זוגיות ארוכת שנים והליבדו

wie geht es

New member
זוגיות ארוכת שנים והליבדו

אני נשואה 10 שנים ובאות זוגיות 12 שנה. בעלי הוא גם הראשון שלי, הוא גם לא התנסה המון לפני הוא היה בו מערכות זוגיות רציניות ואולי עוד 2-3 נשים אקראיות.
אני אף פעם לא הייתי רזה. אני 1.65 ושוקלת כ62 קילו.
כשהכרנו הייתה לו מוטיבציה והיינו צעירים עם המון זמן פנוי ועושים ספורט , נסיעות באופניים ושינוי בתזונה שיצא מצב שהורדתי כ10 קילו. התחתנו.... ועם הזמן זה עלה וחזר לסביבות 60 קילו.
5 שנים אחרי החתונה ילדתי את הילד הראשון ושנה אחרי זה נולדו תאומים. היום הילדים בני 6 ו-7 ואני פחות או יותר נראית אותו דבר. לפעמים 2-3 קילו למעלה. לא תמיד יש לי זמן לספורט פעם (לפני חצי שנה ) היה יותר ועשיתי בתדירות גבוהה יותר והיום נניח פחות (חופש, לימודים וכאלה )
הוא טוען שהוא לא נמשך אליי, שאני צריכה לרדת. זאת לא פעם ראשונה שהוא אומר את זה ב12 שנות זוגיות שלנו. ואח"כ מצפה שתדירות הסקס תהיה גם 3 פעמים בשבוע. זה ממש פוגע ואני לא רואה את עצמי כשמנה או לא מושכת והוא ממש מוריד לי את הביטחון העצמי.
אשמח לקבל עיצוב איך להתמודד עם הדברים
 
יצירת חשק מיני בזוגיות

שלום לך,
אכן זה עשוי לפגוע וממש ליצור את התגובה ההפוכה לחשק מיני גבוה יותר. אם בעלך רוצה לשפר את האינטימיות ביניכם הוא לא יכול להמשיך לדבר אליך כך. ממליצה לכם לגשת לטיפול מיני זוגי ולקבל כלים ליצירת קרבה
 
למעלה