זוהי קריאה נרגשת לכולם..

python 4

New member
זוהי קריאה נרגשת לכולם..

אני מכריז בזאת, באופן רשמי, על פתיחת פרוייקט הדגל של הפורום:
מפגש פסח 2006
המשימה: להיפגש שוב בפסח אחרי חודשים רבים שבהם לא ראינו האחד את השני. המטרות: לבכות יחד על קאסי, לראות פרקים מודרכים בקריינותה של אור, לאכול מלא חטיפים. האמצעים: כשרים כולם. שימו לב - כל חברי הפורום הפעילים מתבקשים להתגייס להגשמת מטרה נעלה זו. אי לכך שרשרו לכאן רעיונות - כרגע הדבר הכי חשוב הוא מקום המפגש. כאמור המפגש מתוכנן לחוה"מ פסח (ואני מזכיר לכם את הצלחת מפגש פסח 2005 אצל רונית!) הרעיון המקורי הוא של אורטל ואדר, אבל נטלתי על עצמי את הביצוע מכיוון שאני יכול לחסום אישית כל אחד שלא יגיע למפגש בלי אישור שחרור בכתב (וזה לא איום
) מפגש צח"מ פסח 2006 יוצא לדרך!
 

b o t t e n

New member
מקווה מאוד להשתתף.

כאמא היחידה בפורום...לנו יש חופש מהגן. ובכל אופן יש בשוקן 24 ת"א מסעדה הודים- רופי 24...שאפשר לארגן שם מה שרוצים. לדעתי יש להם גם טלביזיה ווידאו מתניידים.
 

nimix

New member
סחתיין על היוזמה

אני גם אמרתי זאת באחת ההודעות שלי לאחרונה אגב אני מכיר את רופי24 , זה ממש ליד העבודה שלי , אבל לדעתי זה לא מקום ממש מיוחד, אוירה "מעין" הודית אבל אוכל ממש לא לטעמי.. זו רק דעתי כמובן נראה לי שווה להיפגש במקום אחר , אילו היה לי בית גדול אז בכיף.... אבל פסח זה באמת אחלה , יש לנו חופש מהאוניברסיטה אז ככה שאם נקבע תאריך אז אוכל להסתדר בעבודה אני בעד :) קדימה אנשים להתחיל לשרשר !! ( סליחה על המילה להתחיל..)
 

taish

New member
אני נרגשת! ../images/Emo9.gif

המפגש הקודם, אצל שחר, היה מתישהו במאה הקודמת (אם לא בזו שלפניה), ואדר ואני באמת חשבנו שהגיע הזמן לארגן עוד מפגש. אנחנו כבר מתגעגעים לכולם! לצערי, לא אוכל לעזור בעניין של מקום. ניסיתי לבדוק אם אוכל לארח בביתי בחיפה, אבל מסתבר שזה לא יסתייע בידי. הסלון שלי קטן מדי, ואמנם יש לי מרפסת הגדולה (ויפה!) - אבל אי-אפשר לסמוך על מזג האוויר באפריל, ולכן רצוי שלא נשב שם... כך שהבית שלי הוא לא ממש אופציה. אי מקווה שמישהו אחר יוכל לארח, כדי שלא נצטרך לשבת במקום ציבורי. ניסיתי ליצור קשר עם אור כדי ליידע אותה על הרעיון, ואני עדיין מחכה לתשובתה... רעיונות, הצעות, מחשבות - לשרשר ללא שהות! אנשים, זה אמור להיות אירוע מרגש!
 
למעלה