ויקטור וניקי: חתונה, טייק 2

python 4

New member
ויקטור וניקי: חתונה, טייק 2../images/Emo39.gif

אההההה איזה פרק משובח! ויקטור וניקי מתחתנים, ואחד הספויילרים הגדולים של השנים האחרונות נחשף סוף סוף. אה, וראול נראה זוועה, אבל לא נדבר על זה. איזו חתונה!
נדמה לי שעברו 20 שנה מאז חתונתם הראשונה (וזה נראה כאילו ראינו את זה רק בפסח האחרון..
) וכאילו שום דבר לא השתנה - עדיין אותו צוות של דמויות שיושב בירכתיים (+ שרון קייס בתפקיד סחבה אנושית). זה באמת אותו כומר מ- 84? איפה אור שתברר לנו עניינים כאלה.. החתונה נפתחה בצעד ימין עם השיר המופלא prayer, שעד היום הכרתי אותו כדואט מדהים של שרלוט צ'רץ' וג'וש גרובאן. לכל מי שמעוניין - זו הופעתם עם השיר הזה בטקס הסיום של אולימפיאדת החורף ב- 2002. ותוך כדי שניקי וויקטור מחליפים נדרים (שמתם לב שויקטור הריאלי היה חייב להזכיר שהנישואים הראשונים שלהם נכשלו?) - אשלי חושפת בקלטת לאבי את זהות אביה - ויקטור כמובן, עכשיו כבר אפשר להגיד בלי לסמן ספויילרים.. למרות שספק אם למישהו פה זה בא בהפתעה.. שילוב מצויין של התסריטאים בין שתי העלילות האלה - יש לי הרגשה שעלילת הסרטן של אשלי תוכננה במיוחד בשביל להגיע לשיא בפרק הזה של החתונה. בראד שמע או לא? למי אכפת - עכשיו זה בדיוק התזמון המתאים לרומן בין בראד לאוליביה. רק אני שמתי לב לזה, או שזה באמת הולך לקרות? פרק אדיר - כן ירבו!
 

איNדיגו

New member
../images/Emo47.gif ראיתי רק את הרבע שעה האחרונה

דייייייייי ויקטור הוא אביה של אבי
אני המום!!! הייתי בטוח שזה בכלל ג'ק... הרי הוא כל הזמן מתערב בחיים של אשלי... או אולי ריק פורסטר?
(שמעתם?
מסתבר שלאשלי היה בפריז רומן עם ריק.... הוא כזה ילד בשבילה! זה כ"כ לא ריאלי שאשלי המתוחכמת תהיה בקשר עכשיו עם ריק! בכלל אשלי ב"יפים והאמיצים" נורא מוזר לי. היא קצת מעל הליגה שלהם לטעמי).
 
אשלי אבוט ב"יפים ואמיצים"?../images/Emo2.gif

למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה? כנראה שבאמת נעלמתי להרבה זמן.
 
היה פרק מרגש אפילו שזה קיטשי

ויקטור מתחתן עם דמעות בעיניים (בדיוק ניקיתי את הארון לפסח אז אני חייבת לראות את הפרק שוב) וויקטוריה מאחור דומעת ושרון שלא יודעת איפה לקבור את עצמה. גם אני שמתי לב לבראד ואוליביה, בראד הפך להיות תלותי באוליב, נראה לאן זה יוביל... לא יצא לי להגיד לכם שאני ממש אוהבת את בריטני בזמן האחרון. גם את הדמות וגם את המשחק שלה. אני אוהבת אותה ואת ראול ביחד חבל שזה רק הביא לפיצוץ קטלני. שמתם לב מה דייאן זוממת? זה קשור לפח עם החומר הדליק שנמצא בסמוך לביתן ולזה שהיא פיזרה רמזים לכולם שפיליס מאיימת על חייה...
 
ואיי כבר הרבה זמן לא ראיתי את הסדרה

אז יש לי שאלה לויקטור היה קטע עם שרון?(אשתו לשעבר?של ניק-לא יודעת אם לשעבר או לא כי אני פיספסתי המון חחח)
 

venustudent

New member
אולי אתה צודק לגבי אשלי...

יכול להיות שבאמת תיכננו את הסרטן שלה רק בשביל לחשוף את זה... אפילו אני, שמשתדלת "להתנזר" מספויילרים ידעתי שוויקטור הוא האבא של אבי... דרך אגב, אני מכירה ביצוע לשיר הזה מ-1999 של סלין דיון ואנדראה בוצ'לי (חצי באנגלית וחצי באיטלקית או משהו). רומן בין בראד לאוליביה? לא נראה לי... גם אחרי הסיפור הקצר של ויקטוריה וניל חזרו להימנע מרומנים "בין-גזעיים", וגם- מה גבר שווה כמו בראד ימצא מבחינה רומנטית באוליביה?
 

עליזה 63

New member
מה שכן השמלה

של ניקי יפה כון? פשוטה וקלסית. ובכלל השיער היה מסודר יפה אלגנטי ופשוט. אבל כואב לי הלב על שרון וואלה. וניק בכלל מחפש עכשיו סיבה למסיבה להפרד.
 

venustudent

New member
זה כנראה עניין של טעם...

אני לא אהבתי לא את השמלה שלה ועוד יותר לא את הבומבה על הראש שלה...
 
למעלה