טוב כל ההתנהלות של גלובו שונה לגמרי
הכל אצלהם יותר מסודר ומקצועי. יש להם הרבה גיוון בסגנונות וגם מאתגרים את השחקנים עם תפקידים מגוונים. זה לא לגמרי נכון שאין להם שחקנים שהם לא ממחזרים, אבל בטח לא ברמה של טלויסה.
גם מה שאמרת שבגלובו לא מבלבלים במוח סביב קאסטינג, זה חלקית נכון.
דווקא המידע על שחקנים ועל טלנובלה מתחיל להופיע באינטרנט שנה או שנתיים מראש, אבל גם זה נובע מאיזשהו סוג של סדר וארגון. גלובו מחליטים משהו כמו שנתיים מראש מי יעשה איזה טלנובלה , על מה הטלנובלה, באיזה משבצת ומי אחרי מי. אין להם את כל החרטה הזה ש"ההוא מתכנן רימייק לטלנובלה X, אחרי שבוע הוא כבר מתכנן רימייק Y, אחרי שבוע הוא אולי עושה עונה נוספת לטלנובלה משנת תרפפ"ו", לא ברור באיזה שעה, לא ברור מתי מתחילים לצלם, ועד לרגע אחרון יש רק "שמועות" על זה שמחצית משחקני טלויסה "מועמדים". זה גם קטע מעניין שאצל גלובו הקרדיט הולך לתסריטאי, ולא למפיק. כשאומרים "טלנובלה של גלוריה פרז" הכוונה שהיא כותבת את העלילה, ולא נראה לי שיש להם בכלל מושג כזה "מפיק", נראה לי התסריטאי הוא גם המפיק. בכל מקרה, לגלובו יש גם מגוון גדול של יוצרים, ככה ששם כל יוצר לא זוכה להנפיק כל שנה טלנובלה, כמו בטלוויסה. יש להם תורות, ויוצא שכל תסריטאי מייצר במקרה הטוב טלנובלה אחת בשנתיים, או לפעמים גם פעם בשלוש שנים. אז בגלל שהם כל כך מסודרים ויודעים מתי בדיוק הם הולכים לצלם טלנובלה, התסריטאי מתחיל לעבוד שנה מראש ומתחיל לבחור שחקנים. ואז זה מתפרסם, ואז זה משתנה כל הזמן. אני לא באמת טורחת להתעדכן בטלנובלות עתידיות, רק כאשר נשאר כבר 2-3 חודשים עד תחילת הצילומים, אז כבר בטוח יש מידע שהוא סופי, אז אני גם מביאה את העדכונים לפה.