ונעבור לטיסה
ראשית, טסתי היום עם הזלין 2 מקומות של קובי לחיפה לעשות קצת אורבטיקה. ממש מוזר המטוס הזה לעומת הפיטס - מצב האף לטיסה הפוכה, למשל, הוא בשמיים, כך ש SLOW ROLL לא ממש הצלחתי לעשות. גם הרגישות של הסטיק מצד אחד לעומת הרגלים מצד שני מאד הפריעו לי. אני תוהה אם ה 200 כ"ס של הזלין הם אמיתיים, המטוס מרגיש הרבה יותר חלש. לעומת הארובטיקה, שבה המטוס מאפשר רק דברים בסיסים, הרי שבטיסה הוא כייפי, ראות מעולה, יופי של מכשירים. שנית, הפיטס עכשיו רחוץ ומווקסס (עם וקס), ערוך למסדר המפקד, שחלק מחברי הפורום עשו היום. הטיסה הבאה ככל הנראה ביום שני לקראת צהריים.
ראשית, טסתי היום עם הזלין 2 מקומות של קובי לחיפה לעשות קצת אורבטיקה. ממש מוזר המטוס הזה לעומת הפיטס - מצב האף לטיסה הפוכה, למשל, הוא בשמיים, כך ש SLOW ROLL לא ממש הצלחתי לעשות. גם הרגישות של הסטיק מצד אחד לעומת הרגלים מצד שני מאד הפריעו לי. אני תוהה אם ה 200 כ"ס של הזלין הם אמיתיים, המטוס מרגיש הרבה יותר חלש. לעומת הארובטיקה, שבה המטוס מאפשר רק דברים בסיסים, הרי שבטיסה הוא כייפי, ראות מעולה, יופי של מכשירים. שנית, הפיטס עכשיו רחוץ ומווקסס (עם וקס), ערוך למסדר המפקד, שחלק מחברי הפורום עשו היום. הטיסה הבאה ככל הנראה ביום שני לקראת צהריים.