שאטו לה בורדו
New member
זהירות מפייסבוק!!
רק רציתי לעדכן... היזהרו מפייסבוק.
לאחרונה פייסבוק התחילו לבחון ולבדוק דפי אוהדים של מותגים וחברות בעיקר את קצב גידול האוהדים.
חברות אשר להן צמיחה יחסית גבוהה ( כמובן לפי שיפוטם של אנשי פייסבוק) בכמות האוהדים פשוט נחסמות.
החסימה היא של כל המקורות החיצוניים לביצוע לייקים ( כגון אתר החברה או פרסום).
פייסבוק בעצם רוצים שתשקיעו כספים רק במערכת הפרסום שלהם.
לכן, אם אתם מתכננים קמפיין ( במקרה הטוב) או עבדים עם חברות שמייצרות לייקים ( במקרה הפחות טוב) קחו זאת בחשבון.
ו.. אה, נקודה נוספת, אין שום אזהרה לכך במדיניות השימוש של פייסבוק. אבל ככה זה כשאתה הכי גדול בשוק
רק רציתי לעדכן... היזהרו מפייסבוק.
לאחרונה פייסבוק התחילו לבחון ולבדוק דפי אוהדים של מותגים וחברות בעיקר את קצב גידול האוהדים.
חברות אשר להן צמיחה יחסית גבוהה ( כמובן לפי שיפוטם של אנשי פייסבוק) בכמות האוהדים פשוט נחסמות.
החסימה היא של כל המקורות החיצוניים לביצוע לייקים ( כגון אתר החברה או פרסום).
פייסבוק בעצם רוצים שתשקיעו כספים רק במערכת הפרסום שלהם.
לכן, אם אתם מתכננים קמפיין ( במקרה הטוב) או עבדים עם חברות שמייצרות לייקים ( במקרה הפחות טוב) קחו זאת בחשבון.
ו.. אה, נקודה נוספת, אין שום אזהרה לכך במדיניות השימוש של פייסבוק. אבל ככה זה כשאתה הכי גדול בשוק