זוכרים את פנטזיה2000?

זוכרים את פנטזיה2000?

מגזין המד"ב המיתולוגי ופורץ הדרך? המצליח והמוצלח ביותר מאז ועד בכלל?
אז ככה:
1. מוציאי המגזין המקוריים, התאגדו ביוזמה להעלות את כל הגליונות לרשת. זה דורש כסף, והוקם פרויקט מימון המונים, שכמובן אתם מוזמנים להשתתף בו.

2. במסגרת הפודקאסט המופלא "עושים היסטוריה", עלה פרק שמספר את סיפורו של פנטזיה2000. מומלץ ביותר. ומי שלא מכיר את עולם הפודקאסטים, ו/או את עושים היסטוריה, זו הזדמנות מצוינת.

3. להלן לינק לדף פרק הפודקאסט, שבו קישור לאתר מימון ההמונים. אפשר גם להאזין לפרק ולהגיע לשאר פרקי "עושים הסטוריה". שימו לב שהאתר מכיל גם פודקאסטים אחרים (ממליץ במיוחד על "התשובה").

https://www.ranlevi.com/2019/11/04/ep290_fantasia_2000_rerun/
 

haimgds

Member
אם זה עוזר אז סרקתי כבר.

כל החוברות המקוריות שיש לי (ויש לי את כולן) מנוילנות ומאוכסנות במחסן. לפני מספר שנים השקעתי לא מעט עבודה וסרקתי כמעט את כולן (למעט מספר דפים באיזושהיא חוברת בכרך השני ממספר 13-24) ברזולוציה מכובדת (ש/ל 9K/12K) ובאיכות לא רעה.
&nbsp
 

haimgds

Member
הפורום הזה מת.....

נו באמת, העבודה הקשה של סריקה (כל דף לוקח כמה דקות בממוצע עם כל התיקונים והישורים) בוצעה כבר... לקח לי מספר חודשים. נשאר רק להעלות לאתר חינמי/זול כדי ליישם את הפרויקט.
&nbsp
נראה שזה לא מעניין אף אחד... חבל.
&nbsp
 

haimgds

Member
עכשיו ראיתי שיש הודעה.

פשוט אני כבר כמעט לא ב"תפוז". בזמנו הייתי עובר כל יומים-שלושה בפורום שלנו ובמספר פורומים אחרים אבל למרבה הצער היום רובם מאוד ישנוניים...

חוצמזה, בשנים האחרונות עברתי לקריאה רק בקינדל/טאבלט כך שאני קורא אך ורק באנגלית אז פורום בעברית מתחיל להיות פחות רלוונטי
 
למעלה