ולכתב החידה

Barmelai

New member
ולכתב החידה

מי כתב את הדברים הללו?

Personally, if you want the triple LP and you live outside Europe (or
even in Europe), I’d be inclined to see if you can get a better deal
locally. I mean £13 for postage is truly ridiculous! I’m embarrassed on
behalf of the British postal system! But if you still want to buy it
from me, then I won’t protest too hard.
 

Barmelai

New member
ברור, למי עוד יש את ההומור הזה

זה היה סתם טיזר לקראת ביאתו של בוויס המשיח מחופש לאלבום חדש. בקרוב יגיעו טיזרים סתמיים נוספים.
 

modulo1000

New member
לא הקשבתי לפרטי פרטים אבל לא הרס אותי

יש שם שירים מצויינים כמו / Dead Weight / Neverwas / Alta/ More Chalk / The Hook
אבל יש תחושה שהוא הלך אחרי סאונד של אחרים כמו REM בקטעים האנרגטיים
וגנסיס בקטע כמו The Likes of Us
כלומר תחושה שהוא הלך יותר לכיוון המינסטרים האם זה בגלל שהוא השתתף בשעשועון טלויזיה ?
תראו איזה מטעמים הוא עשה
http://www.youtube.com/watch?v=6zvYCmaOnNY
קטע כמו I'm the Only One רוקי אריקסוני דווקא מצויין
בסוף יש קטע שהוא אלבום בפני עצמו 42 דקות של גאם גיטרות שזה תענוג בפני עצמו
עדיין LIVE זה נשמע טוב יותר
http://www.youtube.com/watch?v=179nr6_pR2Q
בכל מקרה שלא תבינו כשאני מבקר את האלבום זה בסטנדרטים של אלבומיו המושלמים
http://www.youtube.com/watch?v=m1eByzeDt4w
אם תשימו בצד את הקריצה למינסטרים
זה אלבום שתהנו ממנו

אגב בשנים האחרונות הוא עסק בהוצאת אוספים של פסיכדליה בליבל הכנראה לא ממש חוקי
 

Barmelai

New member
יפה אמרת

חוץ מזה ש "הקריצה למיינסטרים" נשמע אצלך כמו משהו שלילי, לא יודע למה.
אלבום במאסה כזאת, זכאי ליותר מהקשבה-שתיים. אגב, לאורך כל הקריירה שלו הוא הכניס לנגינה השפעות חזקות מאחרים, בעיקר הנדריקס, אבל לא רק. זה אחלה, כל עוד הצליל שלו, והשירים, נשארים בסופו של דבר מקוריים. מבחינתי, מדובר בארוע.
 

modulo1000

New member
שלא תבין האלבום לא גרוע בעיני ואפילו טוב אבל

הוא יכל ללכת על 45 דקות פנטסטיות על פני שעתיים וחצי של ככה וככה
אגב זה האלבום הראשון שלו מזה 7 שנים אז זה בהחלט ארוע
הוא היה עסוק בלהכין קופסאות עבורי
 

Barmelai

New member
מה כמה? מה כפול, זה היה אלבום בודד

אולי בעצם התקליט הוא כפול.
 

Barmelai

New member
כן, תקופה של 7 שנים לפניו, סלומן ארז קופסאות

THE LEAVING OF LONDON לא היה בעיני מהמוצלחים שלו. יש שם משהו קצת OVERDONE, מלוטש מדי, או בשפה שלך, צורני. למוזיקה של סלומן זה בדרך כלל לא עושה טוב ובאמת לטעמי, חוץ מכמה הברקות בעיקר בגזרת בלדות הפולק, האלבום לא התרומם מספיק גבוה.
האלבום הנוכחי מאידך, נשמע כמו הפקת לקחים מההוא.
 

Barmelai

New member
תראה, אצל הפרונד

כל אלבום הוא לפחות 80 דקות ובפנים מלחמת עולם, מטחי ירי וצרורות לכל הכיוונים, חלק פוגעים, חלק פחות, אבל בכולם מסתתרת יצירת מופת של 40 דקות. ככה היה עד עכשיו ואני לא חושב שהפעם זה יהיה אחרת. זהו הסלומן וככה בדיוק אני אוהב אותו. לא חייב רק שירים גדולים מהחיים, גם קטנים מהחיים באים טוב.
לגבי האלבום הנוכחי, אני לא יכול להגיד כלום עד שאשמע כמו שצריך (ואז כבר לא יהיה כוח לעורר את הדיון מחדש, אבל מילא). בשבילי 2 הקשבות זה לא הכרות, גם לא התרשמות, אפילו לא הת, הבמה לרשותך.
 

modulo1000

New member
יכו להיות מצב כזה...

אני אישית מעדיף אהבה ממבט ראשון
אבל חייב להתוודות
פעם החברה בפאז אמרו לי אתה חייב את IN CAMERA של המיל
באתי הביתה וההתרשמות הראשונה היתה מה לעזאזל דחפו לי
לקח לי איזה עשר השמעות על פני תקופה להתאהב באלבום
אז יכול להיות שהפרונד מתלבשים על אותם נוירונים
 
למעלה