וידויים מוקפצים, לכבוד המלפפוצים

הייתי כלבתו של קולונל מועמר קדאפי

לא. דווקא לא. אבל הגיעה העת לשרשור וידויים מגלומניים. הרי ברור שכל מגלומנית ומגלומן כאן נושאים עימם את צער השתיקה על אותו סוד כמוס לחמור, פרה וסוס. חלקם אמנם נחשפים אצל קוקו מידן אבל גם קוקו לא יודע תמיד לשאול את השאלות הנכונות. אז קדימה. אני אתחיל. הייתי עבד המין של ירוחם משל. לא, אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי, אבל עד היום כשנשמע "האינטרנציונל" ברקע אני מרגיש כיווץ בשרירי פי הטבעת. תמיד כשאני רואה בד אדום אני עדיין עובר באופן אוטומטי לדום מתוח. לפעמים אני הוגה את המילה "פועלים" עם בי"ת במקום פ"א, לזכר אותם ימים. הוייי.... ירוחם משל בעל אותי ללא הפסק. לא היו לו רחמים. פעם היה בועל במה, לפעמים בועל בניין (לפעמים אפילו היה מזמזם לי תוך כדי האקט: "יש לך פה עניין עם בועלי בניין, שאוהבים אותך, עד ראש הגג...") ורק אני הייתי בועל בתעשיית המין, לא מאוגד. למרות זאת, יש לי יחס דואלי אליו. מצד אחד, הוא הרס לי את החיים ואת האפשרות להנות ממין בחיי הבוגרים. מצד שני, עדיין יש לי פינה חמה אליו בלב. אחרי הכל, הוא אהב אותי והיה הראשון שלי. עד היום אני עולה פעם בשנה לקיברו ומניח זר ורדים אדומים, מאוגדים בקונדום משומש שעליו מוטבע סמל ההסתדרות החדשה - בועלים בשבילך. עכשיו אתם.
 

בחבח

New member
הייתי נער השעשועים של תמי גוז'נסקי

הייתי ילד תמים שנשלח לשטחים עם רובה ושני מג"בניקים. היא הייתה פעילת שמאל קיצוני מבוגרת, אכולת סיגריות וצלוליטיס, שזיהתה את הפוטנציאל הגלום בי. היא הייתה שוכרת חדר בבתי מלון באום-אל-פאחם. הייתי מגיע לשם עם המדים והג'יפ. היא הייתה צועקת "קח אותי קלגס רשע, קרע את תומתי" ולפעמים "אודחול יא קפטיין, אודחול". אלה היו ימים נהדרים. אחר-כך היא נכנסה לכנסת ואני נכנסתי לעולם האקדמי. ראיתי אותה במהומות הסטודנטים. ניסיתי ליצור קשר אבל היא אמרה שהתשוקה הלכה כי אנחנו תחת אותו מתרס עכשיו. וכך היא הלכה לעבר השקיעה עם שוטר אלים על סוס ואני נותרתי לי לבדי מוקף בעדת סטודנטיות שופעות בנות 20 שלא הצליחו לנחם אותי למרות נסיונותיהן הרבים. אחר כך הן כן הצליחו לנחם אותי ואפילו טוב אבל זה כבר עניין לסיפור אחר.
 
תודה לבחבח

תודה לבחבח על הווידוי המרגש. כמתוודה למתוודה אני חש את כאבך ומזדיי... אה.. מזדהה איתך. תמיד ידיעתי שמתחת לחזות המתולתלת והקול המסוקס של גוז'נסקי יש הרבה יותר, אבל לא שיערתי עד כמה. אתה חושב שגוז'נסקי, השוטר והסוס גמרו את הערב בשלישיה סוערת? but enough 'bout me. מי הבא/ה בתור לחשוף את איב... אמ.. עברו?
 
Pay day

וכמובן אחרי בוגונביליה הגיע הזמן לחלק לכולם את משימות הטהרה שלהם. בחבח: קרא שלושה פרקים בספר האדום של מאו ושניים ב"חוות החיות". ארבע רגליים טוב, שתי רגליים רע!
 
אלתרמן מתהפך בקיברו

ספר לנו, גזר, על תפקידך כמגש הכסף. תוכל לגלות, עכשיו, כשכבר מותר לספר, אילו מאכלים הוגשו לבני משפחת שרון על גבך, ומהי הסיבה לכך שיש אחד רזה (גלעד) ושניים שמנים (אריק ועומרי)? איך הז'יטונים בקזינו של עומרי? והכסף ממנו אתה עשוי, הוא מתקבולי השלמונים של אחד, הקבלן דוד אפל? We share your pain!
 
תרומות ומעשרות

גזר: כדי שבקשת מחילתך תתקבל עליך לתרום את כל הז'יטונים שהונחו עליך ותשים אותם בתוך הפח בו גרים המלפפונים החמוצים. פשוט וקל. קדימה, הארנק פתוח.
 

Dr Spock

New member
הייתי שוודית בלונדינית עם חזון

אבל נמאס לי שהתחילו איתי ערסים בחוף הים, אז עברתי ניתוח שינוי מין, והפכו אותי לתמר גוז'ינסקי, אבל זה היה יותר מדי מאצ'ו בשבילי, אז עברתי עוד ניתוח והפכו אותי ליוסי ביילין, אבל אז התחילו אתי ערסים בחוף הים, אז הפכו אותי לד"ר ספוק, ועכשיו תמר גוז'ינסקי מתחילה איתי בחוף הים...
 

