זהות מינית, מי יודע?

חשטפית

New member
זהות מינית, מי יודע?

טוב אז היי! אני יגש ישר ולעניין, כברהייתי עם גברים בעבר, ואף פעם לא עם בנות. אבל תמיד כשאני עם גבר אז יש לי מן דחייה מסוימת לכל הקטע של התחרמנות וכו איך אני יסביר את זה... לפעמים אני מגיעה למצב שממש בא לי להקיא. חשוב לציין שאני עדיין בתולה. אני פשוט לא יודעת מה לעשות? הרבה פעמים קורה לי שאני מסתכלת על בנות וחושבת לי בראש איך היה אם אני הייתי איתה במיטה, אבל אולי זה סתם נובע מתסכול....מי יודע.... מה אתם חושבים שהפתרון? אני בקטע או לא?
 

MILK*

New member
לפי דעתי......./images/Emo41.gif

אני יודעת על מה את מדברת ואפילו בתור מישהי שמאוד מנוסה עם גברים אני יכולה להגיד לך שכן, זה יכול להיות קצת דוחה לפעמים ואני יודעת על מה את מדברת. אני חושבת שנסיון עם שני המינים חשוב מאוד, זה עוזר לגבש זהות מינית ומצד שני יכול לבלבל. מה שאני כן מציעה זה שלא תמהרי לשום מקום, יש לך המון זמן לנסות להתנסות ולהנות. בהצלחה חמודה. מילקית
 
זה תלוי

בת כמה את? אולי את מדי צעירה ולא מוכנה להתחרמנות רצינית? אולי הגברים שאת איתם לא מתאימים? אולי את מתחרמנת יותר מדי מהר עם גברים שאין לך איתם קשר קרוב ואינטימי ולכן את חשה דחיה? הדחייה שלך נובעת מהגוף של הגבר ומהמגע עם גבר או בגלל ההתחרמנות עצמה? אולי יש רתיעה ממין בגלל סיבה כלשהי? אני סתם מנחשת כאן, מציעה אפשרויות. בכל מקרה אכזבה מגברים זאת לא סיבה להיות לסבית וגם מדי פעם להסתכל על נשים ולחשוב איך זה לא הופך אותך ללסבית. להתנסות לא יזיק, את יכולה להיות גם עם גברים וגם עם נשים ובסוף להחליט. אולי עם אישה לא תרגישי דחייה ותמצאי שזה מה שמתאים לך ואת אוהבת ואולי גם כאן לא תרגישי בנוח בגלל סיבות אישיות כלשהן.
 
את האמת

לא הגעתי עדין לשום מסקנה... ונתתנו לך פה, תשובות מאוד יפות, והגיוניות לדעתי...
 

לירוי25

New member
שווה לך להתנסות עם בחורה

ככה למשל אני גיליתי שאני נמשך לבנים - כששתי חברות שהיו לי בגיל 17 ניסו לנשק אותי ואיך שהרגשתי את הלשון שלהן בתוך הפה שלי רציתי להקיא!
 
למעלה