ושם לא היית!

ושם לא היית!

ושם לא היית כשהמריא כאבי,
פצוע דיממנתי, כך שנים לבדי,
אכן הייתה זעקתי יבבנית, חסרת חן,
אך כך זה כשפצוע על חייו מתחנן.
אין הוא נותן, מסתבר, את הדעת,
לחן וליופי ולאסטטיקה רוגעת.

והוא מתפתל, מכסה את פצעיו,
בתחבושות שמיצו תפקידן על אחר,
ואת כל העת אי שם בדלת אמותיך,
מביטה בסלידה בנפתוליו בחצר,
ואל ביתך אשר רפוד הוא מור ומזור,
מנעת כניסתו, סירבת לכאבו חבור.

וזאת לדעת, אינך יחידה,
קשה לתרגם קולה של עקה,
לעיתים צליל צורם לא מכוון,
אינו של זיוף אלא של קורבן,
ויש ששמעוהו נאנח, מייבב,
ובחרו לרחוק ולא לקרב.

כי די לו לאדם שק מכאובו,
ואשר לשני...שיחבוש לבדו!
והנה השאלות עליהן אסרב לענות:
* מדוע עברתי מגוף ראשון לשלישי
* מתי? מי? מה? למה?
 

פריאל 12

New member
נדירון
לא מנית את זו בין השאלות שהזכרת:

אתה באמת חושב שאנשים מסתגרים בד' אמותיהם ולא רגישים לזולתם?
 
יש אנשים שרגישותם לסובבים אותם נמוכה

בין אם מדובר באנשים שהסביבה בה גדלו הקרינה עליהם את המנטרה ש"כל אחד אמור לפתור את בעיותיו בעצמו" ובין אם המדובר באנשים שרגישותם לסביבה נובעת מתוך מבנה אישיותם ולא מהשראת החינוך שקיבלו התוצאה די זהה והיא משדרת בערך כך: "תתאפס בבקשה, כשתהייה רגוע תחזור אלינו, אל תביא לתוכנו את מצב הרוח השפוף שלך, לא כולם חייבים לסבול כשאתה סובל"
 

always say yes

New member
מדויק

"מה עובר עלייך" הם יגידו בלי לחכות לתשובה.. שיר מופלא, כואב, כתוב יפה ונוגע
 

פריאל 12

New member
השאלה מה המינון בו נתקלת

כי זה שזור בשיריך כמוטיב (אני מקווה שהמינון נמוך
)
 
איך מודדים מינון?

אני לא חושב שיש מדדים אובייקטיביים. אני יודע, שלפחות בתיאוריה יש אנשים האומרים ברגעי קושי: "תעזבו אותי, אני אקום לבד!". המדד האמתי הוא סובייקטיבי בכל קשר וקשר, עד כמה האחד כמהה ועד כמה השני / השנייה מבינים את הכמיהה הזו או מוכנים/ מסוגלים להעניקה.
 
למעלה