ולועדת החקירה עדות ממקור ראשון

deeper

New member
ולועדת החקירה עדות ממקור ראשון

מעניין מה הרגישו חברי ועדת החקירה לעניין התפרעיות הערבים של שנת 2000 כשראש הועדה השופט אור כל הזמן שואל את השוטרים למה לא ניסתם להרחיק אותם באמצעות רמקולים. באולם הועדה השבוע נוכח השופט אור עד כמה אפשרי היה להרחיק את המתפרעים באמצעות רמקולים וכיוב` שיטות מקובלות אצל מפגיענים שיש להם מורא ממשטרה ומכוחות בטחון. מה שקרה השבוע הוא לא ענינו של אותו מתפרע מתוזמן שתקף בחמת זעם את קצין המשטרה אלא מה שקרה מיד אח``כ. פלוגה של ביריונים צעירים לבושי שחורים, התנפלה תוך דקות על המאבטחים, השוטרים והשופטים ברחו כל עוד נפשם בם למסתור מוגן. רציתי אבל ממש רציתי, השתוקקתי, לשאול את השופט אור: למה לא ניסית להרגיע אותם באמצעות רמקולים ? או שמא דמך סמוק מדמם של השוטרים ? או שאתה רשאי לפחד על חייך ולברוח והשוטרים צריכים לעמוד כחומה כדי להראות שאיש אינו רשאי לאיים על שלטון החוק שאתה מופקד על פרשנותו ? אני לא רוצה להכנס לשאלות של : אם זה היה קורה בארה``ב האם היה מישהו מעז להתנפל על קצין משטרה במדים שעה שהוא מעיד מבלי שהוא היה מאושפז אחר כך בבי``ח מחוסר הכרה למשך שבועות ? ולען יראו ויראו... אלוהים לאן אנחנו מגיעים עם הנחנחיות המטומטמת.
 

hreuven2

New member
בארצות הברית היו מיד

שומעים קולות ירי של רובים דו-קניים ואז היתה דממה. בושה וכלימה ועוד הכלב המכה נסע לביתו והפך ליקור התקשורת השמאלנית[סערת רגשות] והוא אינו עצור עדיין. להתבייש ולהקיא מהגועל וההתחנפות לערבים
 

אלון גל

New member
גזענות זה הדבר היחיד שמסתתר מאחרי ד

שום דבר אחר שהוא נושא רציני לדיון
 

deeper

New member
שורש הקא ו..אתה/או רדוד ונבוב

שמתי לב שאתה מתמצא היטב בשורש הקא בפורום אבל פרט למילים נבובות שטותיות אין לך הרבה מה לומר. המילה גזענות הפכה בימינו לסיסמה חסרת ערך של אנשים שלא יודעים להתבטא היטב במיוחד בנושאים של ציונות משפט ודמוקרטיה וזה השימוש החלופי של אנשים אלה למילים: אין ליהודים זדכות למדינה, הערבים הם לא אלה שהתחילו בפרעות, ברציחות במעשה הטרור ברצח ילדים נשים וטף וכיוב` דברים שקשה לומר אותן משום שהן אינן אמת. עכשיו משהשימוש חסר התוכן הזה חוזר על עצמו על ידך בפורום נא התיחס בבקשה לעניין לגופו: האם במדינת חוק מכים שוטר האם הנושא מוסר מסדר היום בשתיקה האם ועדת החקירה צריכה להסיק מסקנות מההתפרעות האתנית שהיה באולם, האם המשטרה צריכה לעשות משהו האם הערבים צריכים ללמד את עצמם משהו? חשוב לעזזל, חשוב. (משורש מחשבה, אם לא הבנת).
 

אלון גל

New member
קודם כל תכתוב בלי שגיאות

ולעניין מה יותר חשוב ``ציונות`` שהיא לפי תפיסתך התנחלות או הקיום האנושי?
 

deeper

New member
קודם כל לחיות ולא להשחט ע``י הפורעים

הציונות היא הסיבה לקיום של העם היהודי. החזרה שלו למולדת שניגזלה ממנו בכח. אח``כ ההתמודדות שלו עם שבטים ונוודים שמנסים למנוע ממנו את החזרה למולדתו בתואנה שהיא שלהם וגם זאת רק לאחר שראו אל מול עיניהם איך הוא חזר והפריח אותה. הקיום האנושי של עם שנגזל שוב ושוב ע``י חיות אדם שונאים שסרבו להכיר בו כעם הנבחר - עם הספר. קיום מצריך עמידה איתנה עלהמשמר- סילוק הזוממים להשמידך, לסלקך. לתת להבין שגם אם נתת זכויות לעמים שאינם יודעים זכות מהי הם אינם יכולים לנסות ולהשתלט עליך. לא בכח ולא במוח. אין להם סיכוי... וגם למי שהתעוור מאור השלום הקורן צריך להראות באור אחר שיש כאן מלחמת קיום ושכמו תמיד אנחנו ננצח.
 
למעלה