ויטרג' בבית הלל- אכזבה גדולה

sagitorem

New member
ויטרג' בבית הלל- אכזבה גדולה

הגענו למתחם ויטרג' בבית הלל ביום ראשון שעבר בשעה 20:00. התרשמנו לטובה מהנוי, הלובי וההשקעה הכללית. אך עם כניסתינו לצימר הוכינו בריח שתן (שנבע כנראה מדליפה בשירותים). בני הקטון (שנה וחצי) גילה חיש מהר את מדרגות הברזל המובילות בשיפוע אימתני אל חדר השינה. הוא הפך את העליה ירידה לתחביב, ואני במצב הריוני מתקדם כמובן אחריו- מה שהפך למעייף שלא לאמר סיוט. חסם המדרגות שהובטח לנו בעת ההזמנה הטלפונית לא היה בנמצא ובשעת ערב זו גם לא היה במתחם למי לפנות. בניסיונינו להתיישב לראות טלויזיה התפרקו לנו קפיצי הספה לתוך הישבן, וניסיוינו להתקלח הסתיים בנפילת הטוש המתפרק מעל ראשינו. חסרונו הגדול מכל של הצימר הוא קטנו- האזור הנקרא מטבחון סלון הוא כה קטן שאין כל אפשרות לשהות בו כל המשפחה יחדיו (זוג + שלשה ילדים קטנים). את הלילה נאלצנו לבלות אני ובעלי בנפרד. האחד ישן למעלה והשני למטה, מפאת החשש שהילדים יתגלגלו במורד המדרגות המסוכנות. הקטן לא ישן מרבית הלילה (וזה כמובן לא באשמת המקום). טרוטי עיניים ומחוסרי שינה בקשנו להחלץ בשעת בוקר מוקדמת 7:00 מהקלסטרופוביה אל המרפסת (היפה, חייבים לציין)אך מטר צוננים מן הממטרות דחק אותנו חזרה אל הקיטון. לא היתי טורחת לכתוב את כל הסיפור אילו בעלת הבית היתה מוצאת לנכון להביע אמפתיה או להתנצל אך היא במקום זאת גבתה מחיר מלא- 780 ש"ח עבור ליל הסיוט וגם סרבה לאפשר לנו לעזוב ולמצוא צימר אחר בבית הלל אשר מתאים יותר לצרכינו (במתחם כל הצימרים, ויש רבים הם באותו גודל וצורה). סופו של עניין, שהיא חייבה אותנו בדמי ביטול של 50% עבור כל שלושת הימים הנוספים שהזמנו מראש. איני ממליצה לגולשים על הצימרים של ויטרג' בגלל החלוקה הפנימית וההזנחה התחזוקתית בחדר ובעיקר בשל היחס שבעיני הוא חמדני ואטום. אך אם בכל זאת תזמינו המלצתי לא לתת מראש מספר כרטיס אשראי ולא לחתום על טופס ההזמנה הכולל את תנאי הביטול.
 

ShirShir

New member
הלוואי ובנופש הבא יהיה טוב יותר../images/Emo140.gif

תודה על העדכון והשיתוף
 

drtrip

New member
אני פשוט בהלם../images/Emo2.gif

אין זוג אחד שלא היה שם ונהנה מהמקום. מהתחזוקה, מהחדר, מהיחס ומהכל!!! אני בהלם מהסיפור הנ"ל. נורא חבל שהייתם צריכים לעבור חוויה כ"כ לא נעימה. רק שתדעו שבדר"כ זא"ת רוב הפעמים, האורחים כ"כ מרוצים ויש להם גם ספר תודות וחוות דעת. אני הזמנתי לחברתי שם חדר לפני חצי שנה לערך,היא+בעלה+תינוק בן שנה וחצי+שני ילדים בגילאים של 16-14. הכל היה פיקס!!! היה שם שער במדרגות, עדכנו אותם לפני שהגיעו על המדרגות, שמו להם את המחיצה והכל היה להם ממש בסדר. הם כ"כ נהנו מהמקום. כ"כ לא מתאים להם, ממש חבל שההתיחסות שלהם היתה כזו... אני מצטערת בשבילכם ובשבילם.
מקווה שתהנו בפעם הבאה
מקווה שהחופשה הבאה תהיה יותר טובה.
 

