וייי long time no see. באתי עם בעיה
משלי הפעם. 1. בקרוב יש לי מועד ב' באלגוריתמים 2 ואני חייב להצליח !!! למישהו יש רעיון איך להשיג שאלות טובות? תרגול של הצפנה, רדוקציות, שאלות על גרפים..אלגוריתמים הסתברותיים וחמדנים.. כל דבר יתקבל בברכה :] 2.אררררר התנגשות מלבן במפה >< הגעתי במשחק שאני מתכנת למצב שבו אני צריך לבדוק התנגשויות בין אוביקטים לבין המפה. החלטתי שאין צורך בהתנגשות פוליגונים (מערכת הקרב לא זקוקה לזה ולכן זה ממש overkill) אז אני מסתפק בהתנגשות של מלבן עם המפה. השחקן מיוצג בעזרת מלבן והמפה מיוצגת בעזרת קווים. הבעיה היא שרציתי לעשות גם שתהיה אפשרות להרוס את משטח המפה...כלומר, הקווים של המפה יכולים להסתדר בכל צורה אפשרית. זה יכול להיות עיגול מאוד קטן וזה יכול להיות זיגזג נוראי. איך אני מצליח לעשות התנגשות של מלבן עם המפה? חשבתי למתוח קו מהקצוות של המלבן אל הנקודות שבהן הקצוות צריכות להיות בסוף התנועה (ולסגור אותם)ואז לבדוק אם יש קו שנחתך בקווים האלה או מוכל בהם..אבל זה מיליון עבודה >< יש משהו יודע ופשוט יותר? חשבתי להוסיף גם אפשרויות של טיפוס והליכה על קירות ונראה לי שזה רק מסתבך ככה...
משלי הפעם. 1. בקרוב יש לי מועד ב' באלגוריתמים 2 ואני חייב להצליח !!! למישהו יש רעיון איך להשיג שאלות טובות? תרגול של הצפנה, רדוקציות, שאלות על גרפים..אלגוריתמים הסתברותיים וחמדנים.. כל דבר יתקבל בברכה :] 2.אררררר התנגשות מלבן במפה >< הגעתי במשחק שאני מתכנת למצב שבו אני צריך לבדוק התנגשויות בין אוביקטים לבין המפה. החלטתי שאין צורך בהתנגשות פוליגונים (מערכת הקרב לא זקוקה לזה ולכן זה ממש overkill) אז אני מסתפק בהתנגשות של מלבן עם המפה. השחקן מיוצג בעזרת מלבן והמפה מיוצגת בעזרת קווים. הבעיה היא שרציתי לעשות גם שתהיה אפשרות להרוס את משטח המפה...כלומר, הקווים של המפה יכולים להסתדר בכל צורה אפשרית. זה יכול להיות עיגול מאוד קטן וזה יכול להיות זיגזג נוראי. איך אני מצליח לעשות התנגשות של מלבן עם המפה? חשבתי למתוח קו מהקצוות של המלבן אל הנקודות שבהן הקצוות צריכות להיות בסוף התנועה (ולסגור אותם)ואז לבדוק אם יש קו שנחתך בקווים האלה או מוכל בהם..אבל זה מיליון עבודה >< יש משהו יודע ופשוט יותר? חשבתי להוסיף גם אפשרויות של טיפוס והליכה על קירות ונראה לי שזה רק מסתבך ככה...