זהו. קו מס' 1 של דן הופך להיות למושלם. משרד התחבורה יקנה
בשבילו מכונת תשלום שמחזירה עודף במזומן. המכונה תחליף את המכונה הקיימת באוטובוסי הקו שאינה מחזירה עודף.
כרגע משרד התחבורה בוחן את המכונה החדשה שהומצאה ע"י חברה ישראלית והוא מאד מתלהב ממנה. המכונה החדשה גם מדפיסה קבלה ולא רק כרטיס נסיעה.
קו מס' 1 הוא קו האוטובוס הכי מוצלח בארץ. הוא משמש כקו BRT בין פ"ת לבת-ים והוא כולל: אוטובוסי BRT חדשים, תדירות חלומית (ברוב הפעמים שלושה אוטובוסים נוסעים ביחד האחד מאחורי השני), עלייה מכל הדלתות, תשלום אוטומטי, נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית.
מעניין אילו הפתעות לאזרחים שר התחבורה מכין להבא. בכל פעם הוא מצליח להפתיע מחדש. שר תחבורה משכמו ומעלה.
בשבילו מכונת תשלום שמחזירה עודף במזומן. המכונה תחליף את המכונה הקיימת באוטובוסי הקו שאינה מחזירה עודף.
כרגע משרד התחבורה בוחן את המכונה החדשה שהומצאה ע"י חברה ישראלית והוא מאד מתלהב ממנה. המכונה החדשה גם מדפיסה קבלה ולא רק כרטיס נסיעה.
קו מס' 1 הוא קו האוטובוס הכי מוצלח בארץ. הוא משמש כקו BRT בין פ"ת לבת-ים והוא כולל: אוטובוסי BRT חדשים, תדירות חלומית (ברוב הפעמים שלושה אוטובוסים נוסעים ביחד האחד מאחורי השני), עלייה מכל הדלתות, תשלום אוטומטי, נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית.
מעניין אילו הפתעות לאזרחים שר התחבורה מכין להבא. בכל פעם הוא מצליח להפתיע מחדש. שר תחבורה משכמו ומעלה.