זהירות

זהירות

עטם מיטבכשים לחטוב ללה שגיעוט כי בפרום טאופה כלה בודכים עתחם! רעו: קען http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=421&msgid=41795489 סימו ליב שגמעו אסה תאוט! כטב "מישהוא" כשאו כוטב על שגיעה של עחר... גואל נאפש...תוב, טאופה כלה ...
 

יפתח 15

New member
היי מיקי ידידי- מה שלומך? ../images/Emo13.gif

למדנו כבר מזמן לא להתייחס לדברים שנאמרים שם לא? אגב- עוד לא יצא לי לראות את הבייבי החדש שלך, כבר התקנת פרופ חדש?
 
בכל זאת

אם תבדוק מה כתב שם ניצן הן על מנהל הפורום החדש והן על מי שפרסם את תמונת הדריפטר תראה שזאת התקפה מכוערת ממש - הוצאת דברים מהקשרם, ציטוט שקרי של ממש ("טייס קרב" לא היה ולא נברא!) וטענות נגד "תפוז" וסיום במילים "בהצלחה" ... כאילו, מה? הפרופ בדרך לישראל, MT ארה"ב הבטיחו שהוא יצא בשבוע שעבר ... כנראה עקב נתב"ג 2000 גם זה מתעקב. לא הגיע הזמן לשנות את הכינוי שלך יפתח?! אתה כבר מה יפתח17? 18?
 

יפתח 15

New member
כן עכשיו ראיתי את זה עוד פעם

וגם הגבתי. אתה דיי צודק אבל שוב, אנחנו מכירים את הנפשות הפועלות שם וכבר לומדים לסנן קצת דברים. ואני? אני עדיין 15, רק באפריל יהיה כבר 16...פעם השם שלי היה גימיק היום זה כבר לא תופס, אני גדול מדי
 
למה MT ארה"ב ולא גרמניה?

הפרופ שלי מ-MT הגיע למעשה כבר היום, אך בגלל שלא הייתי בהאנגר , יפרקו אותו אצלי ביום א'. לא היו לי בכלל עיקובים עקב פתיחת הטרמינל החדש. וקיבלתי שני משלוחים, גם מארה"ב וגם מגרמניה.
 
למה ארה"ב

כי נסעתי לשם וחסכתי כוון הובלה אחד כי המחירים אותו דבר - 2000 לכל להב - אבל זה יורו בגרמניה ודולר בארהב כי בארה"ב השותף שלי בקשר איתם וקיבלתי הנחה כי הפרש ההובלה ארה"ב/גרמניה -> ישראל היה יחסית שולי. מספיק סיבות?
בהזדמנות זאת - ברוך שנפטרת מרעיון המנוע על סולר ...
 
כמובן - זאת היתה בדיחה

בפועל דס"ל וסולר הם די דומים וניתנים להחלפה בהרבה מנועים, בדיוק כמו שדלק מכוניות ודלק 100LL די דומים (וניתנים להחלפה בהרבה מקרים - אבל לא בליקומינג שבנוי בהנחה של הרבה עופרת)
 
לך יש מזל קנית דריפטר...

תזמין אותי... אשמח לבוא (יש לך כבר 100 שעות ??) אני סיימתי את ההסבה לג'ט פוקס אבל לא ניגשתי לבחינות.. למי יש כוח לזה.
 

דודי 32

New member
באמת רציתי לשאול מה קורה עם

ההסבה שלך. מדובר ב 2 בחינות סה"כ לא? 100 עדיין לא יש עוד דרך לא קטנה עד היעד
 
2 בחינות תאוריה ובחינה מעשית

אבל באמת לא היה לי כח להשקיע בזה, חוצמיזה אני שונאת את הג'טפוקס. אם כבר אז סוואנה.
 

דודי 32

New member
אישית לא מסכים אבל אני גדלתי על

הג'טפוקס סולו ראשון שלי היה על HTC ככה שאני לא אובייקטיבי. כל מקרה אני רואה שאריאל השפיע
הוא גם אוהב מאוד את הסוואנה.
 
מי שהשפיע עלי זה אהוד דור, יש לו

סוואנה בשותפות בעין ורד, ובזכותו הלכתי ללמוד אז"מ
 
P92 וטקסן, כלים שמאד דומים

מבחינת תפעול לססנה 152, ביצועיהם כמובן הרבה יותר טובים. בא נגיד, שלא סבלתי בגטפוקס את הברקסים המעפנים שגמרו לי את הידיים והקסדה שעפה לי על הפרצוף.
 
אנלא מסכים...

א. לנחות עם הכלים הללו במסלול של אומני זה סיפור הרבה יותר מורכב מ 152 בהרצליה. לא יודע לגבי הטקסן, אבל ה P92 מאד קשה (יחסית). יותר מ P92 רוסק באומני ע"י טייסים עם הרבה ניסיון. לבוא ב 50 מי"ש איתו, מתחת להוראות היצרן, לא קל. זה בכלל לא דומה לגט פוקס או סוואנה. ב. הברקסים בגט פוקס - אני מניח שאת מדברת על הברקסים הזולים. יש גם אופציה ביחסית מעט כסף לברקסים "נורמלאים", למרות שבעקרון בגישה נכונה באומני לא צריך בכלל ברקסים ... וחוץ מזה את חושבת הקפות - למי איכפת כשטסים מהברקסים? ג. קסדה - נו באמת, זה ממש לא קשור למטוס ... והרבה טייסי אז"מ מצפצפים על המנהל וטסים עם אוזניות כמו ב GA - איציק כמדריך חייב לעמוד בדרישה המטופשת הזאת (שאולי הגיונית לכלי פתוח). לבחינות התאורטיות את צריכה פשוט לגשת, בלי להתכונן יותר מ 4 שעות, כל הסיכויים שתעברי כי את יודעת מספיק טוב את החומר. אחרי זה כבר תארגני את המעשית, זה בטח לא סיפור.
 
את האמת... התחלתי עם זה בחשק

גדול מאד. הלך לי החשק בהקפות. הידיים כאבו לי מאד. לא הצלחתי ללחוץ על הברקסים עם יד אחת, נאלצתי לעזוב מצערת וללחוץ עם 2 ידיים, כמעט נכנסתי בתירס שצמח שם. כל קסדה ששמתי היתה גדולה מידי, נפל לי כל הזמן על העיניים. ברור לי שאחרי שמקבלים את הרשיון, אז קונים מה שרוצים לנוחות שלך. דיברתי עם מיליס הוא אמר לי שהוא הרכיב ברקסים נורמאליים. אז כמובן אחרי הקורס, אבל נשברתי, לא היה לי נוח במטוס. אולי יום אחד אם ילמדו על סוואנה או P92 אסיים את זה.
 

דודי 32

New member
../images/Emo45.gif גם אני חוויתי טיסה איתו

והיה נהדר , אבל עדיין הרגשתי סגור בקופסה חחח לא מחליף את הדריפטר
כרגע.
 
למעלה