ושוב הישראלי לא יודע לקבל שירות

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך
הסיפור הזה גרר לא מעט הדים

נתקלתי בכמה וכמה מקומות בהן הוא הפך לשיחת היום, כשהעובדה שהכל מתועד בסרטון רק מחזקת את תחושת הסלידה מההתנהגות הבהמית של אותם אנשים.
עלו כמה שאלות לצד זאת והן - מה מניע בנאדם להגיב ככה במקום סגור הומה אדם בגלל שוקולד?! זה נשמע הזוי ומופרך ואם לא הייתי רואה את הסרטון הייתי מניחה שהייתה כאן הקצנה ושיש סיפור רקע שהסתירו.
קור הרוח היחסי של הדייל הפתיע אותי, למרות שלצד זאת הוא אמר כמה דברים שהייתי מוותרת עליהם (כמו "לוורנה לא תגיעי" - נשמע כמו איום שהוא יזרוק אותה מהמטוס
).
 
ובהקשר הזה - עוד סיפורים של דיילים

בעקבות הסיפור הזה פורסם מקבץ של חוויות דיילים, שהצליחו לזעזע אפילו אותי, שכבר שמעתי סיפור או שניים על לקוחות חוצפניים בחיי. מסתבר שבאוויר אנשים מרשים לעצמם לשבור שיאים.

מי אמר שזה כיף להיות דייל אוויר? (זה היה אחד מחלומות הילדות שלי אגב... אולי טוב שלא התגשם).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הנוסעות מתלהמות מהסוג הדוחה (בהמות הרבה יותר עדינות מהן)

אם כי במקום הדייל הייתי שמה את האגו בצד ו"מייבשת" אותן באלגנטיות, כלומר מתעלמת לחלוטין מהערות כמו "אתה עובד שלי" וכיו"ב וודאי שלא מנסה "להחזיר" להן עם תשובות כמו "לוורנה לא תגיעי". בדיוק כפי שלא מאכילים טרול, לא נכנסים לעימות עם אנשים כאלה וודאי שלא מורידים את רמת השיח (לרמה שלהן או בכלל). הייתי עונה בקור רוח משהו כמו "גברתי, אני מטפל/ת כרגע בלקוחה אחרת, שבי במקומך ואגיע לקחת ממך הזמנה כשאתפנה". אם היו ממשיכות להתפרע, הייתי מבהירה שאין לי אפשרות לתת שירות למי שמתפרע ומקלל, ופשוט הולכת (וקוראת לאחראי או מי שזה לא יהיה).
&nbsp
כשעבדתי בשירות לקוחות נתקלתי בלקוחות מקללים, ולא נכנסתי איתם לעימותים, פשוט הבהרתי בנימוס אך בתקיפות שלא אוכל לתת כך שירות ואם השיחה תמשיך כך איאלץ לסיים אותה (והייתה לנו אפשרות להעביר לקוח לשלוחת מטרידים במקרה כזה).
 
למעלה