ועוד חדשות משמחות מ-U2

U2 Helicon

New member
ועוד חדשות משמחות מ-U2

במצעד האחרון של גלגל"צ עלה ELECTRICAL STORM למקום ה- 1 במצעד !!! וגם בבירה הירושלמית לא מקפחים: ברדיו י-ם נכנס הסינגל היישר למקום הראשון ! האם אנו צריכים לומר
לכמה מכם ??...
 

Tabasco

New member
No doubt! ../images/Emo108.gif|דוד|

נו- אין מה לומר, זה באמת שיר ענק!
 

Tabasco

New member
אוקיי... ../images/Emo108.gif

מיסטר עורב, חבל על הגישה הכל כך אנטי. תנסה לחייך קצת- להגיד סבבה, מכבסת כסף או לא, השיר מקום ראשון והחיים יפים אז לא חבל להיות אנטי?
 
כן, כן... חיים יפים וסינתטיים

למה לא ניהנה מכל דבר מזוייף? בואו נקנה פרחי פלסטיק לשבת (הרי הרבה יותר זול לגדל אותם), פוחלצים במקום חיות שעוד לא מתו (נרצחו), וכדורי ויטמינים במקום אוכל.
 

Bonos Sister

New member
למה לא?

בוא נקנה פרחים לשבת, רק אל תשכח לבוא שעתים לפני כדי לשטוף כלים, לשטוף ת´ריצפה,אתה יודע מה,בתוא קצת לפני, כי הבית גדול. ואחר כך תביא פרחים. ולנושא: תשמח שיו-2 מקום ראשון! גם אם זה בצדק וגם אם לא. יאללה המורה מעיפה אותי בה ביייי
 

BoSco

New member
בונה עורב טוב שלא!!

טוב שלא הגזמנו! אל תתחיל כמו היאפים האלה בואו זה בואו זה בואו זה ככה העולם אז אתה תקוע איתו מכבסת כסף או לא יו 2 במקום הראשון וטוב מאוד בא לי אני יקנה פרחי פלסטיק לא נוח לך? חבל לך תעבור לגור במאדים כי כולנו יודעים טוב מאוד שכסף זה דבר חשוב וגם אתה וגם כל ההיפים האלה שמשחקים אותה שכסף זה חרא כי הרי בלי כסף לא היה לך בית לא היה לך אוכל לא היה לך חיים!!!
 
למעלה