ומה בקשר לאלימות של גברים

star2o

New member
ומה בקשר לאלימות של גברים../images/Emo67.gif../images/Emo196.gif../images/Emo88.gif

כלפי נשותיהם?...למה לא כותבים פה בפורום
הזה על כך?...ישנה שתיקה רועמת....
כל כמה זמן אנחנו שומעים בחדשות על עוד אישה שבעלה רצח אותה....והעולם שותק! שלא לדבר על אלימות בתוך המשיפחה...ששם בכלל קשה לדעת מה הולך ,
אז בבקשה תתעוררו ותראו מה הולך סביבכם... עם ישראל תובע....בים של אלימות מכל הסוגים...
 

FLATRON2

New member
תכתבי, מי עוצר אותך? רק ספרי לנו בדיוק מיהם

אותם גברים אלימים ואל "תמרחי" אותנו בסיפורים. אם תספרי לנו את מירב הפרטים על הגברים נוכל ביחד לנסות לפצח במי מדובר
 

star2o

New member
../images/Emo67.gifflatron2

תיראה אני כותבת מה קורה באופן כללי ולא הולכת וכותבת פרטים מדוייקים על כל מיני אנשים... מה שצריך לעשות זה להיות קשובים לסביבה שלנו..לשכנים מסביב.. אם שומעים או רואים שמהו חשוד...או יש צעקות או מכות... אז צריך בהחלט לדווח..ויש המון מיקרים של אלימות בתוך המישפחה והאישה אפילו לא מעיזה להתלונן.... זה ידוע שהאלימות בקרב הגברים כלפי נשותיהם בזמן האחרון מתגברת, אולי בגלל המצב הכלכלי , אבל כל אחד צריך להיות עירני לאלימות שמתרחשת מסביבו.
 

FLATRON2

New member
OK, עכשיו הבנתי את כוונתך. ויש בזה בעיה. בכל

מקרה בו אתה מדווח על מקרה בשכנות אליך, אתה נחשף, לא רק בפני הרשויות שבאות לבדוק, אלא גםבפני השכן שעליו התלוננת ופה יש בעיה. מפניה שלא חשוב אם את צודקת או, אם יש לך שכן כמו השכן שלי ממול, סביר להניח שהמכונית שלך תעלה בלהבות הילדים שלך יחטפו מכות וכנראה שבסוף הבית יעלה באש, ולמה? כי הוא חושב שהוא צודק באלימות שלו כנגד אישתו, ככה הוא התחנך ככה זה בתרבות שלו, ובכלל הוא הבעלים של אשתו כמו שהוא הבעלים של הכלב ואין הבדל בין השניים את שניהם הוא יכול לפוצץ במכות כמה שרק מתחשק לו. תביני, הוא לא אשם, ככה זה בתרבות שלו. מה שכן מדינת ישראל אשמה. ראשית בזה שלא ידעה לתת חינוך הולם לאנשים בעלי רקע תרבותי שכזה, שלא ידעה לעקור את התרבות המחליאה הזאת ולבסוף על זה שהיא לא יודעת להעניש ולהרתיע עבריינים שכאלו. אני מבטיח לך חגיגית, שאם 10 הבעלים הבאים שנוקטים אלימו במשפחה מקבלים 50 שנות מאסר עם עבודת פרך ללא חנינה, יורידו קצת את רמת האלימות. רק ששנינו יודעים שזה לא יקרה, מה ניראה לך שהשופטים דבילים עד כדי כך שיגידו שהם גזענים? כי הרי אנחנו יודעים בדיוק באיזה אוכלסיה קיימת מירב האלימות. ולבסוף בואי ננחש מיהו הדוד שאנס את אחיינתו הילדה בקרית אתא. מבחינה סטיסטית אין שום בעיה, אבל תמיד יש סטיית תקן.
 

star2o

New member
flatron2

תיראי את צודקת בכך ש"שכנים זה בעייה..." ותמיד יש את השכן שחושב שמותר לא הכל.... אבל אני חושבת שאם אני שומעת נניח מישהו מכה את אישתו אז אפשר להתלונן עליו בעילום שם גם.... וחבל שישנם תרבויות פרימיטיביות בארץ שחיות כמו לפני 1000 שנה, שחשובים כי האשה היא קניין של בעלה... בעיקר אצל ערבים זה מאוד נפוץ ומושרש מאוד חזק. ודבר אחרון לפי דעתי כל אישה שחוטפת מכות מבעלה שתיקח את עצמה ותיברח ממנו לתמיד!
 

FLATRON2

New member
רק תיקון קל. חשוב להבין כי המושג "ערבים" אינו

בהכרח דת מוסלמית אלא מושג המתאר תרבות חיים. יש מספר מדינות מוסלמיות בעולם כגון תורכיה ואינדונזיה ועוד שהן בפירוש אינן בעלות תרבות ערבית. מאידך גיסא יש בדת היהודית אוכלוסיית אנשים שלמרות שהם יהודים יש להם מסיבות היסטוריות תרבות ערבית.
 

star2o

New member
תיראי flatron

המושג "ערבים"..בהחלט מתייחס גם לדת המוסלמית, את לא יכולה להפריד בין המילה ערבים לבין התרבות הפרמיטיבית שלהם! זה תמיד הולך ביחד...לצערי. ובאשר לתורכיה היא מדינה מוסלמית ועוד איך! שורר שם משטר מוסלמי ברחובות, אולי איפוא שישראלים ותיירים מטיילים הם לא רואים את הרחובות ואת האמת על תורכיה...אבל היא מדינה מוסלמית ועוד איך לכל דבר , את צריכה לראות בימי ששי איך שם כולם נוהריםם למיסגדים... ובאשר ליהודים המזרחיים שהזכרת...זה משהו אחר זו תרבות ולא דת! זו תרבות כי הם חיו בין ערבים ולמדו את המינהגים שלהם.... אבל כשאת אומרת יהודים זו בהחלט הדת היהודית ,
 

FLATRON2

New member
צר לי אבל את טועה ומטעה.

את טועה בקשר האוטומטי בין תרבות ערבית ואיסלם וגם במה שקורה בתורכיה ובילתי שם במקומות שאת אפילו לא שמעת עליהם ולא נכנס לפירוט.
 

star2o

New member
תיראי flatron

בדבר אחד אני בטח לא טועה.....וזה שהאיסלאם הדת הזו היא דת די אלימה במהותה! ומטיפה לרצח והרג של יהודים ושל אנשים שהם לא מוסלמים! ודבר שני שאני לא טועה..בו, היא שהתרבות הערבית מאוד פרימיטיבית במהותה, היחס שלה לנשים , הרכושנות כלפיהן, זה דבר שאלפי שנה לא משתנה אצלם, הם מנסים לשדר כאילו הם מודרניים והכל אבל האמת שמבפנים הם נשיארים בדיוק כמו לפני 1000 שנים, ואת זה אפשר לראות ביחס של נערים וגברים ערבים בכל מ קום שהם הולכים לשם וניתקלים בנערה או אישה, את יכולה לראות את התגובות שלהם כלפי אותה אישה....הם מטרידים בחורות יותר ומציקים להן ומתייסחים ברכושנות ובגסות לבנות.
 
למעלה