ועכשיו: גם רחוב סוקולוב סגור

ועכשיו: גם רחוב סוקולוב סגור

נו, מה יהיה כבר? רציתי לנסוע לתחנת דלק ליד מרכז שרונה לתדלק ב 30 אגורות פחות לליטר וראיתי שהכביש נסגר ב 2 כיוונים ליד הרכבת וארלוזורוב, אתמול היה פתוח. ברחוב תל חי ליד מחסום של תחנה מרכזית שברו שטח הפרדה ליציאת אוטובוסים כי גם העמק צפון נסגר. גל זה בטח בגלל הרכבת...
 

royprager

New member
בגלל הרכבת..

הוא סגור מלפני יומיים - שלושה, ולפי מה שהבנתי מנמיכים אותו בשביל הרכבת, או משהו כזה.
 
אז ככה...

חסמו את הכניסה לסוקולוב מהכיכר שמובילה להוד השרון. אבל, פתחו את הכניסה ברחוב גאולה , משם יש רק פנייה ימינה לכיוון צומת רעננה. אם רוצים בכל זאת לנסוע דרך סוקולוב של הוד"ש אפשר לנסוע דרך הרחוב של החטיבות ולקחת שם שמאלה. פחות גרוע ממה שחשבתי.
 

אiרין

New member
פחות גרוע למי?

כל תושבי סוקולוב, אימבר, ארלוזורוב ואהרונוביץ סובלים יום וליל. מעבר לחסימת הכבשים , שאליה נורגל בהמשך , יש פקקים נוראים, צופרים וקללות של אנשים עצבניים. כל האיזור הפך לאיזור ממש לא נורמלי למגורים וכולם הפכו לאנשים עצבנים באיזור. כל ההכנה לקראת השינוי לקויה מהיסוד. וכמו שאמר אוחיון : "אין אשמים" כולם אשמים. כל מי שידו בדבר אשם. כל ההתארגנות היתה צריכה להיערך הרבה לפני סגירת הכבישים ובכך , להסיר לחץ מהתושבים הנרגזים ובצדק גמור !!! אז יופי, כל הכבוד, העמידו כמה פקחים אטומים בצמתות. אינ םמדברים עם איש. במקום להסביר וולהריע את התושבים, שהעניינים בטיפול, הם עוד יותר מכעיסים , באי היחס שלהם ובאטימות שלהם. כן, ככה מר ראש העיר נראית העיר שלך וככה ממש לא בונים עיר
 
טעות של העיריה מה שעושים בכפר סבא ע

עם הכבישים והבלגאנים, עכשיו גם ברחוב תל חי מצפון לויצמן יש פקקים בזמן אחרון, רק שלפני זה אני בקושי נכנס לחניה לבית.
 
אני מגיעה מרחוב טרומן

ולכן יותר פשוט לי. לתושבים ברחובות שציינת זה בהחלט סיוט מתמשך. אני מניחה שגם כאן בבקרים יהפוך להיות סיוט מאוד בקרוב בגלל היציאה שעשו בגאולה.
 
אני היחיד שזה לא מפריע לו?

אני ממש לא מרגיש בבעיה , ואני נוסע שם כל יום.. והרכבת זה דבר מבורך , בשעות שאין הרבה אנשים ברכבת , אני מעדיף את הרכבת על האוטו שלי.
 
למעלה