זה באמת נורא שמדריך ספינינג.......

k r a u s

New member
זה באמת נורא שמדריך ספינינג.......

לא תמיד נועל את נעלי הרכיבה שלו במהלך באימון....??? הופעה ייצוגית למדריך חשובה מאוד . אבל כמה זה נורא שלפעמים לא מתחשק לנעול את נעלי הרכיבה,אלא לנעול נעלי ספורט פשוטות במהלך האימון-כי זה פשוט יותר נוח לפעמים. זה עושה אותנו כלפי המתאמנים פחות מקצועיים? אגב,אני לא תמיד נועל אותם.
 

ליבית1

New member
אני לא חושבת שזה עושה אותנו

פחות מקצועיים....! בתכלס זה לא מה שבאמת קובע את המקצועיות של מדריך... לי באופן אישי יותר נוח לרכב עם נעלי הרכיבה, אבל אני לא חושבת שיש לזה שום קשר שהוא למקצועיות. רק לנוחיות. המקצועיות נמדדת באינספור דברים אחרים.... ואם מישהו מהמתאמנים מודד אותך על פי הנעליים.... הבעיה היא כנראה שלו ולא שלך!
 

k r a u s

New member
היי ליבית

אף אחד מהמתאמנים לא מודד אותי לפי זה (אני חושב) כי הם יודעים שאני משלב בין 2 סוגי הנעליים. בשביל למנוע את האופציה הזו,אני מניח את נעלי הרכיבה שלי ליד האופניים==חחח
 
לא הייתי אומר "נורא"

אבל מודה שאם הייתי בא לשיעור של מדריך שרוכב ללא נעלי רכיבה היו יורדות לו ישר כמה וכמה נקודות ברמת "הרצינות" שהייתי מייחס לו. יש דברים נוראיים יותר משדריך יכול לעשות :)
 

k r a u s

New member
אז מצאתי פתרון גאוני לזה...חחחחח

אם יש לי אימון שאני לא רוכב עם נעלי הרכיבה שלי,אלא עם נעלי ספורט-אז אני מניח ליד האופניים את נעלי הרכיבה. ככה לא מורידים נקודות.
 

ללי1

New member
לא נורא... אבל לי היה מפריע. פתרון מצויין...

דווקא לפני שבוע החלפתי לי אופניים במהלך האימון כי ישבתי על זוג בלתי נסבל, ואז ראיתי שאין להן קליטים. החלפתי נעליים (לא, לא באמצע האימון) והיה לי כל כך לא נוח שמיד החלפתי שוב אופניים.... לא יכולה עם נעליים רגילות. התרגלתי.
 

רוןר9

New member
זה לא כ"כ נורא

לא קורה כלום אם פעם ב... לא נועלים נעלי רכיבה זה ודאיי לא מוריד ממיקצועיותו של מדריך/ה. גם רופא טוב שלא לובש חלוק מידיי פעם מיקצועיותו לא נימדדת וודאי איננה יורדת - על פי החלוק. זה נכון שבדרך כלל הלבוש מחייב . אבל כבר ראיתי מדריכים עם מכנס ברמודה ,טישרט וסניקרס והשעור היה מיקצועי ! לא לשכוח אנחנו רק אנשים ועל כך ניתן לנו לסלוח (-:
 

ellabs

New member
דעתי

לדעתי חלק חשוב מקצוענות הוא לבוא לבוש כמו שצריך לשיעור,ולהגיע בזמן,ולהכין שיעור. אותי לא תתפסו בלי טיץ,נעלי רכיבה ודיסק חדש לכול אימון זאת דעתי
 

k r a u s

New member
היי בוקר טוב

אין ספק שכל הנתונים שהעלת הם חשובים מאוד ונכונים למדריך. אני מסכים עם כל מה שכתבת,ותאמין לי שגם אני מגיע תמיד מוכן לאימונים. אבל מה לעשות שלפעמים מתחשק להוריד את נעל הרכיבה ולנעול מידי פעם (לא בצורה קיצונית) את נעלי הספורט שכולנו מכירים. דעתי האישית לגבי הענין שזה באמת לא נורא כל כך---- אחלה יום צחי קראוס (פייסבוק) מדריך ספינינג
 

ellabs

New member
צחי אני באמת

לא מבינה מה העניין?אשמח אם תסביר לי,הבעיה היא קושי בהחלפת הנעליים? לדעתי נשמע מוזר,יש לכולנו מספיק זמן ללבוש נעלי ספורט-אז למה דווקא בזמן השיעור?
 

