זו רק אני או

stagadish2

New member
זו רק אני או

שחנוניוֹת הן תופעה הרבה פחות רווחת מחנונים?
 

is00

New member
כנראה זו רק את.

הן פשוט ,לרוב, לא נראות כמו חנוניות.
 

רונן 99

New member
לבנות חשוב מאד להיות יפות ולהראות יפות

נדיר ביותר שבת כלשהי תזניח את המראה וההופעה שלה כמו הבנים בתוכנית. השאלה מה ההגדרה של חנון/חנוניות בדיוק.
 

svety

New member
לא חושבת ככה

בעיקר כי ההגדרה של חנונית היא מאוד רחבה. חנונית זה תחומי עניין? הזנחה עצמית? סלידה מהאנושות? סגידה לשלדון קופר...? חשוב לזכור שרוב החנונים הם לא מה שאנחנו רואים בתכנית [ולמרבה הצער, לא שלדון קופר] אלא בני אדם דיי רגילים.
 

stagadish2

New member
אני חושבת

שזה בגלל שהפרעות בתקשורת שכיחות יותר אצל גברים וחלק מהקטע של החנוניוּת זה, ובכן, תקשורת לקויה עם אנשים. ההגדרה של חנוניוּת היא רחבה בכללי, ללא הבדל דת גזע או מין. קשה להגדיר חנון בדיוק כמו שקשה להגדיר חנונית. ברור, התכנית מקצינה דפוסי התנהגות למטרות קומדיה. זה יהיה הרבה פחות מעניין אם הם יגידו שהם קופצים לפעמים לפאבים במקום להתבכיין על הבתולים שלהם כל משפט שני, נניח. (נוח לאנשים לסגוד לשלדון כי הוא בסך הכל דמות. כנראה שכל הסוגדים למיניהם לא היו מתקרבים אליו במציאות.)
 

svety

New member
חברים שלי הם מאוד שלדון-לייק ../images/Emo13.gif

צודקת בכל השאר!
 
אני אישית מכירה חנונית!

היא כל היום עם ספר, בביהס היא באה עם ספר וקראה בהפסקות, שהיא בדרך לביהס היא קוראת תוך כדי ופעם אחת היא אמרה לי שהיא נתקעה בעמוד כי היא לא שמה לב ושתינו התפוצצנו מצחוק לא מעניין אותה בנים לא מעניין אותה טלויזיה, מוזיקה, בגדים, איפור, הגיינה נשית (הורדת שיער וכדומה) היא לא רוצה להתחתן שתגדל היא לא רוצה ילדים אני והיא כבר הגענו למסקנה שהיא מוזרה, והיא גאה בזה ואפילו צוחקת על עצמה. חנונית... אבל מתוקה אמיתית.
 

stagadish2

New member
כן, לחנונים יש בד"כ הומור עצמי

ואני מוצאת את זה מגניב למדיי.
 
למעלה