ושוב אנחנו בכותרות

dafgol

New member
מזמן לא היינו בכותרות באמת....

מעניין מי זה האיש הזה....
 

S r 35

New member
מה שמרגיז אותי

זה שבתל-אביב יש עשרות מקרים כאלה ואף אחד לא מתרגש. אבל אם זה קורה במקום קטן (ומסומן) כמו מגדל-העמק זה הופך לשוס ענק. בקיצור, צריך להרגיע קצת עם כל הכותרות האלה... כנראה שלתקשורת משעמם אז הם כותבים על כל שטות של כל אחד.
 
../images/Emo45.gif מסכימה איתך שריתוש' ב 100% אחוז !

בוקר טוב לך יקירתי, מה שלומך? איך את מרגישה? מה שלום ה
? שולחת
ים ו ><
 

S r 35

New member
אותי זה דווקא לא מעניין...

סתם איש קטן ועלוב. למה צריכים לכתוב עליו, לתת לו כותרות ולהעניק עוד פרסום רע לעיר? ...
 

frige

New member
גם אני עם שרה

זה קורה כל כך הרבה בארץ שלנו לצערי, כך שבמגדל העמק בגלל שזה מקום קטן כל דבר נשמע. רק חבל שהחרא (סלחו לי על המילה) הזה שעקץ המון אנשים באיזור, "נגר" שעקץ מהאיזור כל כך הרבה אנשים שהזמינו אצלו מטבח, כולל אותנו שעד היום לא ראינו לא מטבח ולא כסף - 34,000 ש"ח, חבל שאותו לא מפרסמים.
 
הזה מה חדש בזה

תמיד זה יהיה כך תמיד יכתוב הראה במקומות אחרים זה קורה תמיד ,ופחות פרסום זה מקבל , אבל שזה מגיע למגדל העמק הכותרות בשמיים. חבל שזה המצב, אבל אולי מנסים להראות מהיכן דניאל בן חיים מגיע (להראות שהוא בא מעיר קשה ) ובגלל זה יש את הפרסום הזה שאולי גם ירחמו עליו וכולי . אבל המסקנה ברורה העיתונות מספקת כותרות בלי להתחשב לפעמים בערים או במקומות הם כותבים רק כדי למלאות את הדף שלהם , ולפעמים כותבים דברים לא טובים .
 
סתם מתעסקים בטפל ואף פעם לא בעיקר

אולי לשם שינוי העיתונאים המוכשרים שלנו יתחילו להתעסק בדברים חיוביים וככה הם ירוממו את רוחם של הקוראים ויתנו להם השראה רוחנית דרך כתבות חיוביות ולא שליליות שבכל אופן לא מעניינות אף אחד זה ממש ריקני מה שקורה עים תכני העיתונאות בארץ מתחיל להרגיש כמו ההמולה והכתבות סביב בר-רפאלי או פארז-הילטון המשועממות טוב זוהי דעתי בכל אופן ואני חושבת שחלקכן יסכימו עימי
 
למעלה