ונעבור לפרסומות

mor000

New member
ונעבור לפרסומות

גם לכם נמאס מאותן פרסומות לעוסות, מתישות ובכלל לא מצחיקות? * אז שלחנו את נעמה רק, כתבת הנוער הכי עצבנית בסביבה, לחזור אלינו עם מסקנות מה באמת אנחנו רוצים לראות בטלוויזיה, בין "נולד לרקוד" ל"הישרדות" * ג' יפית, היזהרי! מאת כ"נ נעמה רק [email protected] ברצוני לצאת בקריאה נרגשת למשרדי הפרסום בארצנו: העיפו מבט קצר בכתבה שלפניכם. אני יודעת שלמדתם פרסום במשך שנים רבות, אני יודעת שיש לכם ניסיון, אבל בבקשה מכם, הקשיבו לקולה של הצופה הפשוטה. אני אולי רק כתבת נוער אלמונית (ועצבנית), אבל הכנתי לכם מדריך מקוצר שיסביר לכם אלו דמויות פרסומיות הציבור הישראלי לא רוצה לראות יותר במעברי הפרסומות שלו. קחו בבקשה לתשומת לבכם, אחרת אנחנו לא אחראים לתוצאות... המתלהבות למה פרסומות לשמפו תמיד מאתרות את האנשים הכי מעצבנים שיבואו לככב בהן? ואני לא מדברת רק על הקרציות האלה שמבטיחות לנו "עם פנטן-פרו-ויקס-חמשת-אלפים-לקיץ גם שיערך יכול להיות מלא ברק לאורך כל שעות היום!", שכבר הפכו לכל כך נדושות שהן כמו רעש רקע. אני מדברת גם גם על אלה שמנסות להיות מקוריות: היפנים שמנופפים בשיערם השחור המבריק שאין ישראלי בעולם שמגדל כמותו על פדחתו, והבחורות המעצבנות עם השיער שמגיב בהתפרצות משתלחת של רכות משתלטת, או כל ניסוח אחר שמעולם לא חשבתם שיאפיין משהו כל כך בנאלי כמו שיער. בבקשה מכם, הסירו את כל הנזקים האלה מהמסך שלנו. הצעה לשיפור:תביאו לפרסומת את מוש בן ארי. לפחות זה יהיה מצחיק. הגרמנים "יש לי הפתעה בשבילך,בני!". "וואו, אבא! מה זה?". "נחש, בני!". "אמממ, זה משהו מתוק?". "כן...". "זה משביע וטעים?". "מתקרב..." *קורץ בשובבות*. "זה חטיף שוקולד וקרמל!". "יפה מאוד!!!". *האח הקטן בא ולוקח את השוקולד* "הוי דני, איזה שובב אתה!". הוסיפו לתמונה הרים ודשא ירוק, ילדים בלונדיניים תכולי עיניים ותנועת שפתיים שלא מתאימה לתסריט, ויש לכם פרסומת טיפוסית לשוקולד או ממתק מתוצרת אירופאית משובחת. למה לצלם משהו חדש שאפשר לקחת קשקוש שכבר צילמו בגרמניה או בשוויץ? הצעה לשיפור: ותרו על הדיבוב, לפחות נצחק מהשפה המגוחכת. הצוהלות האם מישהו מוכן להסביר לי למה בפרסומת למים ריחנים אנחנו צריכים לראות בחורה יפה בשמלה אלגנטית מסתכלת על בלון ירוק, בזמן שהרוח נושבת בשערה ומעיפה אותה למרומי מגדל, כשמבט דרמטי על פניה? מבולבלים? גם אנחנו. ואל תגידו לי אווירה. מי יקנה בושם כי האווירה בפרסומת היתה יפה?! זה לא שיש לי בעיה עם אנשים יפים והמבטים הנוגים שלהם, יש לי בעיה עם זה כשכל מהות הפרסומת שהם מופיעים בה היא "בחור רואה חבורה של דיילות, רוקד עם אחת מהן והולך". דרוש שינוי, ומיד. הצעה לשיפור:פואנטה? עלילה? משהו? הכתבה המלאה בגליון מעריב לנוער של מחר
 
באמת אדיר!

רק שפרסומות לבושם הן לרוב בשחור לבן
לא ברור למה, אולי כי אנשים חושבים שככל שאתה מגרה פחות חושים [כמו ראיית צבעים?] ככה אתה יותר מנסה לפצות על כך מבחינת חוש הריח? עם היפנים והשיער זה דיוק פיקס. לא יכולתי למצוא מילים טובות יותר. "מוי כיף". אז העיפו את לואיסיאנה ועכשיו יש את הפוסטמה התורנית החדשה. סבבה, היא אפילו יפה יותר לדעתי. אבל מה הקטע של לשנות פריזנטור ולהשאיר את הסלוגן? הרי פרידר היא לא ארגנטינאית למיטב ידיעתי, אז כל הקונספט כבר לא עובד. מה עם "עוף טוב"? רואים את דרור קרן מיודיעינו, כאשר הוא ניצב במטבחו הוא, מהלל ומשבח את השניצלים של "עוף טוב", ערכם הקלורי, טעמם המזין ואהדתם בקרב ילדיו, כשלפתע קולה של הקריינית מבשר "עוף טוב, כבר עשית טוב", כאשר העשית הוא בלשון נקבה. קצת עכביות חבר'ה! ו"ישראלי אמיתי לא משתמט"? הייתי יותר אומר שישראלי אמיתי לא מחליט מי ישראלי אמיתי ומי לא, עם כל הכבוד, ובאמת שיש המון כבוד - יש מספיק אנשים שיש להם מספיק סיבות אישיות [ובריאותיות] כדי לא לשרת בצה"ל, והם לא חייבים דין וחשבון לאף אחד. שירותי בריאות כללית: מתי פעם אחרונה ראיתם ילד בכיתה א' [עזבו שקוראים לו חמודי והוא בכלל לא ערבי אלא אפילו ג'ינג'י למיטב זכרוני] שגולש באינטרנט - ועוד באתר של הכללית ושואל שאלות בפורומים. באמת מעניין אותי אם יש לו חברים. בחייאת, תגלוש באתר פוקימון או משהו, מה אתה צריך ללמוד על סרטן הפפילומה כבר בגיל כזה? ועוד כמה ביקורות פרסומות שכתבתי, תוכלו לקרוא כאן: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1171681 ממליץ בחום, ושווה גם להגיב.
 

יעל פלג

New member
הקטע של מוי כיף

זה שדנה פרידר נחשבת לתאומה הישראלית האבודה של לואיסנה...
 

mor000

New member
כי את מציפה את הפורום בשטויות...

וקיבלת על זה מסר בהודעות הפרטיות והתעלמת. הצפות למינהם ימשיכו להימחק ובהמשך גם יובילו לחסימת המשתמש שלך.
 
למעלה