ויקי פרץ הובא למנוחות: "לא מגיע לאיש כמוך ללכת ככה"

דיברגנט חדש

Well-known member

כ-300 איש ליוו את חלוץ העבר של מכבי ת"א ונבחרת ישראל בדרכו האחרונה. בנו עומר ספד: "שמך חקוק בהיסטוריה, תודה על חוויות בלתי נשכחות". אשתו איריס: "שאפת להיות הטוב ביותר". יוסי מזרחי: "כואב הלב שכוכבי עבר בסדר הגודל הזה מגיעים למצב כזה"​

ויקי פרץ, כדורגלן העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, הובא היום (שלישי) למנוחות. מותו של חלוץ העבר (68) נקבע הבוקר לאחר שאתמול הוא נלקח לבית החולים במצב קשה אחרי שניסה לשים קץ לחייו.
כ-300 איש הגיעו להלוויה שהתקיימה בבית העלמין מורשה, ביניהם שחקני עבר, נציגי ההתאחדות לכדורגל, מינהלת הליגה ואוהדי מכבי תל אביב.

שוער העבר של נבחרת ישראל, יוסי מזרחי, אמר: "עברנו המון שנים ביחד בנבחרת. מהבחינה המקצועית הוא היה אחד הגדולים שצמחו פה. הוא הקדים בהרבה את זמנו ושיחק בתקופה שלנו אחרת מהחלוצים של אז. כבן אדם הוא היה מקסים וכואב הלב שכוכבי עבר בסדר הגודל הזה מגיעים למצב כזה. צריך לעשות חושבים. אני זוכר שלא ישנו בלילות לפני משחקים נגד מכבי תל אביב כי ידענו את העוצמות שלו. בנבחרת מאוד העריכו אותו, אבל הזמן מתקדם ואנשים שוכחים".

חלוץ העבר של הפועל תל אביב, גילי לנדאו, הוסיף: "תמיד יש בך חלק שמרגיש אשם. ויקי היה שחקן גדול, חלוץ מושלם. במפגש האחרון שלנו אמרתי לו שאם מכבי תל אביב מזיזים את פשיץ' ושמים אותו הם לוקחים אליפות ב-10 נקודות הפרש. הוא היה אדיר והיו לו את כל התכונות כשחקן. גולר אמיתי ואיש צנוע ועניו. המבחן שלו היה המעבר לצרפת והוא היה מלך השערים שם, זה לא דבר של מה בכך. חבל שהוא עוזב אותנו בנסיבות כאלה".
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה