ולזה יש תקציב !
אטימות / ynet ידיעות אחרונות מכוניות יוקרה חדשות לבכירים בבנק ישראל / גד ליאור 5 מנהלים בבנק ישראל יקבלו מכוניות מדגם "הונדה אקורד" שמחירן לצרכן: 160 אלף שקל; "מכוניות מנהלים" אחרות זולות בהרבה; בנק ישראל: "יש לנו פחות מ 10 מכויות שרד. החלפנו 5 מכוניות, חלקן אחרי 4 ו-6 שנים" כאילו אין מיתון, כאילו אין קיצוץ בתקציב המדינה, ורק זמן קצר לאחר שהתברר כי שכרם של עובדי בנק ישראל הוא מהגבוהים ביותר במגזר הציבורי – זוכים חמישה מנהלים בכירים בבנק ישראל לקבל מן המדינה רכבי שרד יוקרתיים חדשים. ל"ידיעות אחרונות" נודע, כי כבר בימים הקרובים ייסעו חמשת המנהלים במכוניות "הונדה אקורד", שנת 2002, מדגם שמחירו לצרכן 160 אלף שקל. זאת למרות שמכוניות אחרות שנכללו בקטגוריית "מכוניות מנהלים" זולות יותר. מנכלים של משרדים ממשלתיים מקבלים בדרך כלל "טיוטה אוונסיס" (שמחירה לצרכן 130 אלף שקל) "פולקסווגן פאסאט" דיזל (154 אלף) או "יונדאי סונטה (117 אלף). המכוניות החדשות נרכשו על ידי מנהל רכב הממשלתי, בעקבות מכרז שערך החשב הכללי במשרד האוצר, שבו זכתה חברת "הונדה" להיות אחת מספקיות רכבי השרד לבכירים בממשלה ובגופים הציבוריים. העלות הכוללת של העסקה 750 אלף שקל, שמבטאת הנחה של כעשרת אלפים שקלים מהמחיר לצרכן של המכונית. במכוניות החדשות ייסעו שני מנהלים בכירים שמונו בימים האחרונים לתפקידיהם במינוי קבע – מנהלת מחלקת המחקר בבנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, ומנהל מחלקת מטח, בארי טאף. שלוש המכוניות האחרות יעמדו לשימוש בכירים שרכבם התיישן, לטענת ראשי הבנק המרכזי. בבנק ישראל מסרו בתגובה: "יש לנו פחות מעשר מכוניות שרד. החלפנו חמש מכוניות, חלקן אחרי ארבע ושש שני. אנחנו פועלים לפי מדיניות מנהל הרכב הממשלתי ומחליפים כלי רכב לאחר ארבע ששנים ומעלה, לפי הסטנדרטים המקובלים ואף מעבר להם. זאת, בהתאם למכרז החשב הכללי במשרד האוצר. המדובר ברכב שמרבית הפקידות הממשלתיות הבכירה משתמשת בו, ואין בכך שום דבר יוצא דופן". (11.01.02 , 10:10)
אטימות / ynet ידיעות אחרונות מכוניות יוקרה חדשות לבכירים בבנק ישראל / גד ליאור 5 מנהלים בבנק ישראל יקבלו מכוניות מדגם "הונדה אקורד" שמחירן לצרכן: 160 אלף שקל; "מכוניות מנהלים" אחרות זולות בהרבה; בנק ישראל: "יש לנו פחות מ 10 מכויות שרד. החלפנו 5 מכוניות, חלקן אחרי 4 ו-6 שנים" כאילו אין מיתון, כאילו אין קיצוץ בתקציב המדינה, ורק זמן קצר לאחר שהתברר כי שכרם של עובדי בנק ישראל הוא מהגבוהים ביותר במגזר הציבורי – זוכים חמישה מנהלים בכירים בבנק ישראל לקבל מן המדינה רכבי שרד יוקרתיים חדשים. ל"ידיעות אחרונות" נודע, כי כבר בימים הקרובים ייסעו חמשת המנהלים במכוניות "הונדה אקורד", שנת 2002, מדגם שמחירו לצרכן 160 אלף שקל. זאת למרות שמכוניות אחרות שנכללו בקטגוריית "מכוניות מנהלים" זולות יותר. מנכלים של משרדים ממשלתיים מקבלים בדרך כלל "טיוטה אוונסיס" (שמחירה לצרכן 130 אלף שקל) "פולקסווגן פאסאט" דיזל (154 אלף) או "יונדאי סונטה (117 אלף). המכוניות החדשות נרכשו על ידי מנהל רכב הממשלתי, בעקבות מכרז שערך החשב הכללי במשרד האוצר, שבו זכתה חברת "הונדה" להיות אחת מספקיות רכבי השרד לבכירים בממשלה ובגופים הציבוריים. העלות הכוללת של העסקה 750 אלף שקל, שמבטאת הנחה של כעשרת אלפים שקלים מהמחיר לצרכן של המכונית. במכוניות החדשות ייסעו שני מנהלים בכירים שמונו בימים האחרונים לתפקידיהם במינוי קבע – מנהלת מחלקת המחקר בבנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, ומנהל מחלקת מטח, בארי טאף. שלוש המכוניות האחרות יעמדו לשימוש בכירים שרכבם התיישן, לטענת ראשי הבנק המרכזי. בבנק ישראל מסרו בתגובה: "יש לנו פחות מעשר מכוניות שרד. החלפנו חמש מכוניות, חלקן אחרי ארבע ושש שני. אנחנו פועלים לפי מדיניות מנהל הרכב הממשלתי ומחליפים כלי רכב לאחר ארבע ששנים ומעלה, לפי הסטנדרטים המקובלים ואף מעבר להם. זאת, בהתאם למכרז החשב הכללי במשרד האוצר. המדובר ברכב שמרבית הפקידות הממשלתיות הבכירה משתמשת בו, ואין בכך שום דבר יוצא דופן". (11.01.02 , 10:10)