aviru49

New member
ואני בהלם מהתגובה שלך drtrip

מתגובתך ניתן להבין שאת אולי בעלת הוויטראז הזה או קרובת משפחתו,כותב גולש שהוא היה שם וסבל ואני לא רוצה לחזור על כל הסיפור שלו,אנו כאן בפורום צריכים לקרוא ,ואח"כ כל אחד יעשה עם האינפורמציה מה שהוא מבין,ההגנה המרומזת שלך על המקום היא לא במקום,(במיוחד כמנהלת הפורום) את אומרת אין זוג אחד שלא היה שם (התכוונת בטח שהיה שם) ונהנה מהמקום,הנה זוג שלא נהנה שם ,כמובן שאת גם לא שאלת את כל הזוגות שהיו שם,אני קורא המון פעמים ביקורות על צימרים והאמת שאני לא תמיד קונה את הסיפור,בין השורות ניתן לפעמים להבין שהבקורת נובעת דווקא מהנסיון להוריד מחיר עקב תקלה קטנה וכשבעל הצימר חושב אחרת הוא סופג ביקורת רעה,אבל הסיפור הנ"ל דווקא נראה לי אמין,תשאלו למה ? לא יודע תחושה ,
 

sagitorem

New member
תודה על התיחסותכם

אכזבתינו מהמקום נבעה גם מהתחזוקה הלקויה ובעיקר מהיחס. נראה לנו מאוד חמדני לדרוש דמי ביטול של 50% עבור שלשה ימים בהם לא שהינו במקום. במיוחד כשהיו צימרים נוספים שעמדו ריקים, משמע שבעלת המקום לא הפסידה בגלל ביטולינו לקוחות אחרים. איני מנסה "לקחת" מהמקום את יופיו- המתחם באמת מאוד מושקע. אבל נראה לי שיחס כל כך לא הגון צריך להרחיק לקוחות אחרים כמונו, שיוצאים פעם אחת בשנה עם משפחתם ומחפשים את המקום הטוב והנח ביותר (וזאת גם הסיבה שלמרות העלות הגבוהה של הביטול החלטנו לעבור לצימר אחר בבית הלל). מעבר לזאת אני רוצה שמשפחות עם ילדים יהיו מודעים למה שמקבלים שם כי בתמונות באינטרנט יש תחושה שהצימר מרווח וממש לא כך הוא.
 

aviru49

New member
אני לא מצדיק אותך בעניין דמי הביטול

אם כי צריך לדעת ולהבין את כל הסיפור ואת מה שמסתתר אחריו (היה טוב אם בעלי וויטראז היו מספרים את הצד שלהם) לדעתי זה בכלל לא משנה אם הבקתות שלהם היו פנויות או לא,אתם הזמנתם ולא מצא חן בעיניכם,(נניח) אז תארי לך שכל אחד יזמין יגיע ןיגיד לא מוצא חן בעניי אני הולך,כאשר את או אתם מזמינים צימר ,הוא שמור רק לכם,גם אם מתקשר אדם אחר אנחנו(בעלי הצימרים) אומרים תפוס,לא היית רוצה להזמין חדר וכשאת מגיעה אומרים לך מצטערים כבר מסרנו אותו למישהו אחר,אז כמו שאת לא רוצה שיעשו לך כזה דבר גם אנחנו לא רוצים שיעזבו אותנו ללא סיבה מודצקת כל מה שאמרתי זה ללא קשר לסיפור שלך
 

drtrip

New member
הרי תמיד יש לך מה להגיד../images/Emo13.gif

או לחלוק על דברי, אם זה עושה לך טוב אז בבקשה... אני עדיין בהלם, והמומה... וכל מי שאני מכירה שהיה שם היה מרוצה... זה אומנם לא היה בתקופה הזו. בגלל זה אני המומה ומותר לי להיות כך!! ושוב חבל שהאורחים לא נהנו וחבל שהמארחים כך נהגו וזהו... לא יותר ולא פחות... אם ברצונך לדסקס את העניין בבקשה...
 
