האנשים והמכוניות בהדמיות תלת מימדזה לא נראה לכם קצת מוגזם?
שבציור של תחנת הרכבת בדימונה רואים מכונית מדגם porsche? (מתוך הדמיה של תחנת הרכבת בדימונה מאתר רכבת ישראל) Raminec
פורשה בתחנת דימונה?זה לא נראה לכם קצת מוגזם?
שבציור של תחנת הרכבת בדימונה רואים מכונית מדגם porsche? (מתוך הדמיה של תחנת הרכבת בדימונה מאתר רכבת ישראל) Raminec
הגיוני מאוד שתגיע לשם רכבת נוסעיםפורשה בתחנת דימונה?
זה נראה דימיוני, כמו המחשבה שאי פעם בעתיד תגיע רכבת נוסעים לשם....
יכול להיותהגיוני מאוד שתגיע לשם רכבת נוסעים
בעתיד הלא רחוק , עם קצת רצון ועזרה ממשלתית . אכן פחות הגיוני , שבתחנה תחנה מכונית פורשה .
דימונה - אוי דימונה !יכול להיות
שהם ציירו פורשה על מנת ליצור רושם שהרכבת תגרום לאנשים עשירים לעבור לדימונה או לאנשים בדימונה להיות עשירים. חחחחח......
מרחק הוא עניין יחסי בעיר קטנהדימונה - אוי דימונה !
אני באופן אישי מכיר מס´ אנשים מאוד נחמדים מדימונה. כמו-כן, אני מכיר אקדמאים דימונאים ובשנים האחרונות מתפתחת בדימונה קב´ אוכ´ מאוד משכילה. מחירי הבתים שם סבירים ואנשי אוניברסיטה מבאר-שבע גילו את הקסם של המדבר... הבעיה הקריטית טמונה בעובדה שתחנת הרכבת מרוחקת מהעיר ואינה אטרקטיבית. חבל שמתחילים לשדרג את הקו ולהקים במקום תחנה חדשה משום שבקצת יצירתיות ניתן היה להעביר את התחנה החדשה למקום מרכזי כמו מרכז העיר. יש שם מגרש פנוי גדול עם נגישות מצויינת. אז... להת´ בתחנת "דימונה-מרכז"... אביתר.
הליכה ברגל בדימונה!מרחק הוא עניין יחסי בעיר קטנה
ונידחת ( אם כי בהחלט איכותית ) כמו דימונה . הרי פקקים אין שם , ואוטובוס/מונית שירות יוכלו להביא את הנוסעים " העירה " in no time . אז לא עדיפה תחבורה מסילתית לפאתי העיר על אי תחבורה מסילתית כלל? אגב , גם מי שירצה להגיע למקומות נוספים במרכז הנגב יוכל להשתמש ברכבת זו ומשם להמשיך הלאה , ואז אין רלוונטיות למיקום התחנה בתוך העיר ומחוצה לה . אגב מצב דומה שורר גם בהרצליה , נתניה ( שם התחנה היא בכלל בצידה השני של העיר ) חדרה ועוד , ואין זה גורע כהוא זה מכמות המשתמשים ברכבת .
תחנת הרכבת בדימונההליכה ברגל בדימונה!
תנסה ללכת ברגל ממרכז העיר לתחנה. זה יקח לך יותר מחצי שעה. דימונה בכלל לא קטנה ויש לה עתודות קרקע רבות. לא נאה ולא יאה למקם תחנת רכבת במקום הנוכחי. יש שם מפעלים ומזבלה, ואבק רב מקרונות האשלג. למה לא לעשות משהו בעבור הדימונאים ? יש להם מרכז עיר די מוזנח והקמת תחנה במקום עשויה להוות מנוף לפיתוח השיקום באזור. מה גם, שאין בעיה להעביר קו עד למרכז. יום טוב.
התחיל לשגשג לפני הקמת תחנת ב"שתחנת הרכבת בדימונה
אני מסכים עם כולם - המיקום הנוכחי לא מושלם מהסיבות שאביתר אמר, אבל תחנות נתניה, בית יהושע ועוד מוכיחות שמיקום זה לא הכל - מילת המפתח היא נגישות (בין אם בתחבורה ציבורית ובין אם כחניות וכבישים לרכב פרטי). גם אופיה הפעיל של התחנה מבחינת רכבות משא עלול להעיק על פעילות הנוסעים(אם כי אני בכלל לא בטוח שזה כל-כך נורא), ובאמת לא תזיק לדימונה תחנת רכבת מרכזית ומהודרת שתזניק את מרכז העיר לאנשהו. אבל (וזה אבל גדול!) - מה שזמין כיום, מבחינת מחויבות ותקציבים, זו תחנה על הקו הקיים ועם השטחים הקיימים. אם נתחיל להסתבך עם שלוחה חדשה למרכז העיר כאשר בסך הכל מתוכננות כמה רכבות בודדות ליום בשלב ראשון, הרי שיש סיכוי טוב שכלום לא ייצא מזה. ולהזכירכם, הקו לבר שבע התחיל מאפס וגדל ושגשג למרות עוד לפני הקמתה של תחנת ב"ש מרכז, למרות המיקום המחורבן של התחנה המקורית.
