ועכשיו לפינת.. הרומן החזוי של השבוע

python 4

New member
ועכשיו לפינת.. הרומן החזוי של השבוע

אחרי ששבוע שעבר חזיתי ברוב חזוני שיתפתח משהו בין בראד לאוליביה (אחרי צפיה של 15 שנה באופרות סבון קשה מאוד לפספס דברים כאלה) - השבוע אחרי צפיה בלקט (המשעמם משהו, לעומת זה של שבוע שעבר) הגעתי לתובנה שהולך להיות משהו בין.. ראול לג'יל. היא - באה לבקר אותו על מיטת חוליו, לכאורה כדי לדבר איתו על איך-קוראים-לחברה-שלו (ברח לי השם). למעשה היא באה לבדוק את הפוטנציאל שבהורדת גיל המאהבים שלה - אחרי וואי-איך-קראו-לו-החנון-הזה-ששכב-איתה-לאחרונה (אני כל כך סנילי!) היא בהחלט יכולה לעבור לטינס. מכיוון וטינס אחד הוא הבן שלה (בילי) ובטינס אחר אף אחד לא היה נוגע במקל (JT) האופציה השפויה היחידה היא - ראול. הוא - היה כבר בחברת כל הטינסיות - החל ממק, דרך בריאנה המופלאה
וכלה בהיא-איך-לעזאזל-קוראים-לה (לא יודע למה, אבל נורא בא לי לקרוא לה ברוק למרות שאני יודע שזה לא שמה). עד שקולין תגיע לגיל ההסכמה ראול צריך לעבור למישהי בוגרת קצת יותר שתכניס בו מעט sense וריגושים - enter ג'יל! לא יודע מה איתכם, לי זה נראה זיווג מושלם.. הכונו לנשיקה ראשונה בשבועות הקרובים!
 

ים כחול

New member
מה יוצא מפא עם תט ???

נכון ---------- פ א ת ט !!! טו מאצ' אינפורמאיישן !!!! זה המצב אם ג'יל תתקרב לראול , אוי ואבוי לנו
מה עם לארי ? הפסיק להתגנב לחדרה בלילות ??
 
בריטני ריגשה אותי בפרק אתמול../images/Emo7.gif

היא לא מוכנה לקבל את זה שראול לא יכול לסלוח על מה שעשתה. הבחורה הפכה להיות פגיעה וכנה כמו בן אדם לכל דבר. אהבתי את הסצנה בסוף כשהיא אמרה לראול "ברגע שנהיה קצת קשה, כולם אומרים שלום בריטני..." סוף סוף הבחורה מראה לנו שיש לה רגשות ואהבה אמיתית לראול ואפילו יש גם דמעות בסוף הפרק. ריספקט.
 

איNדיגו

New member
../images/Emo47.gif נכון... זה באמת היה קטע חזק

יו את יודעת מה חשבתי עכשיו? לפני יומיים היה אחד באפריל ויכולתי לכתוב הודעה שאשלי בשיום חוזרת לצח"מ
טוב נו, זה היה אכזרי מדי
 
זה באמת יכל להיות אכזרי מידי...../images/Emo6.gif

גם היום בריטני שיחקה אותה! אתה יודע מה אני חושבת? תאר לך אם שחר היה בארץ והיה נכנס לפורום ורואה את ההודעות שלי על בריטני, הוא היה חושב שכל יום כאן הוא 1 באפריל... שולחת לך מסר צהובי!
 
למעלה