ולנושא הראשון והאהוב עלי מכל....

maymay

New member
ולנושא הראשון והאהוב עלי מכל....

הגולף! כן,כן אין כמו גולף, לדעתי, להחמיא לגזרה עגלגלה. יש הטוענים שהגולף, בגלל שלרוב עשוי מצמר-צמרירי, דווקא נותן "עודף משקל" ומאסיביות לגזרה, יש הטוענים שבכך יתרונו, שהוא מעניק עגלגלות לגזרות לא פרופורציונליות. לי יש אחד שהוא הפייבוריט האולטימטיבי שלי : גולף שחור ללא שרוולים מצמר עבה וצווארון משפל במיוחד. אפשר ללבוש אותו על חולצות ארוכות בצבעים שונים, או בלי כלום מתחת ומעליו ג´קט בצבע קאמל או לבן. (טוב לבן אני די מתעבת, אבל קאמל הוא בהחלט מהצבעים הבולטים השנה). והנה 2 דוגמאות, לקוחות מהעיתון האהוב עלי MODE ל"נשים בגזרה אמיתית". לחיי החורף!
 

pomelit

New member
בתור גולף - זה בהחלט מעביר את המסר

 

maymay

New member
זרועות בפנים או בחוץ?

כמה מכן באמת אוהבות ומעיזות ללכת עם אותם גולפים ללא שרוולים, שאמנם מקנים מראה ארוך אך חושפים את הזרועות, שלרוב הן בשרניות ולא כל אחת גאה להציגן. כמה פעמים עמדית בפרופיל מול המראה לבדוק עד כמה הן בשרניות והאם זה "בסדר" שהם מכסות בערך את כל רוחב גופי בפרופיל..... ולמסקנה הבאה הגעתי1 כל עוד לא קר לך, קדימה קדימה הוציאי את הזרועות לאויר הפתוח והראי לעולם את עגלגלותן החביבה! יש כמה תרגילים שאפשר לעשות שנותנים לזרוע מראה יותר מעוצב ושומרים על הרכות והעגלגלות, אבל זה להודעה הבאה :) אז מה אתן אומרות בנות? זרועות בפנים או בחוץ?
 
יש לי חברה שממש מתביישת ללכת עם

גופיות וכו´... רק בגלל שהיא חושבת שהזרועות שלה עצומות ולמען האמת, בתור מישהי אובייקטיבית אני חושבת שהן לא נוראיות בכלל, והעיניין הוא שהיא השמינה כנטייה מאכילת יתר עקב דכאון כך שלבינתיים למרות רצונה לרזות מעט, (וביננו הרבה יותר יפה לה מלאה) היא מכניסה את עצמה למעין מעגל דכאוני כזה שעכשיו הכוכב הראשי בו הוא מבנה הגוף שלה כשלפני כן מרכז הדיכי היה האופי שלה.. כך שזה מעין מעגל דיכאון אין סופי שסוחף לתוכו גם אכילת יתר, מה לדעתכם ניתן לעשות על מנת לשכנע אותה או להראות לה פן אחר בנוגע למראה הגוף שלה ובעיקר הזרועות שלה שהן ממש לא נוראיות תודה מראש לילי
 

אתי.ו

New member
בחוץ בחוץ ! איזה שאלה...

ראשית, יופי של רעיון לפורום - בהצלחה !!! כמי שבאמת חושבת שיש לתת את הדעת למידות שהן קצת יותר (קצת הרבה יותר) מעבר ל 36 או 38 ובבגדים אופנתיים יצרתיים מלאי צבע ועניין אני בהחלט בעד כן להוציא את הזרועות וכן ללבוש חצאיות קצת קצרות וכן וכן לא להצניע ולא להחביא !!! מי בדיוק אמר שלהיות יפה וסקסית = להיות שדופה ?! אני מלאה ואני ב-ה-ח-ל-ט אוהבת את הגוף שלי כמות שהוא, אין לי כוונה אפילו לנסות להוריד גרם אחד (טפו טפו) ממשקלי, אני מרגישה בו נהדר ! אני הולכת בקומה זקופה ועם זרועות מטופחות בחוץ !
 

maymay

New member
אח אתי איזה כיף לקרוא את ההודעה שלך

ברוכה הבאה!
 
למעלה