וידוי ותובנות:

הבנתי שאני לא צריך להילחם. קולות ומבטים מאיימים אינם מחאה, הם לא נעימים לאנשים ואנשים לא אוהבים אותם. בכל פעם שאני חושב מלה כמו "אותך" יוצא לי מהפה הצליל כף וזה מפחיד אנשים ולכן הם רבים אתי. אני לא צריך לחשוב מלה כמו "אותך", צריך לחשוב: אני שמח, יש לי חברים. אמנם אני אמן שאוהב רעיונות מילוליים, אבל זה לא רעיון טוב. אם אגיד למישהי: אני יכול להתחיל אתך, אני יכול לנצל אותך, היא תיעלב. היא תחשוב שיש לי כוונות רעות עליה. צריך לנצל את הרוחניות באופן חיובי לתת אהבה לאנשים. יפה ונחמד שאני מדבר על תחביבים כדי לתת אהבה, אבל כנראה לא נוח לאנשים בכפר לדבר אתי כי אני עושה מבטים וקולות מאיימים. יש לי גם הפרעה עצבית מילדות שנוח לי להגיד את האות ך לצד ימין ואת האות ח לצד שמאל ולהסתכל שמאלה ולא ימינה, אבל אפשר להגיד הרבה מלים אחרות ניטראליות עם כף כמו לאכול וללכת, לא צריך להתחיל לקלל. נראה שהפילוסופיה באה בעוכריי.
 
אני מנסה לעשות מחאה כדי לשפר את העולם. אני אוהב לחשוב משפטים תוקפניים שמעניינים אותי כמו "אני יכול להתחיל אתך" "אני יכול לשכב אתך", אבל כשאני חושב את המלה "אתך" יוצאת לי מהפה האות כף וזה מפחיד אנשים. אני גם אוהב להסתכל שמאלה ולא ימינה ולהגיד כף לימין וחית לשמאל, אז כדי לא ליצור משפט לא הגיוני אני חושב מלה ניטרלית עם האות כמו "זוכר" לימין ו"מחר" לשמאל. אני חושב שהקולות והנשיפות שאני עושה כשאני חושב את המשפטים התוקפניים וגם המבטים המאיימים שאני עושה כשמסתכלים עליי יותר מדי, זו הסיבה העיקרית לכך שמכים אותי בכפר. אני מצפין משפטים במשפטים אחרים באופן שישאיר את המשפט כאמירה טובה כי הוא לא קשור ישירות למשפט האחר. הגעתי למסקנה שתמיד אפשר להצפין אבל לא צריך.
 
למעלה