יס באך

New member
מה הקטע שלכם, כולכם?

OD של פסיאודוסטלגים מחורבנים? לא הייתי כלבתו/נער שעשועים/גזר/ בלונדינית- כלום הווידוי היחיד שלי הוא: אני מצטער על שבראתי אתכם.
 

קפת

New member
תרגום

אנחנו ההזיה של יס באך. אין לו על מה להתלונן, לדעתי.
 
אם פותחים אז עד הסוף

אני מביא ביד חמש פעמים ביום ומפנטז על דובי גל בזמן שאני עושה את זה.
 
טעות נוראה

חשבתי שזו פינה אמיתית שבה נוכל להסיר את וילון מספר שלוש מעל אישיותינו הדוחה. מישהו הביא לידיעתי שמדובר כאן בסאטירה. אני מבקש להתעלם מההודעה הקודמת. אין אני עומד מאחוריה והיא מצוצה מן האצבע (של דובי גל).
 
הייתי נערת האמצע של "במחנה".

לאור ההצלחה קבלתי עשרות פניות. פוסטרים, כרזות אם תת(ע)קשו, בכיכובי צורפו לבטאון איגוד עובדי הנמלים בישראל. לעולם לא אשכח את יום הצילומים. עגורן מסוקס הניף אותי אל ראשה של מכולה עמוסה במשלוחי לקרדה למשביר לצרכן. היות שהמאפרת שכחה את המסקרה בבית, התנדבו עשרות פועלי נמל צרובי שמש לדלות עבורי בוצה פטרוכימית משפך הקישון ובעדינות אין קץ משחו בה את ריסיי. הסטיילינג היה צנוע כיאה לרוח התקופה - על צווארי נתלתה מחרוזת שימורי אפרסקים בסירופ קל וברקע הוצבו ברישול חינני ארגזים עם החותמת JAFFA. מיותר לציין ששעור התפוצה של הבטאון עלה פלאים באותו החודש. כיום עוד זוכרים לי חסד נעורים ואני משמשת כמסרקת השפם הראשית של עמיר פרץ. בזמני הפנוי אני מענגת אוראלית את דניאל פאר, אבל זה בהתנדבות. בשביל הקארמה, אתם יודעים.
 
תודה לבוגונביליה

תודה לבוגונביליה על הווידוי המצויין. האם נכונות השמועות על "פועלי הנמל" שסיפר לי ירוחם (או "בועלי הנמל" בלשונו. אח... לשונו...)? האם באמת "כל אחד - עגורן"? מדוע, אגב, נגנז סשן הצילומים שערכת עבור ביטאון חיל האוויר בו השתרעת על זנבו של F-15 מוכן להמראה? הלשונות הרעות דיברו על כך שלמפקד הביטאון לא היה שפיץ יהלום. הכצעקתה?
 
להלן התשובות:

פ/בועלי הנמל מתחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: העגורנים המסוקסים, המנופאים המחוספסים והמלגזנים המסורסים. בקבוצה האחרונה, אין מה לדאוג, חברים שני פועלים בלבד, שנקלטו בחום אחרי שנפלטו באישון ליל מצינור השפכים של ביח"ר "שמן". המסוקסים והמחוספסים נטלו אותם תחת חסותם כדי שיהוו קונטרה מדגישה לגבריותם המתפרצת. סשן הצילומים עבור בטאון חיל האויר אכן נגנז. למפקד הבטאון יש, כפי שציין עמיתי הרבה מלפפונים חמוצים (להלן המ"ח), שפיץ יהלום. ביום בו החומר היה אמור לרדת לדפוס יצא המפקד לגיחה מעל שמי פתח תקווה ומאז נותק הקשר איתו ועם ה-F15 שלו. יש סברות שהלה ערק והצטרף לפלנגות של ראש העין. היהלום נמצא כעבור שנים מוברג לשן טוחנת של פועל קו ייצור במפעל אוסם שבדרך ז'בוטינסקי. קיים סיכוי מסויים שהצילומים ייראו אור בגליון נוסטלגי שייצא לזכרו של המפקד הנערץ ובו גם ראיון עם פועל הייצור בוידוי מצמרר על במבה ואירוטיקה בצלו של ביסלי גריל.
 

קפת

New member
בוגו, אהובתי

הוידוי שלך היה מדהים. שעות אני מתייפחת פה מהתרגשות. שינית את חיי. יש לך סיגריה?
 
מחולים, מחולים, מחולים

אכן, וידוי מרגש. אמרי שלוש פעמים תפילת Hail Marry וקראי שני פרקים מ"מי הזיז את הגבינה שלי". הכל נמחל לך, ילדתי. מקום של כבוד מחכה לך בשמיים. בתפריט - לוויתן ושור הבר. אהרוני יבד"א יגיש אותם פלאמבה.
 
מה זה פה

צדיק ורע לו? אחרי וידוי מרגש שקרע לכם את הלב ולי את הצורה, בא המון מלפפונים חמוצים (להלן המ"ח) ונותן לי עונש: לקרוא שני פרקים מ"מי הזיז את הגבינה שלי". לא אחד, שניים! זה לא פייר. אני מסרבת להזיז גבינות, גם אם הן 0% ועל אחת כמה וכמה רוקפורים וקממברים למיניהם. ועכשיו תסלחו לי, אני הולכת להשתזף אפרקדן על זנב F16.
 
למעלה