ההתגנבות, הם עשו אותו ממש לא אינטואיטיבי, ולי אישית לקח זמן להתרגל אליו, צריך ממש ללמוד איך ללכת ליד השומרים כדי שהמד הזה לא יתחרפן כמו משוגע.

חלק מהקסם כל זה :)
 

Megalomaniac911

New member
ב- Absolution היו חידושים

ואז כל הגיימרים התלוננו "אבל זה לא היטמן!". זאת אחת הסיבות שהרבה לא אהבו אותו, הם החליטו לשים חידושים ורוב האנשים לא אהבו את החידושים האלה וטענו שהמשחק נהרס למרות שהוא היה מצויין.
&nbsp
 
הוא נהרס! אני מתפלא עליך אלעד.

שבתור מעריץ היטמן וותיק כמוני אתה תומך בהרס והחורבן שהביא היטמן 5, זה פשוט לא יאמן...
 

PlayGirl3

New member
Vampyr

RPG חדש מהסטודיו שהביא לנו את remember me ו- life is strange.
משחקים מנתח שהופך לערפד בבריטניה בתחילת המאה ה-20. השחקן צריך לצרוך דם אנושי כדי להישאר בחיים ולפתח כוחות חדשים אבל מוות של דמויות משפיע על העולם והעלילה.
יגיע ב-2017

 
למעלה