זהירות מאיחסון אתרים בלייטהוסט

RamRam777

New member
זהירות מאיחסון אתרים בלייטהוסט

תנאי ההתקשרות עימם לא שקופים, לא הדדיים, ובסוף תשלמו יותר כסף.
יש בשוק חברות איחסון אחרות, שמצהירות על הוגנות.
אך עם lighthost צריך לקרא את כל האותיות הקטנות בחוזה, וצריך להיות עורך דין בכדי להבין את חוסר ההוגנות.
למשל, לאחר שנה או מספר שנים, כאשר תחפצו להפסיק את ההתקשרות עימם ביום מן הימים, לא תקבלו שום החזר על היתרה לעתיד שכבר שילמתם.
נאמר אם שילמתם איחסון שנה מראש, למרות שתתנתקו ולא תרצו להשתמש בשירותי האחסון יותר, הם יגבו את הכסף בעבור כל השנה ללא אפשרות יציאה.
וזה קרוב לוודאי יסתכם במאות שקלים !
זהו למעשה קנס יציאה שהם גובים, והלקוח בדר"כ לא מודע לכך.
לא חסרות בשוק חברות גם יותר זולות, וגם שסעיף ההגינות ללקוח חשוב להן.
 

הופאק

New member
זה מקובל מאוד

אתה מקבל הנחה על התשלום שנה מראש ולא יכול לבטל באמצע. בדיוק כמו שתחתום מינוי שנה לעיתון.
 

RamRam777

New member
מקובל?

- חודש שעבר ביטלתי מנוי "מעריב לילדים" כי הבן שלי החליט שהעיתון לא מעניין אותו יותר. הסכימו לבטל, ואפילו באמצע חודש.
- לפני שנתיים פורסם עדכון החוק המחייב מכוני כושר לאפשר ביטול מנוי, ופתרו סיוט צרכני ידוע. חפש בגוגל "ביטול חדר כושר". אם שרותי האחסון היו יותר נפוצים לציבור הרחב, הם היו הבאים בתור...
- אין לי סקר מקיף, ואכן יש עוד חברות שמנצלות כך את הצרכן. אך למשל אתר כגון בלוהוסט, מפרסם בצורה חד משמעית:
There are no term commitments associated with your Bluehost account. There are no hidden fees or penalties for ending your term early should you elect to do so.
&nbsp
 

Guy Yafe

New member
קנית מוצר. למה אתה מתפלא שלא רוצים אותו בחזרה?

כשאתה אוכל חצי מנה במסעדה, האם אתה מצפה שיחזירו לך חצי ממה ששילמת עליה?
אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
&nbsp
שילמת על מוצר שנקרא "אחסון לשנה". אתה בחרת לא להמשיך להשתמש במוצר הזה, אבל למה אתה צריך לקבל על זה החזר?
אם היית משלם על אחסון חודשי ומפסיק אחרי חצי חודש, היית מבקש לקבל החזר על החצי השני?
אם היית משלם על אחסון יומי, והיית מפסיק ב-12 בצהריים, האם היית מבקש לקבל החזר על 12 השעות שנשארו?
&nbsp
הרי אחסון שנתי מוצע תמורת הנחה משמעותית לעומת אחסון חודשי. ההנחה הזו באה תמורת ה"סיכון" שלך שלא תמשיך עד סוף השנה.
&nbsp
דוגמה נוספת: גם אני מציע אחסון שנתי ללקוחות שלי. ספק האחסון שאני עובד איתו, מציע לי הנחה משמעותית תמורת אחסון שנתי לעומת חודשי. אני כמובן מגלגל את ההנחה הזו ללקוחות שלי, ולכן אני לא יכול להרשות לעצמי לתת החזר במקרה של הפסקה באמצע השנה.
&nbsp
 

RoyceGracie

New member
יש לי ניסיון טוב עם לייטהוסט

הפנתי אליהם בעבר בערך 10 לקוחות וכולם מרוצים. כשהיו תקולות, והיו, הם עבדו קשה לתקן אותם. יש שם אחד בשם מתי שממש מבין עניין ועוד אחד בשם יואל שעונה לטלפונים ודיי נחמד.

הם עובדים אמנם לא 24 שעות שזה מבאס לחברה עם כל כך הרבה לקוחות, אבל עדיין, נתקלתי במקרים הרבה יותר גרועים מהם.

לגבי הנושא של העזיבה באמצע השנה, אני מסכים איתך, אבל לצערי כל חברות האיחסון עושות את זה. אתה משלם שנתית וזהו. רוצה ללכת - בעיה שלך. לכן אני מיידע את לקוחות שלי לעניין הזה, ואם הם רוצים לעזוב הם עושים את זה בסוף השנה.
 
למעלה