זה לא זיוף וזה לא נעים לראות גן סגור

kobi sitt

New member
זה לא זיוף וזה לא נעים לראות גן סגור

הי, מצטער על התגובה המאוחרת - בכל מקרה, זה לא זיוף זה אני - קובי סיט והאמת היא שאין ולא הייתה לי שום בעיה לפרדן לדורון םפרידמן (למרות שמעולם לא דיברנו) ולעוד הרבה אנשים טובים שעשו הרבה כדי לקדם את התחום בארץ. חוץ מזה - מיגו די חסר כאן כי היו לו הרבה דברי טעם וכי היה לו חלק גדול ביצירת קהיליית הפורום והדבר השלישי הוא שרציתי לדעת מה אתם לומדים מהסגירה של עיתון המחשבים, זומביט ומה עתיד עיתונות התחום. בכל מקרה, זה לא זיוף.
 

ilanos

New member
ושוב אני שואל...

פרידמן יוצא במכתב שלו בהתקפה אישית עליך. הטענה שלו, היא למעשה, שרק עיתונים שיורדים לרמה של וויז מבחינת כתיבה גרועה אל קהל צעיר מאוד יכול לשרוד בתנאי השוק הישראלי. דורון ניר מחזק את הדעה הזו בתגובה שלו באתר המשחקים וי.גיימס. ואין לך שום בעיה עם זה? זה כבר לא סתם ילדים בפורום, אלא אנשים מתוך הקבוצה הקטנה שמהווה את תקשורת המשחקים בארץ, חבריך היחידים כמעט למקצוע! אין לך שום דבר לאמר מלבד ``אין לי בעיה לפרגן``?
 

dragonfly

New member
תהיה רציני ומציאותי....

נו באמת קובי, כולם יודעים שאין מה להשוות בין כל עיתון מחשבים או משחקים ישראלי והמקבילה שלו מחו``ל.. וזה לא בגלל חוסר קהל אלא חוסר תרבות. העיתון היחיד אולי ששואף לרמה גבוהה כאן הוא ``קפטן אינטרנט`` השבועי של הארץ. אמנם לא ממש עיתון משחקים אבל תראה לי עוד מקום/עיתון כזה רציני עם רמה מינימלית של כבוד לקורא... אמנם לא נעים לראות גן סגור אבל אם הגן היה מוזנח גם ככה אז זה גם לא נורא.
 
למעלה