IO פיתחו 5 משחקי היטמן ב15 שנה.....
יוביסופט פיתחו ב8 שנים, עשרה משחקי AC..... בגלל זה רוב האנשים שאוהבים את הסדרה הזו לא מרגישים שהנוסחא המצוינת שלה נשחקה עם השנים.
להפך, אני חלק מאיזה פורום מעריצים לסדרה ואנחנו תמיד מדברים שם כמה לא קיבלנו מספיק משחקים.
למה 47 צריך לזחול? מה זה יתן לו? הוא לא מתחבא כל הקטע זה להיות ממש מול העינים של כל האנשים בלי שהם ידעו שהרוצח היה ממש מולם, והתחפש
לשליח פרחים לדוגמא. חקירה של האויבים שלך? זה ממש מנוגד לעקרונות הסדרה. המשחקים תמיד הענישו אותך אם היו עדי ראיה לרצח, או לכל אחד
משלבי התכנון שלו, לא יכולת לקבל דירוג מושלם אם זה קרה, ואם ממש פישלת המשימה היתה מתחרבנת לך.
חקירות זה הכי עדי ראיה, וזה הורס את האווירה של הסדרה הזו.
זה לא שהרעיונות שלך לא טובים, הם פשוט לא מתאימים לסדרה הספציפית הזו ולאופי שלה, כל מה שאמרת מתאים לסדרות התגנבות אחרות, לפי דעתי.
אני לא יודע איך נהגת לשחק בסדרת היטמן, אם ניסית להשיג דירוג SSS בכל משימה ואם ניסית להשיג דירוג SSS בכל משימה ביותר מדרך אחת....
כל זה, נותן אינספור דרכים חדשות לשחק את המשחק הזה ולראות את היופי שבסדרה, אבל שוב זה לא לכולם כנראה וזה לגיטימי.
בנוגע לחדשנות כל משחק בסדרה הוסיף משהו עיקרי לנוסחא, אפילו היטמן 5 עם כל השנאה שלי כלפיו,נתן לך אפשרות להציב אתגרים לחברים שלך, ולסמן
להם מטרות שהם צריכים לרצוח.ולהציב להם קריטריונים שאסור להם לעבור עליהם במהלך הרצח כדי לעמוד באתגר.
אמנם אנחנו לא יודעים הרבה על היטמן 6 מה שכן ידוע זה שכל תקופת זמן מסוימת IO תוציא משימה ייחודית שתהיה בה מטרה חדשה להתנקשות
שהאתגר הוא לרצוח את המטרה הזו תוך X ימים, ואז המשימה הזו יורדת מהרשת ואם אף אחד לא רצח את המטרה היא ממשיכה לחיות.
לא ראיתי משחק שעשה דבר כזה.