ושוב חיננית מסתערת על הסלבס

ושוב חיננית מסתערת על הסלבס

אביב גפן מתמצב באירופה כאייקון אופנתי אבל בלבנט מקפיד על מראה של קציצה על סמי מרץ. סיגל שחמון מדגמנת את 'הצרחה האחרונה בדובאי' וסנדי בר עם מכנסיים של נערת קניונים ותיק שהצנעה יפה לו. זה השבוע שהיה בגזרת הסלבס: http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/962/296.html ולהערותיי: הלוק של דורית בהחלט מוצלח, ממש אהבתי (אם כי אותה עצמה אני לא סובלת במיוחד). אני דווקא לא נורא שנאתי את הלוק של סיגל שחמון, נראה לי שנפלו עליה סתם. טום אלתגר יכול ללבוש (או עדיף לא ללבוש) מה שבא לו והוא עדיין יהיה הורסססססססס. מה דעתכן על מה שהם לובשים שם?
 
כרגיל

לא מצאתי נפש אחת שלבושה בטעם טוב. זה נע בין סביר לרע מאד. אה בעצם עדי אשכנזי לבושה מצויין אבל זה לא חדש. עדי (וחברתה הטובה מאיה דגן) אוהבות אופנה ומבינות אותה. בכל פעם אני מתלהבת מחדש מהלוק שהן מציגות. כל השאר ממש מיותר. אני בטוחה שנכחו באירוע הרבה לא סלבריטאים שהיו לבושים הרבה יותר טוב.
 
כל הכבוד לך שאת מצליחה לקרוא אותו שוב ושוב

לטעמי זה קצת חוזר על עצמו ואני לא אוהבת להזדקק למילון בכל שורה.
 

לי וולף

New member
סיגל שחמון

נכון. לא לוק שיש בו משהו לשנוא, אבל הוא קצת מפוספס בעייני. היא יפייפיה, וכפי שציינתי נשים מהממות לא צריכות להגזים אבל: החולצה בצבע מאד עמוק ואינטנסיבי והיתה נראית טוב יותר עם ג'ינס אחר (אם כבר בחרה בג'ינס, סבבה... אבל למה כזה ישן?). הסגנונות מנוגדים וזה מפריע. חבל לי שלא רואים את הנעליים... ועל אף האיפוק, כביכול, אני בכל זאת חושבת שאם היא היתה עונדת שרשרת או עגילים, זה היה מוסיף ה-מ-ו-ן מבלי לגלוש ל-fancy מידי.
 
איך את מצליחה לעקוב מסקוטלנד

אחרי המפורסמים הישראלים?....... לא מכירה אף אחד שם חוץ מהקוף המתרומם הזה, אביב גפן. (טוב בעצם גם כשחייתי בישראל לא הכרתי אף סלב כי אני אנטי טלויזיה).... האשכנזי הזאת לבושה מזעזע אגב, והסיגל שחמון הזאת גם.
 
חברתי הטובה ביותר

עובדת במשרד ליחסי ציבור ודואגת לעדכן אותי במה קורה בברנז'ה
אבל אני לא מכירה בכלל את כל החדשים מתוכניות הריאליטי לסוגיהן.
 

Fun Fair

New member
אלוהים שתשמור!

מי זו הריקי הזו ומה היא חשבה לעצמה כשיצאה מהבית? אני שוקלת לפצוח מגבית מחברות הפורום למען רכישת מראת גוף לאישה נזקקת... אם דיברנו על "חוסר טעם", well, זה לא חוסר טעם. זה פשוט *טעם רע*! ואווו...
 

Fun Fair

New member
וכמובן שנקטע...

באופן כללי, כל הרשימה ההזויה הזו (למעט עדי אשכנזי ואיה כורם) מקבלים אצלי "שלילי". וזה לא שאני חושבת שסלבז (או כל אדם אחר) צריך לצאת מהבית רק בחליפות ועקב סיכה (לא, גם לא לאירועים), אבל מה שקורה שם זה פשוט "שלפתי (בחושך) את הדבר הראשון שהיה לי בארון וזרקתי על עצמי". לצערי, אפילו דורית בר אור (שבשוטף אני מאוד אוהבת אותה ואת טעמה) לא הצליחה להלהיב אותי. אולי זו רק אני, אבל זה שהבגד הוא מותג לא עושה אותו מוצלח.
 
למעלה