זה סושי - בזל תל אביב

salo22

New member
זה סושי - בזל תל אביב

אין שום סנטימנטים.. ארוחה מאחד הימים האחרונים, לצערי בטעם רע ולא מוצלחת. נדיר שאני כותב על שירות, אבל כשמגיע מגיע, זה גורם לאוכל להיות חמוץ.
התיישבנו, לא אהבנו את המיקום בפנים, החלל הפנימי היה חם ומסריח בצורה לא נעימה לטעמי מדגים וקונדימנטים אסיאתיים, אין לי מושג מה יהיה שם ממש בקיץ, בכל מקרה הפעלת המזגן לא הייתה רלוונטית מבחינתם.
עברנו החוצה, השמש מכה גם דרך ההצללה, אותה בעייה של פעם, שוב לא יודע מה יהיה שם בקיץ הלוהט. הצוות היה חדש עבורינו, אולי זה קשור לשעה, יש לנו קילומטראז' זה סושי ענק כמו שאפשר היה להבין כאן בפורום, לשימחתנו לא נתקלנו עד עכשיו בשירות ירוד כזה, למעשה בכל הארוחות שלנו בתל אביב.
שתי מלצריות התחרו ביניהן מי תגרום לנו להרגיש פחות נעים, האחת ניצחה בגדול, בענק, היא הייתה אנטיפתית, קצרת רוח ודי צינית, אולי תפסנו אותה ביום לא טוב, אולי התווכחה עם המעסיק, היה עדיף שאת הגישה השלילית תשאיר מחוץ לדלת לפני המשמרת. היא הייתה מהסוג המטיח, ביקשתי בירה, קיבלתי מיני הטחה, מסוג האל תטריד אותי שמתי את זה פה. אוקיי, זוגתי גם קיבלה בירה לפני מהמלצרית השניה, עם כוס נאה, אז שכחו להביא לי כוס, קורה. ניסינו לעשות סימן למלצריות שהיו עסוקות בשיחה ערה עם מישהי ביציאה, אוקיי זה כבר הופך להיות אישי, היה נדמה לנו שהן רואות ולא מתייחסות, אז התאמצנו קצת יותר, דקה שתיים שלוש והמטיחה פשוט תקעה בנו מבט של למה אתם מעיקים עלי והתקרבה לכיוון, שאלה כן מה העניין (כשבעצם היה ברור שהייתה שמחה לשאול בצורה הרבה פחות נעימה) וכשביקשתי בנימוס כוס לבירה, היא אילצה עצמה להביע סימפטיה מהולה בציניות ואמרה אוי בטח, בטון מרחם כזה, משל היינו שני ילדים בני 4 שבוכים על ממתק שלקחו להם, חמודה.
קיבלתי בהטחה מסוגננת את הכוס הכי מלוכלכת שבדיוק יצאה מעמדת השטיפה, לא אתפלא אם היא נחטפה מידי השוטף באמצע, כי היא הייתה רטובה וגם קטנה ודי עלובה, לא כמו הכוס היפה שקיבלה זוגתי, קצת מוזר לתת במסעדה שתי כוסות שונות לאותו בקבוק בירה.
מכאן ניגשה אלינו רק המלצרית המעט נעימה יותר, היא בהחלט לא הלחיצה כמו האנטיפתית, אבל גם היא לא בדיוק מנותני השירות המשובחים בהם נתקלתי, מין דוגמא מייצגת לסטנדרט שירותי צעיר ולא אינטיליגנטי מספיק בעיר הגדולה.
והגענו לאוכל - אולי זה הטעם החמצמץ מהסיטואציה הלא נעימה במיוחד, אבל גם האוכל באופן גורף היה פחות מוצלח ממה שהתרגלנו אליו בזה סושי, בהחלט נדמה שיש ירידה מסויימת באיכות לאחרונה, הביקורות שהועלו כאן נשמעות מאוד ענייניות לטעמי לאור מה שאכלנו הפעם.
שתי קומבינציות נטורל בלו ונגויה רול אחד - הן הגיעו די מהר, באופן מעט מתמיה בדיעבד. הטונה לא הייתה "טריה" מספיק, עד כמה שאפשר להתייחס לטונה כטרייה גם בארץ. בכלל הדגים הרגישו לי מעט עייפים מהרגיל. האורז היה לא מוצלח מספיק, מתפורר מעט, חתיכות מתפרקות, אלמנטים שאמורים להיות קריספי ברולים כמו שימוש בנורי ועור מטוגן היו "גומיים" יחסית, אבל בעיקר בלט לטעמי לרעה הפעם האורז, הכי גרוע שאכלתי שם.
רול הנגויה עם כיסוי נייר האורז היה מתפרק לחלוטין וקשה לאכילה, נחתך לחלקים לא שווים בצורה חובבנית, כמעט הרגשתי כאילו אני יושב בסניף של הסושיה.
הבאן עם תבשיל בקר בקארי היה סתמי, הוא הגיע כשהיינו כבר באמצע הסושי, לוקח יותר זמן להכין אותו, אמרה המלצרית, כן בטח, אז למה הבאן קר והתבשיל פחות או יותר מחומם ? אין שום סיבה שיקח יותר זמן להכין אותו, לא אוהב שמוכרים לי שטויות בשם התיפעול המפוזר.
הלחמניה הייתה די גרועה קורס בפופינה היה בהחלט עוזר מאוד, מנה מיותרת ב 45 ש"ח לשתי לחמניות או משהו כזה.
אנחנו בהחלט ניקח קצת פסק זמן בזמן הקרוב מזה סושי, לא יזיק שיתאפסו על עצמם קצת יותר טוב שם.
 