תגובת בעל הצימר לא לרלוונטית

לא נראה לי שיש טעם בתגובת בעל הצימר, במקרה זה, אלא אם כן בעל הצימר יתנצל ויזמין את המתלוננת לביקור נוסף על חשבונו, ואני מניח שזה לא יקרה. מה אתם מצפים? שבעל הצימר יצטדק? ינסה להסביר שהתחזוקן בחופש או חולה, ששכחו לסגור את המחשב של הממטרות? זה לא לעניין. יש כאן שני צדדים: 1. בעלי צימרים שנוהגים בשרירותיות לגבי מחירים ויחס ללקוח. 2. הפורום הזה שמתייחס בחוסר סבלנות מופגן כלפי בעלי צימרים שנכנסים וכותבים כאן על האתר שלהם. מבלי להפחית מההבנה לתלונתה של המתלוננת ועוצמת הכאב והעוול שנגרמו לה, לעיתים, גודש התגובות יוצר תחושה של "בית משפט שדה" לבעלי צימרים, וכאשר הם מנסים להסביר את עצמם כולם מתנפלים עליהם. צר לי מאד על הלקוחה שהחופשה שלה נפגעה כך, וצר לי לא פחות על בעלי הצימר שזכו ליחסי ציבור כאלה.
 

lavendula

New member
"חוסר סבלנות כלפי בעלי צימרים

שנכנסים וכותבים כאן על האתר שלהם"???? הפורום נועד לחלוק חוות דעת של נופשים ולא לבעלי צימרים שרוצים לפרגן לעצמם. אם הפורום הופך למדור פרסומי, מה בעצם היתרון שלו על פני אתרים מסחריים? למה "בית משפט שדה"? יש כאן גם הרבה הודעות מפרגנות על צימרים מוצלחים, אבל אם נופשים חזרו לא מרוצים, למה שלא יספרו על כך?
 
את משוחדת

מעניין למה את מגנה על הצימרים יש לך אינטרס או חדר בתמורה את כאחראית על הפורום מתבקשת להיות נטרלית
 

drtrip

New member
יקירי מהצפון...

איניני צריכה חדר בתמורה או שוחד... אני גרה כאן בצפון, אם כבר אז אשמח לקבל חדר בדרום... כי לשם אני נוסעת לנופש!!! מכיוון שאני מתעסקת בתחום כבר די הרבה שנים ויש די הרבה צימרים שאני מכירה וזוכה לבקר בהם לא פעם ולא פעמיים, אז אני כאן, מנהלת את הפורום הזה!!! אני עושה זאת מכל הלב, כותבת מה שאני חושבת ומרגישה, ואולי לא לכולם זה מתאים... אך זכותינו, אנו חיים בארץ דמוקרטית וזכותנו להגיד מה שאנו חושבים. לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בשני אנשים שהיו באותו צימר, אחד נהנה ואהב והשני חשב שהצימר על הפנים,לא מבחינת תחזוקה אלא יופי!!! שוב הכל שאלה של טעם... אני משתדלת למנוע פרסומים אך אם יש וזה קורה, ומישהו גם מתחזה, איני יכולה לדעת... משתדלת להשאיר את הפורום אובייקטיבי ביותר. כמו כן אם שמת לב או לא!!! יש כאן יועצים מכל המינים וכל הסוגים ומכל האזורים!!! ושיהיה לך יום כתום!!!
 
אובייקטיבי?

כל מה שאת כותבת כאן רחוק מלהיות אובייקטיבי אני מניח שאת גרה באזור הצימרים שאת מפרגנת להם ונראה לי שגם מאד יכול להיות שאת בעלת צימרים מכל הלב גם זה נתון לויכוח כיוון שאת מושפעת מתפוז טריפ
 

ה דרומי

New member
aviru49 בלי להכנס לכול זה רק משהו

של אחד שהזמין צימר אומנם ללילה אחד וכאשר כבר היתי בדרך למקום מדובר על שלוש שעות נסיעה. באמצע הדרך קבלתי טלפון מבעלי\ת הצימר שבעלה כבר סגר אם חברים{בעברית היה להם דיל לשני לילות}ומה אכפת שיש כבר משהו בדרך אחרי שסגר איתם. מרגיז מעצבן עכשיו לך תתבע אותם אז אתם בעלי הצימרים צרכים לדעת ש לא תמיד הלקוח צודק אבל הוא תמיד הלקוח אני ד"א לאותו צימר לא יחזור וגם שישאלו אני באופן אישי ימליץ לאחרים לא "לסגור" אם בעלי הצימר. זה בעקבות מה שקראתי בין השורות
 

shirani

New member
גם אנחנו מאוד התאכזבנו מהם

היחס של בעלת הבית הוא נצלני ומתחת לכל ביקורת.
 
אם כל מה שאת מתארת נכון..

הייתי תובעת אותה בביהמ"ש לתביעות קטנות על עוגמת נפש. הגיע הזמן שאנשים בישראל ידעו לתת תמורה הולמת לכסף יקר וידעו לתת שירות כמו שצריך ומקובל.
 
למעלה