זוכרים ששאלתי על האופר?

veredvered

New member
זוכרים ששאלתי על האופר?

אז מסתבר שזה כמו בייביסיטר ברוב המקומות. האישה שהציעה לי את העבודה נותנת לי דירת סטודיו מאובזרת ומשלמת את כל החשבונות בשבילי בתמורה ל3 שעות בייביסיטר אחה"צ על שתי בנות (לפעמים יותר שעות)... השאלה היא אם זה שווה? דירה חינם תמורת בייביסיטר? מה אתם אומרים???
 

אורי-

New member
עקרונית כן , תבדקי אם אין קאץ'.

אחותי גרה במשך תקופה של כשנה , כשהייתה סטודנטית , בדירה של אישה קשישה. (נראה לי שהיא שילמה סכום סימלי) היא לא הייתה צריכה לטפל בה או משהו כזה , אבל למשפחה זה היה שווה כי הקשישה לא גרה לבד לגמרי, ולאחותי שווה כי כך היא הרוויחה דירה במחיר ממש טוב. הכל תלוי באיך הילדים האלו. אם הם מפלצות אז אולי לא כדאי. תבררי טוב (חייב חוזה) מה בדיוק זה כולל , כמה התראה היא תיתן לך לפני פיטורים , עד כמה את מחוייבת אליה (סופי שבוע , למשל , חגים , חופשות). סה"כ תלוי גם איפה זה ממוקם , לפעמים שכירות על דירה כזו זה גג 2000 ש"ח , ותעשי חשבון אם זה שווה לך , כי לא תוכלי לעבוד במשרה שלמה מסודרת (הצהריים שלך תפוסים) , אבל מצד שני תוכלי למצוא חצי משרת בוקר / ערב ע"מ לחסוך קצת ולבזבוזים.
 

veredvered

New member
...

היא מעוניינת שאני אמצא לי עבודה לשעות הבוקר כדי שיהיה לי ממה להתפרנס.. ולחיות. והיא אמרה שהעבודה היא 5 ימים בשבוע (ראשון-חמישי) היא עצמאית ולכן היא צריכה מישהו שיהיה עם הילדות שלה. ואני לא ממש יודעת מה זאת דירת סטודיו אבל היא אמרה שיש שם מיטה זוגית ומקרר וכל מה שצריכים. וזאת יחידה נפרדת מהבית שלה. תכל'ס אין לי בעיה עם ילדים קטנים ואפילו עם שתיים ביחד... אבל אף פעם לא עבדתי תמורת משהו חוץ מכסף אז אני לא יודעת אם זה שווה
 

יוֹאב

New member
ברור שזה שווה

ואם את לא מעוניינת, תמליצי עליי
 
ת'שמעי ../images/Emo66.gif

אני חושבת שזה דווקא כן שווה, כי בד"כ מי שמבקש "אופר" זה מי שיש לו כסף,והרבה. אבל את כמובן צריכה לברר את זה איתה,על כל התנאים שלך ואת יכולה גם לברר בסוכנות אופרים לא זוכרת איפה זה,אולי הם יוכלו להדריך אותך. אבל אני יכולה לחפש לך את האתר הזה שאני חיפשתי בו.
אבל אני חושבת שזה שווה לך,כי ככה את מרוויחה הרבה,אבל נדמה לי שאופר אמורה להיות כל היום עם הילדים (אם אני לא טועה)
בהצלחה במה שתחליטי
 

marysia

New member
בעקרון -בטח שווה

אבל איפה? זה תקוע או שזה במקום שאת יכולה לצאת בקלות. באיזה תנאים תחיי תלוי אם זה לא חדר מטר על מטר. אם את לא רוצה אני רוצה איפה?
 

get well

New member
../images/Emo6.gifאיך כולם קופצים על המציעה

זה מאוד פשוט אם את רוצה לעבור לגור לבד ואין לך בעיה עם התנאים אז סבבה באמת תישאלי איפה הדירה!!
 

marysia

New member
תודה

אני כבר גרה לבד אבל זה ממש אופציה מעולה ...כשיגמר לי החוזה
 
למעלה