k r a u s

New member
היי

זה לא קשור לזמן בכלל ולא קשור לשום קושי. זה דומה מאוד לזה שהיום מתאים לי ללבוש את החליפה של נייקי ולא של אדידס-זה על אותו משקל. לא תמיד מתחשק לי לנעול את נעלי הרכיבה שלי. אין שום הבדל לדעתי האישית בין 2 סוגי הנעליים. זה יותר בשביל התדמית המקצועית. אני מדריך ספינינג כבר קרוב לחמש שש שנים-ולעבוד עם נעלי ספורט,לא עושות לי שום שינוי טוב יותר ברכיבה. חשוב להבין שאני כן נועל ברוב האימונים שלי את נעלי הרכיבה. מדובר על מקרים בודדים שלא. צחי קראוס (פייסבוק) מדריך ספינינג
 
החלק החשוב ביותר בספינינג

אצל מדריך זה הלוק. לכן חובה להיות מדוגמים תמיד במיטב האופנה האחרונה. להקפיד על נעלי רכיבה; ורצוי מקרבון. וכמובן גם בקבוק שתייה כמו שצריך, לא סתם איזה בקבוק מים. בחייכם, אתם התחרפנתם? ממתי יכולת הדרכה תלויה בלבוש?! אפשר לדווש יחפים ולקבל הדרכה מקצועית לעילא. דרך אגב, קיימים סנדלים עם סוליה קשיחה וקליטים.
 

Tami661

New member
נעלי ספינינג מזמן אינם בקטיגוריית הלבוש

אלא שייכים יותר לציוד/איבזור וזה נכון שיכולת הדרכה לא תלויה בזה אבל המוטיבציה של חלק מהמתאמנים... בהחלט כן. כשאני מגיעה לאימון והמדריכה מפזזת בקלילות עם כפכפי פלטפורמה, אני מרגישה שאני דפוקה שהיא ככה כיף לה ואני צריכה להזיע - אז אני יורדת באלגנטיות מהאופניים ויוצאת מהאולם עם הבקבוק המדוגם שלי אפשר לקבל הדרכה מקצועית גם בלי להתאמן, נכון?
דרך אגב, הסנדלים האלו... אלו סנדלי הדיווש שלי בקיץ (ייבוא אישי עוד מהימים הטובים שלי שהייתי מורעלת)
 

k r a u s

New member
תמיייי,דחוף לחזור לאנרגיות של "פעם"

אם את עדיין אוהבת ספינינג,והמקום שבו את מתאמנת מוריד לך את האנרגיות.....פשוט להחליף מקום. את מכירה עשרות מדריכים ואני בטוח שיש לך את כל הדרכים לבדוק מועדון חדש ואת המדריכים שבו,בשביל לדעת שאם את נרשמת למועדון החדש רוב הסיכויים שתתאכזבי מהמהדריכים הם קטנים. משנה מקום.....משנה מזל
 

Tami661

New member
../images/Emo9.gifיהיה בסדר... גם בתחום החדש אני לא סובלת../images/Emo8.gif

 
בתור מתאמנת

לי זה היה נראה תמוה לראות מדריך ספינינג בנעלי ספורט...
הייתי מקשרת את זה בין אם זה נכון או לא למידת המקצועיות של אותו מדריך. במיוחד אצל מדריך שאנשים שואבים ממנו השראה לטעמי אין מקום ל"לא בא לי" כי אם לך לא בא...מה הם אמורים ללמוד ממך?
 

k r a u s

New member
היי בוקר טוב

מה הכוונה מה יש להם ללמוד ממני......? נעלי הספינינג הם המרכיב שבונה את האימון? אין ספק שזה חלק מהייצוג המחייב של מדריך-אבל אין קשר בכלל. לא כולם מגיעים עם נעלי רכיבה ושעון דופק לאימון . תקשיבי,אני לא נכנס לסוג של ויכוח. כתבתי בתחילת ההודעה שלי-שמדובר במקרים ממש מעטים שבהם אני לא נועל נעלי רכיבה. את רוצה לומר לי שאם את מגיעה לאימון והמדריך שאת כל כך מעריכה ואוהבת,מגיע בלי נעלי רכיבה ---פתאום הוא מדריך שאין ממה ללמוד ממנו? חחחח,נראה לי שאת קצתתתת מגזימה. לבוש זה דבר שמחייב מדריך בזה אין רגע של וויכוח . אבל זה ממש לא אמור להשפיע אפילו במעט על המקצועיות של מדריך.
 

crowspin65

New member
שרשור מעניין

ובלי להכנס לסוג של ויכוח, אני רוצה להעלות נקודה חשובה: עם נעלי ספורט רגילות אי אפשר לבצע תנועת דיווש עגולה יעילה (הדגש על יעילה) - כלומר משיכה משעה 6 עד 12 ודחיפה מ-12 עד 6. לעניות דעתי זה מפחית מיעילות האימון. לא חושב שזה מפחית מהמקצועיות, אלא אם כן אתה מבקש מהמתאמנים לבצע תנועות משיכה כשאתה בנעלי ספורט...
 
למעלה