החתולית

New member
התנהלות כל כך טפשית

לא יודעת אם מי מהבעלים או מנהלי זה סושי היום במקום, או קוראים את הפורום, אבל כדאי שיקראו.
&nbsp
לקחת את הפוסט שלך, וללמד אותו בקורס "איך להפסיד לקוחות חוזרים".
 
נשמע רע ביותר

וחבל שהתנהלות שכזו יכולה בקלות לגרום ללקוחות שכל כך אוהבים מקום מסוים להימנע ממנו.
הייתי מצפה שהשיפוצים יהיו לטובת פתרון בעיות שהיו קודם. כנראה שלא.
 

החתולית

New member
התנהלות כל כך טפשית

השירות המזלזל והרע, וגם הירידה באיכות האוכל.
&nbsp
לא יודעת אם מי מהבעלים או מנהלי זה סושי היום במקום, או קוראים את הפורום, אבל כדאי שיקראו.
לקחת את הפוסט שלך, וללמד אותו בקורס "איך להפסיד לקוחות חוזרים".
 

salo22

New member
בהחלט

חשוב שיהיו בסדר עם כולם כמובן, אני לא מצפה לארוחות טובות יותר כי אנחנו עוברים שם יחסית הרבה, גם לא היה סיכוי שהצוות יזהה אותנו, בערבים בהחלט תמיד יש מי שמזהה הפרצוף ומאיר פנים, אבל זה לא נסתכם במשהו יוצא דופן, פשוט צוות נעים יותר באופן גורף, אולי הותיקים יותר עובדים בערבים, אין לי מושג.
אנחנו בהחלט נמתין קצת ונחכה לביקורות טובות משם בפורום, אז מי שמתנסה מהחברים פה בזמן הקרוב בבקשה לספר חוות דעתו, בדיוק כמו שמומחית החומרים שלנו שיוזרה מעט מסובך לזכור, כתבה לא מזמן על סושי לא מוצלח בטייק אווי.. הבעייה היחידה היא שהאוכל משם הוא האהוב ביותר על זוגתי ממסעדות תל אביב, מעדיפה סושי על כל דבר אחר. אין להם ברירה, הם צריכים להשתפר כי כמו שכתבתי המגמה של פחות טוב מופיעה לא מעט בשנה האחרונה, סושי טוב צריך להיות יותר "מהודק" מזה ועל שירות לא מסביר פנים ועושה טובה, בכלל אין מה לדבר. אולי קצת עפים על עצמם שם בתקופה האחרונה, מקווה שינחתו יפה לקרקע.
 

החתולית

New member
נסו את ניני האצ'י הכשרה ברחוב בן יהודה

הם נחמדים, הסושי שלהם מצויין לטעמי, ויש להם עסקיות טובות.
 

salo22

New member
בהחלט הגיע הזמן לנסות

אני מקווה שיצא להיכנס בחמישי הקרוב, תודה.
 
נשמעשהם עשו הכל הפוך מאיך שהיו צריכים לנהוג...

אני מקווה שלא השארתם טיפ כי ממש לא מגיע ולדעתי חבל שלא התלוננתם...
תודה על הדיווח!
 

salo22

New member
בהחלט השארנו

אבל זו הייתה הפעם היחידה בשנים האחרונות שבאמת התלבטתי אם להשאיר 10% עגולים, זה מה שקורה כשמרגישים שנעלבים קצת משירות. אבל צריך לקחת הכל בפרופורציה, אף אחד לא ממש פגע בי, רק נתן לי להרגיש לא נעים, כמובן שבשליטתי מה אני מרגיש ומה לא, זוגתי קצרת סבלנות הרבה יותר ממני והיה לא נעים לראות אותה ממש "על הקצה".
לא ממש קרה שום דבר, כתבתי ביקורת והאמת עניין הסושי הלא "מהודק" מספיק מטריד אותי לא פחות מעניין השירות הלא נחמד.
 

bruno01

New member
מאוד מאוד מכעיס.

גם כי מבאס באופן כללי לקבל חוויה כזו, אבל בעיקר כי מבאס להפסיד מקום קבוע שאהבתם לבקר בו.

מקווה שהם יתאפסו על עצמם, או שאתם תמצאו מקום קבוע וטוב אחר
 

salo22

New member
כל מקום צריך קריאת השכמה מידי פעם

ואני חושב שהגיע הזמן של זה סושי
כמובן אין לי שמץ אם יקראו כאן או לא, פשוט שיקחו יותר ברצינות את העניינים, אני בהחלט חושב שכשמקום מצליח, יש נטייה מאוד לא טובה להירדם במשמרת.
 

inבאלי

New member
מרגיז

חבל על ההתדרדרות הזו. אולי מישהו שם יקרא את הדיווח שלך ויתעשת.
 

pix37

New member
חבל שלא התלוננתם וחבל שהשארתם טיפ

חלק מקריאת ההשכמה למקום כזה הוא להבהיר את חוסר שביעות רצונכם.
 
למעלה