ועוד משהו לעשות היום...

ועוד משהו לעשות היום...../images/Emo15.gif../images/Emo42.gif

היום ב-20:00 נארח בפורום פרסומות את גינגי‮ ‬פרידמן‮, ‬מנכ‮‘‘‬ל‮ ‬משרד‮ ‬adman‮ ‬המתמחה‮ ‬במשאבי‮ ‬אנוש‮ ‬לענפי‮ ‬הפרסום‮ ‬והתקשורת. אתם מוזמנים להכין שאלותיכם כבר עכשיו בפורום.
באותה שעה, בפורום אופנים, יתקיים דיון מעמיק בהשתתפות נמרוד כהן, סגן עורך מגזין אופניים, כתב בתכנית 10G בערוץ 10 ואיש שמבין באופניים באופן כללי. אתם מוזמנים לשאול כל שאלה על הספורט, על האופניים, על פרירייד וכו´.
 

Idan91

New member
../images/Emo32.gif איך עוד לא פתחתם

שרשור דגיגי אמיתי? אני אתחיל (מתוך מדור האסטורלוגיה של תפוז): מזל מים מקבוצת המזלות המשתנים. הדגים הוא מזל יצירתי מאוד, אבל נע לעיתים קרובות מקיצוניות לקיצוניות בזמן מאוד קצר. שני הדגים שבסמל המזל שלו פונים לכוונים מנוגדים, ומייצגים אותו מצוין : הוא מאוד טיפולי מעמיק ומבין, אבל לעיתים קרובות זה בא על חשבונו, ואז הוא הופך קצת הרסני. יכול להיות סיסטר תרזה - או נוכל בינלאומי. מלאך בלבן, או מועל בענק - לדגים אין חוט שדרה ממש יציב, ויש לו כמה פנים מאוד שונות זו מזו. מעניין, אך מרתק.. ולהיום: גם היום הדגש נמצא עליכם, בני מזל דגים, ואתם עשויים להמשיך ולהקסים את הסביבה. אולם בקסם עצמו אין די, וכדאי היום להתמקד ולהפוך את הקסם הזה לדלת שאותה אפשר לפתוח ולפגוש בה את העולם, שבעצם מחכה רק לכם. אל תתנו לביישנות ולעדינות שלכם לעצור את התנופה הזו, אלא השתמשו בהן כדי להקסים אחרים...
 
למעלה