זוכרים את ג'ורג' ? שהיה יושב במתקן שב"כ ליד גדרה והיו מביאים אליו מחבלים שבויים

שהיו נחשבים לקשים בפיצוח ? ובכן ג'ורג' הוא אמא תרזה לעומת סלים איבן ג'ורג' המחליף שלו.
אני חושב שלפחות אם מערכת המשפט שלכם רקובה משחיתות אולי צריך להקים גוף חדש שבשבילו הייתי מגיע לישראל לנהל אותו לבנות אותו .הייתי מחדש את המתקן ליד גדרה ל 1000 תאים מתחת לאדמה 2 מטר על 2 מטר מתקן חקירות ולידו בית משפט עממי שכל פעם היו נבחרים עשרה מושבעים יהודים בלבד שיקבעו את פסק הדין וגזר הדין לאותם מחבלי נוח'בה שרצחו גברים ותינוקות חטפו ואנסו נשים .
מה מחפש הציבור היהודי בעניין של מחבלי הנוח'בה ? דין צדק. את הצדק הזה אתם לא מקבלים ממערכת המשפט הרקובה שלכם שהיא מאוד יעילה להעליל על לוחמי צה"ל מעשים שלא עשו אבל במחבלי הנוח'בה היא לא מטפלת.
אפשר להוציא הודאות מכל אדם. לכל אדם יש נקודת שבירה. דינם הוא מיתה עין מול עין שן מול שן. אז במתקן הזה ליד גדרה ניתן להוציא מהם הודאות מפורטות על מה שעשו ולא רק הם אלא גם על החברים שלהם שלא נתפסו והצליחו לברוח לרצועה.
חקירה ושפיטה באותו המתקן גזר דין למאסרי עולם והימורים כמה כל אחד ממחבלי הנוח'בה יחזיק מעמד עד שירצה למות. טלוויזיה במעגל סגור ורמקולים מערכת סאונד שתשמיע כל היום צרחות של עינויים יללות מקפיאות דם לדפוק להם את המוח. סלים איבן ג'ורג' החוקר יודע איך לגמור אותם נפשית בתא הצר עד שיצמידו את הגוף שלהם למשחרר המתקן שיעביר אותם לעולם הבא. כל פעם שאחד המפלצות יצמיד עצמו למתקן הצליה שלו תועבר בשידור ישיר לכל התאים והצילום של נוזלי הגוף שלו רותחים ויוצאים לו מכל החורים והגוף שלו מרקד כמה דקות עד שנעצר. נחדיר להם לתאים גם ריח ריח של בשר אפוי. מי שהוציא מהטנקים של צה"ל ביום כיפור לוחמים שרופים מתים יודע על איזה ריח מדובר.
נשפוט אותם למאסרי עולם וניתן להם את האפשרות לעבור לעולם הבא ועל זה נעשה הימורים. כלומר כל אזרח ישראלי מעל גיל 21 יוכל בעמדות הטוטו והלוטו להמר מי לדעתו יתאבד .נפתח כרטיסים עם שמות של מחבלי נוח'בה שעליהם נפעיל אמצעים שיטריפו אותם ונהמר עליהם מי ישתמש במשחרר ראשון וכן הלאה מי שני .יהיו פרסים כספיים כי כל יהודי בהצגת ת"ז ולאום יהודי יוכל לרכוש את הכרטיסים האלה תמורת תשלום.
סלים איבן ג'ורג' יודע איך לטפל ביצורים לא אנושיים שהם מפלצות של הטבע. ואם אתם לא מאמינים אז למה שלא נביא לידיעת הציבור את סיפורו של הנער שראה איך רוצחים את אבא שלו ואונסים את האמא שלו והוא מתחנן אליהם תהרגו אותי והם צוחקים לו בפנים ושולחים אותו למקרר להביא להם קולה.
אז אולי תקבלו תמונה יותר פרופורציונלית לגבי החידלון של הפושעים מהפרקליטות הצבאית והפרקליטות האזרחית לעומת מעשי הזוועה שעשו המפלצות האלה?
למה שלא תקשיבו לאישתו של נהג ההסעות של הילדים מהקיבוצים והמושבים בימים שלפני טבח שמחת תורה ב7.10 ושאחרי הטבח הוא היה צריך לפנות את היתומים האלה לים המלח ועשה כמה נגלות של עשרות ילדים וילדות כאלה ואחרי חודש הוא תקע לעצמו כדור בראש באוטובוס שלו כי הוא לא היה יכול להתמודד עם מה שראה אצל הילדים האלה אחרי הטבח.
אתם הציבור הזכרון הקולקטיבי שלכם הוא קצר אני לא אומר זאת בתוכחה. זה טבעו של המין האנושי לשכוח, להכיל להמשיך כל אחד עם החיים שלו.
סלים איבן ג'ורג' ידאג להזכיר לכם כל פעם מחדש את החוב שאתם חייבים לקורבנות המתים והחיים שאני לא מאחל לאף אחד חיים שכאלה.
הנקמה וסגירת חשבון היא חלק מההחלמה הקולקטיבית.
 
אישתו של נהג ההסעות של ילדי הקיבוצים מספרת שהוא כל כך אהב את הילדים שהיה מסיע בוקר בוקר ומחזיר ערב ערב הבייתה והילדים אהבו אותו בטחו בו והוא ראה בהם כאילו הם ילדיו כיבד אותם ודאג להם . אישתו ספרת שמאז הטבח ומאז שבמשך יומיים הסיע חלק מהם עשרות ילדים בלי אבא בלי אמא יתומים אחרי טראומה קשה ליבו נשבר והוא היה בוכה בלילה והיא אומרת שעד היום היא מרגישה אשמה שלא הבינה עד כמה הוא במצוקה נפשית בגלל הטראומה ולא ניסתה לעזור לו ורק אחרי שהוא תקע לעצמו כדור בראש באוטובוס שלו הבינה עד כמה לא יכול היה להתמודד עם המצב.
זאת טרגדיה אנושית כאילו והנוחב'ות רצחו אותו.
 
למעלה