ונעבור לפרסמות....!

Gevakumon

New member
ונעבור לפרסמות....!

מתי בפעם האחרונה התעוררתם עם חשק עז לקוקה קולה, סיגריית מאלבורו טובה או חשק לקנות טלויזיה חדשה? זה ידוע שהפרסומת הכי טובה והכי יעילה היא פרסומת שהצופה אינו שם לב אליה ואינו מודע שהיא פרסומת, כי הרי מפרסומות יש לנו דחייה טבעית, ואילו 6-8 שעות ביום אנחנו כמעט לא זוכרים ולא מודעים להם ביום למחרת אם לא לשינה המתוקה שאנחנו כל כך אוהבים. ומה אם בזמן הנחמד הזה שאתם לא מודעים למה שקורה אבל התת מודע עובד שעות נוספות מכניסים לכם מידע שלא הייתם מסכימים לקבל כשאתם ערים, אם מדובר על פרסומת לקוקה קולה, מקדונלד´ס או סוני פלייסטיישן, ומה יקרה כשגורמים אחרים ישימו את ידיהם על טכנולוגיה חדישה זו שרק לחברות הפירסום יש כעת, מה יקרה אז? אולי נקום עם צורך עז לשים "עם" בכלפי, אולי נרצה פתאום להתגייס לIRA? אולי סתם יהיה בא לנו..... לרצוח ראש ממשלה? Sleep Tight
 

on drugs orange

New member
קונספירציה מוכרת

בטוח שיש ממשלות בעולם שעובדות על טכניקות כאלו. אפילו היה סרט כזה עם מל גיבסון (סרט נחמד דווקא). בכל מקרה זה באמת יכול לקרות , ולמען האמת יכול להיות שכבר קרה = אני אישית לא רואה פרסומות ואין לי רצון לקנות שומדבר. חוץ מלקנות בקפיטריה של הביהס שלי , אבל אני בתהליכי גמילה מזה גם
 

Bassman

New member
המוכר בייגלה בבית ספר שלנו...

הוא עושה פרסומות תת הכריות (זה השם נראה לי) על הארגז שלו!!!!!!!! ושהוא שואל אותך: עם שומשום או עם מלח? אז הוא מוסיף משהו תת הכרתי: "אתה רוצה גם שומשום וגם מלח" ואתה לא שם לב אבל התת הכרה שלך... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

דניס3

New member
הצעת חוק

בימים כאלו שאי אפשר לדעת מה באמת משדרת לנו הטלוייזיה/ די וי די / קולנוע/ וידאו/ מוזיקה וכו´... צריך להציע הצעת חוק נגד פרסומות מוסוות. אי אפשר להשתמש במוח האדם כדי לקדם מוצר כל שהוא ללא רצונו של האדם! חברת קוקה קולה ערכה מחקר: הקרינו סרט בשני אולמות קולנוע;באולם אחד הוקרן הסרט כרגיל, בשני הוקרן הסרט עם פרסומות מוסוות של החברה. בסוף הסרט, כשיצאו האנשים מהסרט, יותר אנשים מהאולם שהוקרנו בו סרטוני פרסומת מוסווים קני במזנון את משקאות חברת קוקה קולה לעומת האנשים מהאולם שלא הוקרנו בו סרטוני פרסומת מוסווים! עד לאן זה יגיע? בסוף לכולנו יהיה טעם דומה בביגוד, מוזיקה,אוכל וכו´ בגלל הפקסומות המוסוות שמאלצות אותנו לקנות מוצרים ללא ידיעתנו! ויותר חמור, אנו יכולים להתחיל לעשות מעשים שאין אנו רוצים לעשות! זה מאוד דומה להיפנוזה, כלומר "לעבוד" על התת מודע! הקץ לפסומות מוסוות, קדימה חופש הבחירה והידיעה!
 

דנה^^

New member
לא יודעת

אולי פשוט באולם השנה היו יותר אנשים שאהבו קולה? או יותר אנשים שקנו פופקורן וגם הגרון שלהם התייבש.. איזה פרסומות מוסוות היו שם? ומה ההבדל אם הפרסומת מוסוות או לא?
 

goldi san

New member
כבר יש

אני (כמעט כמעט כמעט, כי בכל זאת- אני כבר לא יודעת מה אני באמת קוראת בעתון הארץ) בטוחה שחוקים כאלה קיימים כבר לא מעט שנים. וכולם יודעים שהדבר עם הקולה הוא אורבן לג´נד.
 

double M

New member
סתם משהו על פרסומות....

שעובדות על התת-מודע: פעם הייתה חברת פירסום שניסתה לעשות פרסומת שלא תשים לב שאתה רואה אותה ולכן לא תידחה אותה/תעביר ערוץ/לא תיסתכל או משהו כזה אבל המידע כן נקלט אצלך. השיטה הייתה לשים נגיד תמונה של בקבוק בירה של חברה מסויימת בזמן הפרסומות בטלוויזיה אבל לזמן קצר מאוד. בשנייה של שידור בטלוויזיה יש 24 פריימים. אז זה היה בערך שניים-שלושה פריימים. אתה לא שם לב שאתה רואה תמונה של בקבוק בירה אבל התמונה נקלטת לך בראש, בתת מודע, ובפעם הבאה שתלך לקנות בירה אתה תרצה דווקא את הבירה הזאת! השיטה הזאת הוצאה מחוץ לחוק אבל למרות זאת בבחירות האחרונות בארצות הברית מצאו באחד משידורי התעמולה (שכחתי של איזה מתמודד) תמונות כאלו עם הסתה כנגד המועמד השני. אני לא זוכר מה היה כתוב בפרסומת הסמוייה אבל היא מייד ירדה משידור.
 

Gevakumon

New member
קראתי על זה משהו

כן, העסק הזה מוכר, דיברו על זה ששמים את זה בסרטים, והיה איזה מחקר שהוכיח שקנו את המוצר שפירסמו בשיטה הזאת הרבה יותר, ואחר כך, היו המון מחקרים שהוכיחו ההפך, ומי שפירסם את המחקר הזה ירד מהכותרות, קיצר, זה בולשיט אבל אהבתי את המשפט הסיני
 
למעלה