אההממ.... כמה תיקונים:
"זוית הראש" היא הזוית בין ציר ההיגוי (כלומר, הסטירר של המזלג) לבין אנך לקרקע. רגלי המזלג יכולות להיות בזוית אחרת (תסתכלו על מזלגות באופני כביש של קולנגו למשל). זוית ראש של 69 מע' היא קהה יותר מהזוית הקלאסית של 71 מע'. בגדול, זוית קהה יותר יוצרת היגוי איטי יותר, אך בשל כך נותנת אופניים פחות "עצבניים" בירידות, במיוחד תלולות. מאחר ובאופני ש"מ (בעצם גם בז"ק) הזוית הזו אינה קבועה, אלא מושפעת משקיעת המיתלים, הרי ששם אפקט "העצבנות" הוא אפילו יותר עצבני (בירידה תלולה המזלג מתכווץ => זוית הראש הופכת לתלולה יותר => ההיגוי הופך לזריז יותר => לא טוב...) אורן