ונעבור לפרסמות....!
מתי בפעם האחרונה התעוררתם עם חשק עז לקוקה קולה, סיגריית מאלבורו טובה או חשק לקנות טלויזיה חדשה? זה ידוע שהפרסומת הכי טובה והכי יעילה היא פרסומת שהצופה אינו שם לב אליה ואינו מודע שהיא פרסומת, כי הרי מפרסומות יש לנו דחייה טבעית, ואילו 6-8 שעות ביום אנחנו כמעט לא זוכרים ולא מודעים להם ביום למחרת אם לא לשינה המתוקה שאנחנו כל כך אוהבים. ומה אם בזמן הנחמד הזה שאתם לא מודעים למה שקורה אבל התת מודע עובד שעות נוספות מכניסים לכם מידע שלא הייתם מסכימים לקבל כשאתם ערים, אם מדובר על פרסומת לקוקה קולה, מקדונלד´ס או סוני פלייסטיישן, ומה יקרה כשגורמים אחרים ישימו את ידיהם על טכנולוגיה חדישה זו שרק לחברות הפירסום יש כעת, מה יקרה אז? אולי נקום עם צורך עז לשים "עם" בכלפי, אולי נרצה פתאום להתגייס לIRA? אולי סתם יהיה בא לנו..... לרצוח ראש ממשלה? Sleep Tight
מתי בפעם האחרונה התעוררתם עם חשק עז לקוקה קולה, סיגריית מאלבורו טובה או חשק לקנות טלויזיה חדשה? זה ידוע שהפרסומת הכי טובה והכי יעילה היא פרסומת שהצופה אינו שם לב אליה ואינו מודע שהיא פרסומת, כי הרי מפרסומות יש לנו דחייה טבעית, ואילו 6-8 שעות ביום אנחנו כמעט לא זוכרים ולא מודעים להם ביום למחרת אם לא לשינה המתוקה שאנחנו כל כך אוהבים. ומה אם בזמן הנחמד הזה שאתם לא מודעים למה שקורה אבל התת מודע עובד שעות נוספות מכניסים לכם מידע שלא הייתם מסכימים לקבל כשאתם ערים, אם מדובר על פרסומת לקוקה קולה, מקדונלד´ס או סוני פלייסטיישן, ומה יקרה כשגורמים אחרים ישימו את ידיהם על טכנולוגיה חדישה זו שרק לחברות הפירסום יש כעת, מה יקרה אז? אולי נקום עם צורך עז לשים "עם" בכלפי, אולי נרצה פתאום להתגייס לIRA? אולי סתם יהיה בא לנו..... לרצוח ראש ממשלה? Sleep Tight