זה היה היום בבוקר ../images/Emo42.gif../images/Emo1.gif
וזה היה יותר אימון מאשר טיול. ב-5:50 התייצבנו בכניסה למסילת-ציון. ב-6:04 התחלנו לרכב לכיוון דרום (עם כיוון השעון). ב-8:10 עצרנו בחריקת בלמים בחזרה ליד הרכבים. הכוונה היתה לבצע את המסלול המסומן בכחול המפה המצורפת. בפועל המסלול השתנה מעט תוך כדי רכיבה. מהשביל הכחול פנינו לדרך בורמה (אדום) וטיפסנו את העליה מכביש 38 ל"מסרק" על "דרך שבע" (טיפוס של כ-200 מ' גובה בכ-20 דקות). מה"מסרק" המשכנו על הכחול וגלשנו כל הדרך בירידה עד לכביש 38 (פחות מ-10 דקות במהירות מכסימלית של 52 קמ"ש. בסדר, אני משוכנע שאפשר יותר מהר
) הירידה מהמסרק היתה אחד הדאון-הילים הטובים שעשינו בעת האחרונה, עם זריקות זנב בכורכר שבסיבובים ובאני-הופים קלילים על כל גבנון שנקרה בדרכנו. מומלץ ביותר לחובבי המהירות והאדרנלין. (פעם קודמת שהיינו באיזור טיפסנו את ה"ירידה" הזו מכביש 38 ועד משלט 21)
וזה היה יותר אימון מאשר טיול. ב-5:50 התייצבנו בכניסה למסילת-ציון. ב-6:04 התחלנו לרכב לכיוון דרום (עם כיוון השעון). ב-8:10 עצרנו בחריקת בלמים בחזרה ליד הרכבים. הכוונה היתה לבצע את המסלול המסומן בכחול המפה המצורפת. בפועל המסלול השתנה מעט תוך כדי רכיבה. מהשביל הכחול פנינו לדרך בורמה (אדום) וטיפסנו את העליה מכביש 38 ל"מסרק" על "דרך שבע" (טיפוס של כ-200 מ' גובה בכ-20 דקות). מה"מסרק" המשכנו על הכחול וגלשנו כל הדרך בירידה עד לכביש 38 (פחות מ-10 דקות במהירות מכסימלית של 52 קמ"ש. בסדר, אני משוכנע שאפשר יותר מהר
