זה נכון?

זה נכון?

שוחחתי לפני כמה דקות עם נציגת שירות (לא לפני שחיכיתי 8 שעות בהמתנה!
) והיא אמרה לי שמשנת 2004 יש נוהל שאומר שנציגים לא מתקשרים למנויים ושואלים אם ברצונם להמשיך את המנוי . אבל אצלי התקשרו כל כל השנים האלו (2004-2007) והשנה פתאום לא! היא צודקת?
 

mor000

New member
אמממ

לא נראה לי שתקבל כאן תשובה כי מאיפה אמור להיות לנו מושג?... אבל עזוב\י... מה הבעיה להתקשר ולחדש את המנוי?....
 
אז זהו - אני לא רוצה לחדש?

אבל מה זו החוצפה הזו לא להתקשר למנויים ולשאול?
 

mor000

New member
אנערף...

מה שבטוח שזה לא קשור אלינו אלא למחלקת המנויים, ואנחנו הפורום של מעריב לנוער העיתון ולא לבעיות הטכניות של המנויים או הפרסים. בכל מקרה- אני לא חושבת שזו כזו חוצפה... כביכול אם יש לך מנוי לשנה אז סבבה, אחרי שנה זה נגמר \= ואם בא לך שוב תתקשר ותחדש, אם יש לך מנוי חודשי והוא לא שנתי, אז מתי שתרצה להפסיקו תתקשר ותפסיק אותו כמו כל דבר חודשי שצריך לשלם עליו די שירות [פלאפון וכו' וכו'...]... אף אחד לא מכריח אותך להיות מנוי.
 
ממתי להתקשר למישהו זו חוצפה?

מדובר פה בחלק מהשירות שמעריב לנוער נותן למנויים שלו. לא תמיד אנשים זוכרים מתי אמור להסתיים להם המנוי, ומחלקת המנויים מתקשרת להזכיר ולשאול אם הם מעוניינים להמשיך. אם את לא מעוניינת, יש טריק שאני יכול להציע לך, שמפורסם כבר בכל העולם. קוראים לו: "לא תודה".
 

amit678

New member
עודד...

היא אמרה בדיוק את ההפך, שלדעתה זה חוצפה שנציגי השירות לא מתקשרים למנויים, מזכירים להם שהמנוי נגמר ושואלים אותם אם ברצונם לחדש את המנוי...
 
צודקת, סליחה. טעות שלי

אם ככה, אז זו באמת בעיה. זה לא אמור להיות ככה ונדאג להעביר את זה הלאה למחלקת מנויים.
 

Just Anna

New member
לא תודה?

אני אישית נתקלתי בבעיה דומה ואמרתי לו תודה כ4 פעמים ועדיין ממשיכים להתקשר.
 
אני מניח שבמקרה הזה מדובר כבר...

בקידום מכירות. אם המנוי שלך נגמר מזמן, אז מי שמתקשר אלה מקדמי מכירות שפשוט מנסים למכור לך מנוי. אין מה לעשות, אני מקבל כל הזמן טלפונים כאלה שמנסים למכור לי ביטוח חיים. הפתרון הוא באמת להגיד בכל פעם מחדש "לא תודה" ולברר מי בדיוק מתכנן להרוויח מהמוות שלי.
 
למעלה