יהוושע, זה קשקוש מוחלטמרחק הוא עניין יחסי בעיר קטנה
ונידחת ( אם כי בהחלט איכותית ) כמו דימונה . הרי פקקים אין שם , ואוטובוס/מונית שירות יוכלו להביא את הנוסעים " העירה " in no time . אז לא עדיפה תחבורה מסילתית לפאתי העיר על אי תחבורה מסילתית כלל? אגב , גם מי שירצה להגיע למקומות נוספים במרכז הנגב יוכל להשתמש ברכבת זו ומשם להמשיך הלאה , ואז אין רלוונטיות למיקום התחנה בתוך העיר ומחוצה לה . אגב מצב דומה שורר גם בהרצליה , נתניה ( שם התחנה היא בכלל בצידה השני של העיר ) חדרה ועוד , ואין זה גורע כהוא זה מכמות המשתמשים ברכבת .
קרא את תגובתו של חן - וכול מילהיהוושע, זה קשקוש מוחלט
אולי הדגמת עם כמה דוגמאות כמו הרצליה ונתניה ששם כנראה אנשים גררו את עצמם עד לתחנת הרכבת הרחוקה כי אין אלו ערים מרכזיות שמהן יש אוטובוסים ישירים לכל מקום כך שהרכבת היא בגדר אלטרנטיבה יחידה אני יכול להזכיר לך שקו הרכבת מבאר שבע לתל אביב שבו היו פועלות רכבות נוסעים כבר לפני יותר משני עשורים דרך תחנת באר שבע מרכז הושבת לתקופה מאוד ממושכת ונפסח שוב לתנועת נוסעים לפני מספר שנים עדיין מתחנת באר שבע מרכז, אתה זוכר כמה אנשים היו נוסעים ברכבת אז? מעטים, רכבות היו נוסעות כמעט ריקות כי מיקום התחנה אינו אטרקטיבי, אינני מדבר על תחנה שנמצאת מחוץ לעיר כמו שאתה מאר בדימונה שזה בכלל טמטום רציני למקם תחנה בסמוך למסוף אשלג, זה מרחק של כ4 ק"מ ממרכז העיר. בבאר שבע מיקום תחנת באר שבע צפון אינו נגיש להרבה אנשים, מונית ספיישל מנאות לון למשל בקצה השני של העיר לתחנת רכבת צפון זה משהו כמו 25 שקל או שעה וחצי בתחבורה ציבורית, למה שיסעו עד לשם בשביל הרכבת שהייתה יוצאת פעם ב3 שעות? לאחר שנסללה המסילה למרכז העיר באר שבע והוקמה תחנת באר שבע מרכז חלה עלייה מיידית של 600% בכמות הנוסעים בקו, ותאמין לי שזה לא בגלל שהרכבת הסיעה המונים בחינם או שדרשה מחיר זעום אלא המיקום של תחנת הרכבת בסמוך למרכז המסחר והעסקים של באר שבע הפכה לאטרקטיבית יותר ובמקום 2 קווי אוטובוס עירוניים שמגיעים לתחנת באר שבע צפון יש 40 קווי אוטובוס עירוניים שמגיעים לתחנת באר שבע מרכז מה שהפך את הקו הזה על כל 30 הרכבות ביום לאחד מהקווים העמוסים ביותר בארץ. הקמת תחנת רכבת במיקום המיועד לה בדימונה עתידה להיות כמו תחנת באר שבע צפון השוממת ויפה שעה אחת קודם
שאלה: מה לגבי שאר הערים בעניין...קרא את תגובתו של חן - וכול מילה
נוספת - מיותרת . זה מה שיש כרגע , ובתנאים הקיימים גם זה משהו . ואל תשווה את נפח התנועה בב"ש לנפח התנועה בדימונה . ואנא , אל תגדיר את דבריי כקישקוש , כמו שגם אני חושב שדבריך א י נ ם קישקוש אך זכותי לחלוק עליהם .
מרכז העירשאלה: מה לגבי שאר הערים בעניין...
הנחת מסילות למרכזי ערים (או לחילופין, הסטת מסילות), כגון:פתח תקווה, אשדוד, אשקלון, הרצליה, נתניה ועוד (לצערי) ערים רבות???
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.