זה מורכב
שלום קודם סליחה על טעויות אפשרויות בעברית ככה: אני מלמדת בתיכון ותלמידה שמהתחלת השנה השתנתה-היא פחות מרוכזת, קצת מפריעה ומאד עצובה. שנה שעברה היא הייתה אחרת ומאד מאד הצטיינה בכל תחום. כל פעם אני שואלת אותה בסוף השיעור מה קרה ואם היא רוצה לדבר אני יכולה להקשיב או לפנות אותה למישוא אחר/ת... היום היא נגשה אלי בסוף השיעור וסיפרה לי בכי מאופקת: ההורים רבים המון. היא כל הזמן שומרת על אחיה הבן 5 כמו אמא -והאב צועק חופשי כל הזמן שהבן לא חברתי בגן ומתנהג כמו בת. הוא גם מאשים את התלמידה שלי שזה גם בגללה. היא טוענת שהילד אכן סגור מאד, מתחבר יותר לבנות ואולי גם עם נטיות להומוסקסואליות-שזה לא מפריעה לה בכלל. הילד סובל כמובן מהכעס של אביו, מהמריבות ומהציפיות. התלמידה-בת -17 לוקחת את הכל על הכתפיים. היא לא רוצה שאגש ליועצת ולא למחנכת. אמרתי לה לקבוע שיחה בשעה רגועה אם ההורים ולספר להם כמה היא סובלת ועצובה. גם חשבתי שאפשר "להשאיר" מואמרים על נושאים קשורים לדאגות של האבא במקום כל שהוא. יש למישהוא רעיון או יעוץ או מקור מידע על נטיות בגיל צעיר כל כך? תודה
שלום קודם סליחה על טעויות אפשרויות בעברית ככה: אני מלמדת בתיכון ותלמידה שמהתחלת השנה השתנתה-היא פחות מרוכזת, קצת מפריעה ומאד עצובה. שנה שעברה היא הייתה אחרת ומאד מאד הצטיינה בכל תחום. כל פעם אני שואלת אותה בסוף השיעור מה קרה ואם היא רוצה לדבר אני יכולה להקשיב או לפנות אותה למישוא אחר/ת... היום היא נגשה אלי בסוף השיעור וסיפרה לי בכי מאופקת: ההורים רבים המון. היא כל הזמן שומרת על אחיה הבן 5 כמו אמא -והאב צועק חופשי כל הזמן שהבן לא חברתי בגן ומתנהג כמו בת. הוא גם מאשים את התלמידה שלי שזה גם בגללה. היא טוענת שהילד אכן סגור מאד, מתחבר יותר לבנות ואולי גם עם נטיות להומוסקסואליות-שזה לא מפריעה לה בכלל. הילד סובל כמובן מהכעס של אביו, מהמריבות ומהציפיות. התלמידה-בת -17 לוקחת את הכל על הכתפיים. היא לא רוצה שאגש ליועצת ולא למחנכת. אמרתי לה לקבוע שיחה בשעה רגועה אם ההורים ולספר להם כמה היא סובלת ועצובה. גם חשבתי שאפשר "להשאיר" מואמרים על נושאים קשורים לדאגות של האבא במקום כל שהוא. יש למישהוא רעיון או יעוץ או מקור מידע על נטיות בגיל צעיר כל כך? תודה