אנלא מסכים...
א. לנחות עם הכלים הללו במסלול של אומני זה סיפור הרבה יותר מורכב מ 152 בהרצליה. לא יודע לגבי הטקסן, אבל ה P92 מאד קשה (יחסית). יותר מ P92 רוסק באומני ע"י טייסים עם הרבה ניסיון. לבוא ב 50 מי"ש איתו, מתחת להוראות היצרן, לא קל. זה בכלל לא דומה לגט פוקס או סוואנה. ב. הברקסים בגט פוקס - אני מניח שאת מדברת על הברקסים הזולים. יש גם אופציה ביחסית מעט כסף לברקסים "נורמלאים", למרות שבעקרון בגישה נכונה באומני לא צריך בכלל ברקסים ... וחוץ מזה את חושבת הקפות - למי איכפת כשטסים מהברקסים? ג. קסדה - נו באמת, זה ממש לא קשור למטוס ... והרבה טייסי אז"מ מצפצפים על המנהל וטסים עם אוזניות כמו ב GA - איציק כמדריך חייב לעמוד בדרישה המטופשת הזאת (שאולי הגיונית לכלי פתוח). לבחינות התאורטיות את צריכה פשוט לגשת, בלי להתכונן יותר מ 4 שעות, כל הסיכויים שתעברי כי את יודעת מספיק טוב את החומר. אחרי זה כבר תארגני את המעשית, זה בטח לא סיפור.