ו-חוויות שירות

ו-חוויות שירות


הלכתי לעשות קצת שופינג. בכללי - דיי ממזמן לא עשיתי שופינג של ממש בחנויות שהן לא H&M, זארה ודומיהם, מהחנויות שהמוכרים לא מציקים בהן. בכללי נראה גם שברשתות אחרות למדו ופחות מנחים את המוכרים להציק, אלא יותר לעזור ולעזוב בשקט, ככה לפחות נוכחתי.

לצד זאת... הייתה לי שוב חוויה במשביר, מהסוג שאני מניחה שרובכם תזדהו: הסתובבתי והסתדרתי לבד, בחרתי לי כמה דברים והשתדלתי להתעלם מרעשי הרקע, שאחד מהן הייתה מוכרת שעקבה אחרי מאחת המחלקות והגיעה אחרי עד למחלקת כלי הבית, תוך כדי שהיא "מתעלמת מההתעלמות שלי", ושאלה בערך 6 פעמים אם אני צריכה עזרה ולא התייאשה מכך שלא הגבתי (רוב הזמן הייתי עם הגב אליה והעמדתי פנים שאני לא מבינה שהיא מדברת אלי, מה שהיה נכון בפעמיים הראשונות). אחרי שהיא נעמדה מולי ממש כבר לא יכולתי להתעלם, ועניתי שאני לא צריכה עזרה ושאני מסתדרת, מה שלצערי (וכצפוי) לא עזר, כי היא המשיכה להידבק ושאלה אם אני לוקחת את מה שהחזקתי ביד והיות שעניתי בחיוב, היא אמרה ש"אז תני לי להדביק". לא יכולתי להתאפק ושחררתי יציאה צינית על כך שהיא מסמנת אותי כמכירה שלה, והיא טענה שזה לא המצב אלא ש"אני חייבת לסמן את כל מה שיצא מהמחלקה" (בסדר...). כמובן שאחרי שהיא הדביקה היא עזבה אותי לנפשי, אבל זה היה ממש עלוב - אני לא יודעת אם הן באמת מקבלות עמלות או שזה רק מעיד על עמידה ביעדים, אבל בכל מקרה למה לשקר ככה? הקופאית אגב אישרה שהמדבקות משמשות "אמצעי לדעת מי עזרה לך ולתעד את זה" (אבל המוכרת לא עזרה אלא רק הפריעה...).

בחנות אחרת מדדתי כמה חולצות, אחת מהן נראתה לי קצת גדולה והתלבטתי לגביה, ופניתי למוכרת שהייתה בסביבה ושאלתי אם יש מידה קטנה יותר. התגובה שלה הייתה שזו המידה הכי קטנה והוסיפה שהחולצה יושבת ממש טוב "אני בכללי לא אוהבת את החולצה הזאת, אבל עלייך בגלל שזה גדול זה יושב ממש יפה!". אממ... היא הייתה ממש חמודה בכללי אבל המשפט הזה נשמע לי קצת מוגזם, היא הייתה יכולה להגיד שהחולצה אמורה להיות משוחררת, שלדעתה זה יפה שהיא לא צמודה, אבל התוספת של "אני לא אוהבת את החולצה הזאת אבל עלייך זה ממש יפה"... מרגיש קצת מאולץ מדי.
 
ומישהי אחרת מספרת על חווית שירות

מהסוג היותר בעייתי, אבל אני מניחה שחלקכם יזדהו עם המקרה. מה שלי צרם זו התגובה שהיא מספרת שקיבלה מנציג חברת החשמל - זה נשמע ממש הזוי שהנציג מתווכח עם לקוחה אם יש או אין לה חשמל בבית.
 

Rainbow syrup

New member
אפרופו מוכרים נדבקים

אתמול הייתי עם בעלי בזארה, חיפשנו עבורו מעיל. החנות לא גדולה, היו שם בערך 2-3 מוכרים בסך הכל, ולפחות 7 פעמים (ואני לא מגזימה) פנו אלינו בשאלה האם אנחנו צריכים עזרה.
בכל פעם עניתי שאנחנו מסתדרים, אבל אותם מוכרים המשיכו לפנות שוב ושוב. בחייאת! הגזימו!
 
למעלה